Wij zijn bijzonder tevreden over de hulp die wij kregen bij nterra

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van onze nieuwe computer en de zeer goede hulp die wij hebben gekregen van Hazrad.

goed en snel geholpen. alles werkt..

niets op aan te merken. alles goed uitgevoerd.

Prima adres!

Onder het motto "wees loyaal, koop lokaal" heb ik niet gekozen voor een van de grote partijen, maar voor nTerra "bij mij om de hoek". Geen spijt van! Prima club. Apparatuur snel geleverd en vragen worden snel en goed beantwoord. Ik ben happy met mijn nieuwe, supersnelle desktop!

Deskundig en correct klantgericht

Belangrijke gegevens die verloren leken op een usb stick zijn op deskundige wijze weer gerecovered.

Hazrad is een zeer geduldige en vriendelijke verkoper.

Een fiets kopen in een computerwinkel. Leek eerst even raar, maar Hazrad wist er toch alles van. Na een proefrit meteen de fiets aangeschaft. Leuk product, super leuke winkel!!!

Altijd vriendelijk geholpen, snelle service.

Excellente en vriendelijke service

Ik ben helemaal tevreden

Prima.

direct beschikbaar en toegankelijk

erg klantvriendelijk ook al bel je voor de zoveelste keer

vakkundig netjes en snel

Ze zijn goed georganiseerd om snel complexere PC support te leveren die je zelf veel tijd zou kunnen kosten. Ze zijn eerlijk over wat kan en wat het gaat kosten. Er wordt binnen tijd en afspraak geleverd. Heel betrouwbaar.

Very fast and reliable

Added a new RAM card on my laptop. It was finished really (around 20min). Very good personel and service.

• Would you recommend us? Yes

duidelijk en op tijd

je weet van te voren wat je krijgt tegen welke prijs en nog vriendelijk geholpen ook

goede service

reparatie op tijd klaar, correct en goede communicatie

Super geïnformeerd

Een computer gekocht met de wensen en snel en goed afgeleverd!

was snel en vakkundig

het probleem was voor mijn niet helder, maar de oplossing zelf was snel en vakkundig via tiemview opgelost.

Al jaren mijn technische steun en toeverlaat

Sebastiaan en Peter zijn vriendelijke , kundige toppers. Ze doen hun uiterste best voor het juiste resultaat.

goed geholpen en snel

geen bijzonderheden; gewoon goed en snel geholpen

Prima service, deskundig, snel en voor een redelijke prijs.

Mijn laptop was erg traag geworden, er is door nTerra een SSD geplaatst en al mijn betanden zijn overgezet. Ik kon mijn laptop snel weer komen ophalen en hij werkt weer als nieuw!

Zeer kundig en rustig gehoopt!!

We werden vakkundig en geduldig geholpen! Raden deze zaak zeker aan!

goede service

prettige bediening en snelle service. ook goed service op afstand

Uitstekende SSD en Memory upgrade ervaring

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn laptop upgrade. Na 1 dag advies ontvangen wat er hun inziens nodig was om mijn laptop weer sneller te krijgen. Een SSD ipv de harde schijf welke nog slechts 10% van zijn snelheid overhad. Extra intern geheugen om de verwerking sneller te krijgen. Na 3 dagen had ik mijn, nu bijna supersonische, laptop, weer terug en zal een volgende keer weer bij nTerra teruggaan.

Je kunt online wel van alles bestellen, maar ik vind het installeren een hoop gedoe. En daarom heb ik gekozen voor deze zaak. Binnen 1 dag alles gebruiksklaar en goede uitleg.

Kan met computer vragen en problemen altijd terecht.

Zeer efficiënt en effectief, maar niet helemaal duidelijk

Mijn probleem is op afstand binnen een uur opgelost, maar er is niet gecommuniceerd wat de oorzaak was en wellicht voorkomen kan worden

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag