Snel en duidelijk

Binnen 2 dagen was de problem bekend en snel opgelost! Heel blij me met de service

Vakkundige, snelle en klantvriendelijke service

Ik ben snel en vakkundig geholpen. ik waardeer vooral de duidelijke communicatie. Via sms-berichten wordt de klant nauwkeurig op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Goede service.

We zijn zeer tevreden over de geleverde diensten.

ter zake kundig

Rustig naar mijn vragen geluisterd en snel opgelost

behulpzaam

aardige mensen

Goede service en perfect.

Ze bieden goede service en perfect advies en ondersteuning. Als product klaar is gemaakt, laat men weten dat het kan worden opgehaald, duurt hooguit 1 dag.

Vriendelijke

goede service

Ik ben blij dat ik niet als 'dom' word behandeld, heb goede ervaringen, het is mijn vaste adres.

Geweldige service, goede informatieverstrekking

Geweldige service, goede informatieverstrekking

De pc weer teruggebracht ter verder herstel

Pc is nog niet hersteld

Prima.

vriendelijk en deskundig

Prettig en deskundig bedrijf. Wel jammer dat er een wachttijd is van 3 dagen. Ben nu 20 jaar klant van dit bedrijf en dat bevalt goed.

Een vertrouwd bedrijf met kennis van zaken.

Vriendelijke mensen en komen hun afspraken na. Snelle afhandeling van werkzaamheden.

Goede ervaring met nTerra.

Vlotte uitleg en snelle service

Ik ben zeer tevreden over geleverde producten en diensten

Ik ben zeer tevreden over geleverde producten en diensten

Prima adviezen en service

Vriendelijke bediening die ook meedenkt en advies geeft welke PC het beste past bij mijn wensen/gebruik. Ook na aankoop van de PC een goede service en duidelijke uitleg en antwoorden op mijn vragen.

Uitstekende producten, niet de goedkoopste, wel de beste service. De medewerkers staan altijd voor je klaar en helpen je direct.

goede prettige service

uitstekend kan niet verder worden uitgelegd..

professioneel geholpen

Lap top is weer geruisloos.

Zeer goede service, computer draait weer perfect na de reparatie

Vriendelijk geholpen, computer schoongemaakt en gerepareerd. kon hem op afgesproken tijd weer ophalen.

mijn ervaring

Ik was goed geholpen en mijn computer werkt prima en sneller dan eerder. ik heb de computer op dezelfde dag ingeleverd en opgehaald. vgroeten, Leonardo Valiante

Efficient en vakkundig.

Een jaar na aanschaf van mijn laptokon ik die langsbrengen voor een onderhoudscontrole voor een gereduceerde prijs. Prima service.

zeer plezierige ervaring

erg snel en deskundig geholpen

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag