goed geholpen

goed geholpen

TOP !

Eindelijk weer eens een zaak die zich aan afspraken houdt, levert prima produkt en voor mij niet onbelangrijk, je kunt er parkeren. Zie je mij met imac door de passage schuifelen ??

vriendelijk en vakkundig

Ik ben al minstens 12 jaar klant bij nTERRA, steeds hebben ze mij vriendelijk en vakkundig weten te helpen, vanaf Windows XP tot en met Windows 10. De kosten van reparaties waren nooit overdreven, en stemden meestal overeen met de van te voren gemaakte schatting, Charles

Snel en goed geholpen

Afspraak gemaakt omdat pc van 8,5 jaar oud niet meer opstartte. Half uur na brengen al sms met korsten. Heel redelijk! Kon gelukkig gerepareerd worden dus. Twee uur na brengen stond mijn pc weer lekker thuis te draaien. Bedankt!

Snel en deskundig maar...

NTerra heeft me snel en goed geholpen met een storing en een update. Super! Omdat ook de voeding van mijn pc bij enkele applicaties extra geluid maakte is die gecheckt en vervangen. Feit is wel dat de nieuwe (CoolerMaster Elite 600w V4) permanent meer hoorbaar is dan de oude voeding maar ik denk dat dat aan het merk ligt. Voor nu is het goed maar misschien is het een idee ook andere merken aan te bieden zoals Be Quiet of Seasonic?

Ik ben tevreden over de het resultaat en de snelheid

Ik ben tevreden over de het resultaat en de snelheid

Behulpzaam en betrouwbaar

Een upgrade voor mijn laptop is prima uitgevoerd. Ook behulpzame informatie en "meedenken". De ingeschatte doorlooptijd was een beetje optimistisch, maar een dag extra was geen probleem.

Vriendelijk en deskundig.

Snel en goed geadviseerd.

Door de upgrade werkt mijn notebook nu precies zoals ik wil!

Duidelijke afspraken, snelle service en uitstekend resultaat! Kortom ben zeer tevreden met nTerra Computers.

snel, goede service en deskundig (ook aardig!)

heel goed

Goed en deskundig geholpen, vriendelijk en vertrouwd personeel

Bij de aankoop, vorig jaar, van onze nieuwe computer kregen wij er een service schema bij. Daarvan heb ik dit jaar gebruik gemaakt. Dit servicecontract is een aanrader, de computer blijft daarmee up to date.

Goed, prettig en hulpvaardig

Na een afspraak werd ik snel en kundig geholpen.

Het is goed gekomen

Het is goed afgelopen, maar ik zat wel onnodig dagen zonder computer, deze hadden we vrijdag voor Pasen gebracht en zou om 5 uur klaar zijn. Mijn zoon belde om 3 uur en toen moesten ze er nog mee beginnen. Hij was dus niet klaar. Ondanks het feit dat hij gevraagd had hem te bellen stuurde men een SMS'je (later: 'dat doen wij altijd') wat hem dus ontging, dus we moesten tot de volgende dag denken dat men niets had laten weten. Zeg dan in het vervolg duidelijk dat er een SMS wordt gezonden. Maar ik blijf jullie trouw,

Super kwaliteit en service

Wij doen al jaren zaken met Terra vanuit Hofstad Security BV . Service 10 Kwaliteit 10 Deskundigheid 10 Prijs 10

Prima.

Geen bijzonderheden.

Efficiënt en klantvriendelijk

Mijn it probleem is goed opgelost. Zeer behulpzaam personeel (Sebastiaan) waarbij goede aandacht werd gegeven aan mijn vragen.

Top, goeie werknemers. En een leuke tijd.

Ze helpen je echt uitstekend met elke problemen die je hebt. Top bedrijf.

Weggegooid geld

Laptop weggebracht omdat die alleen op netstroom, met moeite, nog opstartte. Wanneer opgestart werkte alles, ook op de accu, prima. De diagnoseprogramma’s gaven geen fouten. Kortom, een opstartprobleem. De analyse van nTerra was dat de laptop helemaal niet opstartte (onjuist) en dat het SSD geheugen niet meer te benaderen was (onjuist). Het moederbord was plakkerig en reparatie zou duurder zijn dan de waarde van de laptop. Dat er plakkerigheid/vocht in de laptop zit mag misschien waar zijn, maar dat is wel een hele dunne analyse voor €39,90. Het is waarschijnlijk een probleem met (de stroomvoorziening van) de bios en dat moet toch te detecteren zijn. En wellicht ook simpel op te lossen.

Vakkundige, vriendelijke en geduldige service.

Onze nieuwe computer is prima geinstalleerd door een van uw medewerkers.

Heel goed en plezierig. Wij zijn super blij nTerra gevonden te hebben.

Alles wordt plezierig en kundig opgelost.

Vriendelijk, snel en adequaat

nTerra heeft er een vaste klant bij, mocht ik een computerprobleem hebben

duidelijk afspraken en goede service en kennis volgens mij.

positief

Deskundig, meedenkend en in begrijpelijk taalgebruik.

Zowel bij aankoop van nieuwe laptop als de service in het verdere traject, goed, betrouwbaar en vakkundig geholpen.

Vriendelijk, zakelijk en effectief

zie boven

Goed luisterend, vlot en deskundig

Binnen afgesproken timeslot onmiddellijk medewerker aan de lijn die probleem via Teamview oploste. Zo kan het dus ook!

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag