Ik ben goed en snel geholpen.

Ik heb WINDOWS 11 laten installeren, Een beetje uitleg over zo'n nieuwe versie zou ik wel op prijs hebben gesteld. Met wat moeite ben ik er toch wel uitgekomen.

Servicegericht

Zoals mij al jaren bekend is ,staat de service van o.m. Sebastiaan garant voor kennis van zaken en goede adviezen.

Uitstekend geholpen

Veel kennis van zaken bij het personeel, er wordt zeer klantvriendelijk gewerkt, goede prijs-kwaliteit verhouding, onderhoudscontract werkt prima!!

Werd vriendelijk geholpen. Kom zeker terug

Zie boven

als altijd, prima dienstverlening

ik had een acute (pseudo)virusaanval. de oorzaak was niet geheel duidelijk. het kan ook een zeer agressieve marketing actie van McAfee zijn geweest. kon meteen bij nTerra terecht. hebben laptop opgeschoond

prima hulp

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. geven goede uitleg.

Goed advies, met veel begrip voor de specifieke behoefte, prima service

Nieuwe laptop nodig. De heb je in duizend soorten en maten waardoor je het spoor snel bijster bent en met een verkeerd of te duur apparaat opgescheept zit. Bij nTerra goed advies waar ook de tijd voor genomen werd. Levering was op de afgesproken tijd. Service daarna, via Teamviewer, ook uitstekend.

Niet gemaakt wel betaald

Niet echt mee denken voor een oplossing

Al jarenlang vakmanschap en perfecte service onder één dak

Om de zoveel tijd koop ik een nieuwe desktop bij nTerra. Het overzetten van de oude naar de nieuwe computer wordt in één woord voortreffelijk geregeld. En als er nazorg nodig is, dan is er vriendelijke en perfecte service. De mensen van nTerra weten waar ze het over hebben.

super

mijn probleem was snel en vakkundig opgelost

Prima en snelle service volgens gemaakte afspraken.

Naar aanleiding van een op 04-08-2022 geplaatste bestelling vonden levering en installatie op 09-08-2022 volledig volgens de gemaakte afspraak plaats. Alles werkte daarna weer zoals vanouds.

Goed maar toch...

Ik vroeg een vervanging van mijn kapotte printer. Kreeg een advies op offerte. Moest ik even over nadenken. Werd niet tussentijds gebeld, wat ik gewend ben bij offertes. Om nader te overleggen. Nu ik de knoop zelfstandig na enige tijd (duurde te lang vlgs.nTerra) heb doorgehakt, staat de printer in huis. Aangesloten door nTerra, wat wij waren overeengekomen (wel te duur, vond ik met daar hebben we overeenstemming over bereikt). Printer doet het maar is een zwak aftreksel van wat ik had. Maar dat is nu eenmaal de nieuwe lichtere printers, werd gezegd. De medewerker was echt heel vriendelijk en de printer doet het goed maar toch over all kan ik geen 5 sterren geven en ben een beetje teleurgesteld. .

uitstekend geholpen

Binnen 1 dag was het probleem verholpen m.b.v. laptop herinstallatie

Uitstekende service,vriendelijk en kennis van zaken.

Vriendelijk en kundig geholpen en wat zeker belangrijk is EERLIJK en BETAALBAAR. nTerra.BV is voor mij de zaak waar ik gezien mijn ervaring zal blijven komen. Je kan er voor alles terecht,advies,reparaties en de benodigde artikelen die nodig zijn.

Goed en vriendelijk geholpen

Ben blij met de aankoop en service

Prima advies voor nieuwe PV

Fijn geholpen. Duidelijke uitleg wat te nemen voor een nieuwe pc waarmee videomontage gedaan moet worden.

Prima service volgens afspraak

Laptop nagekeken en voorzien van nieuwe accu. Vooraf duidelijkheid over duur en kosten.

Goede ervaring,wij kopen al jaren bij nTerra

goed contact

Duidelijk contact en goede service

Goeie service. Mijn probleem was snel opgelost

prima service. snel

prima service. snel

Hulp op afstand zeer adequaat en professioneel

Bovendien prettig contact. Kortom zeer te vreden.

snel, deskundig, vriendelijk

zie boven vermeld

Al jaren mijn "hofleverancier", en niet voor niets!

Ik koop mijn computers al sinds begin deze eeuw bij nTerra / ViComputers etc., en word daar ook uitstekend bediend met deskundig onderhoud.

snelle en vakkundige service

snelle en vakkundige service