Fantastische overzetting

Onze laptop liep op zijn laatsten eindjes. Een nieuwe gekocht bij uw bedrijf en deze hebben alles overgezet inclusief de Dymo. Totaal geen problemen gehad. Helemaal Top, top, top.

uitstekend

Accuraat, klantvriendelijk en klantgericht met verstand van zaken.

Very good service

I arrived at the store in a fluster as my laptop broke down in the middle of a job application. The staff were kind and understanding and very helpful. The very next day I had my diagnosis and I was offered multiple solutions and more support. Great service, friendly and knowledgeable staff. I would highly recommend this service.

Mijn vast adres.

Meerdere keren mijn spullen gekocht bij deze mannen, super service en scherpe prijzen. Dik tevreden.

Perfect geholpen nieuwe computer werkt als n tierelier plug and work

Zie voorgaande opm

Snel geholpen, duidelijke antwoorden, en goede afspraken en communicatie over werk en betaling.

De medewerker van nTerra heeft mij goed geholpen en heeft kennis van zaken.

In eerste instantie kwam ik voor reparatie van mijn Dell laptop. Na een onderzoek was de conclusie, dat deze niet meer te repareren viel. Er werd mij een goed alternatief aangeboden. De medewerker had kennis van zaken en wist al mijn vragen vlot te beantwoorden.

Zeer goed advies en goede service

Ik heb een eigen bedrijf en koop al jaren mijn computers, laptops en randapparatuur bij Nterra. Het advies is goed en de prijzen zijn netjes. Ook de installatie op mijn kantoor laat ik door Nterra uitvoeren. Heel fijn om een vertrouwd en gespecialiseerd bedrijf in de buurt te hebben.

Al jaren betrouwbaar en goed

Ben al jaren klant en altijd uitstekende en betrouwbare service

Jaren klant van de zaak ,maakt het wat makkelijker voor beide partijen.

Klant vriendelijk, betrouwbaar. Hebben al ervaring en de vakkennis

goede service

Ik ben tevreden over de dienstverlening ,kan in mijn onkunde goed geholpen worden En ik vind het zo verrassend dat er een vrouw werkt Ik blijf klant tot mijn dood Groetjes Toos van den Hengel

Probleem snel en naar tevredenheid verholpen

Be3n al meerdere malen door nTerra bij problemen geholpen. Altijd goed en tegen een redelijke prijs

Goed geholpen ,met het probleem wat ik ondervond op mijn laptop.

In orde.

Zeer tevreden over informatie en advies

Ik had een laptop besteld, maar kreeg te horen dat ik voor weinig geld extra, er ook een beschikbaar kwam met meer werkgeheugen. Blij met de tip omdat dit sneller werkt bij photoshop.

Top ervaring dankje voor de pc

Heb een pc bestelt bij nterra, snelle levering en goede communicatie. Een probleempje tot nu toe maar dat gaat hopelijk komende dinsdag gefixt worden Dank

Deskundig geholpen

Deskundig geholpen bij probleem met mail

De service is goed en nestje

Zowel bedrijfsmatig als privé koop ik al een aantal jaren bij jullie. De machines presteren fijn, zijn fijn geluidsarm en gaan langer mee dan voorgaande series. Nu eerst een laptop een upgrade naar ssd gegeven dadat hd het bijna helemaal had begeven. Nu de desktop gebracht die ook alweer een aantal jaartjes draait. Ricchio Chairolgens afspraak en beneden het door mij geschatte kostenplaatje, dus helemaal tevreden. Vriendelijke groet G.J. van den Elshout

Klantvriendelijkpersoneel

Snelle en goede service.

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Bij moeilijkheden computer, direct deskundig personeel aanwezig. Mijn computer was een keer defect na enkele dagen weer op gehaald in de winkel, reparatie was zeer deskundig gedaan.

ben prima geholpen!

Op de zaterdag voor pinksteren om half 5 kon ik mijn laptop nog brengen, en dinsdag werd ik gebeld dat ik hem op kon halen. Alles weer prima in orde, en ik kon woensdag weer zingen via Jamulus en Zoom. Supersnel geregeld.

goede service

snelle en goede service

Contact was deskundig, flexibel en sterk communicatief.

Alles ok.

Ik vind het een fijne winkel. Heel betrouwbaar. De enige opmerking die ik heb is dat het overzetten van de gegevens van de oude naar de nieuwe laptop duur is geworden.

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag