goed geinformeerd en meegedacht

prima winkel

prima dienstverlening

heel efficiënte en correcte dienstverlening

Good service

I had an issue with my wifi and the guys patiently and professionally figured the it out and fixed it. The charges though were a bit high

• Would you recommend us? Yes

De laptop die ik in uw winkel heb gekocht en door u bij mij thuis is geïnstalleerd werkt prima.

ik beveel dit bedrijf aan, goed advies en goede nazorg

Ik had een nieuwe laptop nodig, werd in de zaak goed geadviseerd, alles keurig overgezet van de oude laptop. Outlook werkte niet meer helemaal goed maar dat werd snel via teamviewer op afstand perfect opgelost. Vakmensen die doen wat ze beloven, dat geeft een veilig gevoel bij apparaten waar je zelf geen verstand van hebt. Een goed persoonlijk contact vind ik ook prettiger als kiezen voor de laagste prijs op internet .

Precies als ik verwacht had: printer eenvoudig thuis geïnstalleerd

Zie hierboven

Goede service!

Klantvriendelijk en me pc draait weer top!

Top service en nette prijs

Hele nette service bij data recovery. Snel geholpen tegen een nette prijs.

Prettig geholpen

prettig geholpen en probleem opgelost

Vriendelijk en deskundig geholpen

Niet alleen het huidige probleem verholpen, maar ook tips voor de toekomst om zo'n probleem te voorkomen. (Onderhoud van de pc)

Ik werd weer perfect geholpen.

Het installeren van een nieuwe printer bleek ingewikkelder dan ik verwacht had. Maar tot mijn verbazing bleek Sebastiaan in staat de computer op afstand over te nemen, en toen was het snel gefikst. Zijn hulp was zeer welkom.

Goede, duidelijke informatie, blij met het gekregen advies

Efficient en competent personeel, zowel in de winkel als aan de telefoon.

goede ervaring

zie boven

Betrouwbaar en oplossingsgericht

Na geconstateerd probleem met mijn desktop deze ter reparatie aangeboden. Even geduld hebben, zo'n twee dagen, maar nadat oplossing was geboden en akkoord daarvoor ook gelijk geïmplementeerd. Zeer tevreden!

Ik kwam daar voor een goede gaming pc. Mijn zo wou een verbeterde pc hebben dan een standaard gaming pc. En na een gesprek zijn wij goed geholpen en is mijn zoon nu erg gelukkig met een dikke gaming pc. Hij voldeed aan mijn en mijn zoons voorwaarde.

goede uitleg

mijn ervaring met dit bedrijf is ze geven een goede uitleg en ze komen de afspraken na

Heel positief

Werd zeer goed geholpen

NTerra levert uiterst vriendelijk, deskundig en snel uitstekende service

Zeer goed in adviseren

Goed advies. Snel bij reparaties. Prima prijs-kwaliteits verhouding. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Great service

Very nice people and great service!

ervaren mensen en klantvriendelijk

super goed geholpen en klantvriendelijk

Prima , geen gedoe en adequaat

Mijn laptop liep vast en ik kon niets meer. Naar de winkel gedaan en daar is het euvel nog de zelfde dag verholpen. De laptop is weer opgehaald en loopt als een zonnetje

Prima en snelle service volledig volgens gemaakte afspraken.

Na de datum voor het verlengen van de softwarelicentie te hebben afgesproken en de pc vervolgens te hebben langsgebracht, was de klus binnen 5 uur geklaard volgens de afgesproken actie en prijs. Alles werkte zoals vanouds.

Slecht

De ervaring kan voor elk persoon anders zijn, maar mijn ervaring met nTerra is niet goed achtergebleven. Mijn probleem met mijn koeling in mijn PC was "niet te helpen" en hiervoor werd er een nieuwe PC aangeraden, maar door zelf goed te kijken heb ik het kunnen fixen. Gelukkig heb ik enorm veel geld kunnen besparen dus vandaar 1 ster :)

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag