aanschaf nieuwe toner: prima

Keurig geholpen.Wijziging zonder probleem uitgevoerd

Mijn fout is dat ik de gegevens op de oude schijven niet door jullie zien laten overzetten Zit nu met dubbele kosten.

Als vaste klant wordt er ook iets extra's gedaan.

geweldig geholpen en precies gekregen waar ik om gevraagd heb.

Snel en vakkundig geholpen zonder poespas.

Snel, klantgericht, goedkoop

Professioneel, goed advies, vlotte afhandeling

Een zaak om iedereen aan te bevelen!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: deskundig, klantvriendelijk en het is je geld waard.

Goede services

Zeker een aanrader op gebied services en kwaliteit

Mijn eerdere ervaringen met `n Terra waren niet altijd positief. Deze keer liep alles van een leien dakje met een uiterst vriendelijke en geduldige medewerker (Hazran) die met me mee dacht, mijn verzoek en vragen naar tevredenheid beantwoordde!

klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

Profesioneel en dienstverlenend bedrijf. Goed geholpen.

Profesioneel en dienstverlenend bedrijf. Goed geholpen.

Snel geholpen, geen goede informatie

Bij het ophalen van mijn pc en een nieuwe printer werd mij op mijn vraag of er cartridges in de printer zaten verzekerd, dat er inktpatronen in zaten en dat alles goed werkte. Bij thuiskomst bleken de kleuren niet goed te zijn. Uit de bijgeleverde proefprint bleek al, dat rood op was. Daarover gebeld en mij werd meegedeeld, dat ik een nieuwe cartridge kon komen halen. Een aantekening voor een collega zou worden gemaakt, omdat ik pas de volgende dag kon. Toen ik mij meldde, wist de/een collega van niks. Zij vertrok regelmatig naar achteren om het probleem (voor mij duidelijk hoorbaar) te bespreken. De onbekende achter de schermen was niet van plan om een nieuwe cartridge te verstrekken. Hij was wel bereid een opstartcartridge te plaatsen, maar dan moest ik met de printer terugkomen. Uiteindelijk 10% korting gekregen op nieuwe cartridge en betaalde nog ruim € 2 meer dan bij de concurrent. Slechte service.

T was prettig en zo opgelost

T was prettig en zo opgelost

top zaak

Geweldige deskundige service

Altijd tevreden en zeer vriendelijk en niet duur .

perfect

Snel en vakkundig

Zeer snelle levering

Laptop was netjes verpakt en zeer snel opgestuurd. Voor de rest is de laptop precies zoals omschreven.

Gedaan wat er was beloofd , tot de volgende keer.

Gedaan wat er was beloofd , tot de volgende keer.

Snel en deskundig

Op Mijn vragen werd ter zake kundig geantwoord en snel werd het probleem opgelost.

Deskundigheid en service

Deskundig personeel in de winkel en in de werkplaats. Luisteren naar wat de klant wil.

Goede ervaring.

Bij inlevering laptop is goed geluisterd naar door cliënt aangegeven problemen, die nauwkeurig werden genoteerd. Bij ophalen gerepareerde laptop kan cliënt teruglezen wat er is gedaan. Goed is te weten dat men wordt gebeld, mocht er nog iets anders zijn ontdekt dat ook gerepareerd dient te worden.

Correcte behandeling en prompte service.

Goede voorlichting bij het te bestellen product en een snelle afhandeling!

Goede service, vriendelijk en snelle afhandeling!

Dit was mijn eerste ervaring met N-Terra bv en ik kan niet anders zeggen, dat deze ervaring zeer positief was en mij het gevoel heeft gegeven met al mijn computerproblemen bij Terra terecht kan! Ik zal andere personen in de zelfde situatie als ik zonder enige twijfel Terra adviseren! Ik ben zelf door anderen doorverwezen naar Terra en zal dat ook zelf zonder twijfel ook wee doen!

Vriendelijk, snel en deskundig.

Snel en deskundig.

Service was uitstekend!

Reparatie was sneller uitgevoerd dan gedacht. Als extra service waren alle programma's geupdate en kreeg ik een zeer duidelijke uitleg over de oorzaak van het defect.

Zakelijk prima , communicatief kan beter. wisselende personen en afspraken worden herzien,, veroorzaken onnodige verrassingen.

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag