Vakmensen!

Buzzbouw heeft alle muren en plafond van de woning van strak stucwerk voorzien. De eigenaar is erg prettig in de omgang en denkt goed met je mee en voorziet van gedegen advies. De stukadoors van buzzbouw zijn vakmensen. Werken ontzettend hard en prettig in de omgang. Dank Buzzbouw. Absoluut aan te bevelen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

Flexibel en netjes

Erg aardig en service gericht. Flexibel als er dingen aangepast moeten worden. Planning is een aandachtspunt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Totaal een ramp

Ik heb dit bedrijf ingehuurd om een toilet en een dakkapel te bouwen. Er was helemaal geen planning, de kosten overtroffen door geen planning, de man voortdurend zeuren om extra geld en uiteindelijk onafgemaakt werk. Alle hoge scores zijn de beoordelingen van hun werknemers of vrienden. Ze werken meer aan PR dan aan constructie. Het draait allemaal om het opbouwen van een imago met internetadvertenties. Blijf gewoon weg van dit bedrijf.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vriendelijke communicatie en netjes werk

Ik ben erg tevreden. Aardige behulpzame mensen en goed prijs kwaliteitverhouding Ik ga ze zeker weer inhuren voor de volgende klus

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Experts in het leggen van vloeren met een topservice

Onze laminaatvloer ligt er strak en egaal bij dankzij deze toppers.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer

Gewoon perfect

Alles netjes gedaan binnen afgesproken tijd en budget. Vakmensen van Buzzbouw werken zeer nauwkeurig en secuur. Alles netjes afgewerkt, alles ziet er zeer mooi uit. Ze ruimen alles netjes op en leveren alles schoon. Ik zou niet anders zeggen dat ze gewoon goede bouwbedrijf zijn. Ik raad zeker Buzzbouw aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Christina, Arnhem

Aardige mensen, ze luisterden goed naar onze wensen en hebben de badkamer en de slaapkamer heel mooi verbouwd voor ee n hele goede prijs.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer

Altijd op tijd

Goed service.kwalieteit werk en alles zoals afspraak.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Buzz bouw heeft mijn woning volledig verbouwd

Ervaren en professionele vakmannen. Buzz Bouw heeft Goed werk geleverd. Het heeft wel even geduurd dan het gepland was. Eindresultaat is uitstekend en naar mijn wens.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Herstellen aardbevingsschade
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Badkamer aanleggen en draagmuur doorbreken

Ik wilde een badkamer aan laten leggen en Buzz Bouw was op korte termijn beschikbaar. Daarnaast hebben zij een stuk in een draagmuur doorgebroken en daar een kozijn geplaatst. Ik ben tevreden over de uitvoering. Sarkis is erg vriendelijk en komt zijn afspraken na.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service

Rosendaalsestraat 86 4

6824CX Arnhem