helemaal prima

de service is goed en mijn vragen worden beantwoordt

Ik ben bijzonder goed geholpen door jullie.

Van mij krijgen jullie het cijfer 10. Nogmaals bedankt. Grt. John.

Tevreden

Ik werd zeer prettig geholpen

Goede service, denken mee.

Goede service, denken mee.

Zoals gewoonlijk een goede , duidelijke service.

Hele fijne service

Attent, vakkundig en snel. Wat wil je nog meer?

Goede afspraken met goede hulp bij herstellen PC

In de ochtend mijn probleem met de Pc voorgelegd en in de middag is het probleem middels inloggen op afstand verholpen.

Heel snel en vriendelijk

Snelle afhandeling en begrijpelijke uitleg van wat er aan de hand was. Supersnel gerepareerd. Hele fijne betrouwbare zaak. Vriendelijke mensen.

Gewoon goed geholpen zoals het overal zou moeten zijn.

Had stille hoop dat mijn oude laptop nog wat opgeknapt kon worden. Trouwens na 1 jaar vond ik het al vreemd dat ik mijn laptop ruim een week niet kon gebruiken omdat hij bezig was met updaten. Kwam wel uit een andere winkel. Laptop bleek dus op te zijn en dat ik niet zonder kan een nieuwe aangeschaft. Welk ik na 2 dagen al kon ophalen, alles was overgezet. Ben nog niet helemaal tevreden ermee, moet nog wat aanpassen als dat mogelijk is?

Super snelle service

Snel kunnen leveren, service top. Prima

zeer goed

zoals altijd: snel geholpen, prima service!

goedIk

Ik ben heelerg tevrede

Mensen die er verstand hebben!!

Een hele andere ervaring dan bij de grotere bedrijven, Zij weten tenminste waar zij het over hebben.!

uitstekend

Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Snelle en goede service, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Fantastische service!

Mijn laptop was kapot en ik had mega stress omdat ik een live webinar moest geven. Na inlevering kreeg ik een goed werkende leen laptop mee en kon ik alsnog mij werk doen. Super! Ik werd goed op de hoogte gehouden van de reparatie en heb inmiddels mijn eigen laptop weer terug die het weer fantastisch doet. Personeel is kundig en vriendelijk.

vriendelijke en goede service.

goed geholpen.

Telefonisch besteld, 1 week later bezorgd en geïnstalleerd!

Snel en makkelijk geregeld

Het is fijn wanneer we vragen hebben deze altijd goed en professioneel worden beantwoord. Op afstand worden onze problemen opgelost. Scheelt een hoop tijd!

Herstel toegang wachtwoord

Afmelding user in Ubuntu 20.4 binnen 2 dagen hersteld

Ik ben zeer snel en zeer vakkundig geholpen.

De service is klantvriendelijk, adequaat en snel. Heel prettig om bij problemen terecht te kunnen bij nTerra.

Denken met de klant mee

Zoals altijd een hele goede ervaring. Snelle levering en alle bestanden waren van de oude naar de nieuwe laptop overgezet zonder problemen. Maakt het makkelijk om meteen aan de slag te gaan.

heel fijn geholpen

ter zake kundige medewerkers

Fijn snel geholpen.

Na onderzoek en installatie werd er onmiddellijk sms / telefonisch contact opgenomen. Binnen een paar uur een volledig geïnstalleerde laptop gekregen.

Terra is Top

Altijd een goede en snelle service, kan de zaak aan iedereen aanbevelen.

Snel, prettige bediening en deskundig!

Deskundig

Valeriusstraat 35