Prima, zoals altijd.

Zeer tevreden ben de ondersteuning!

Ben heel blij dat ik weer bij u terecht kon met mijn probleem.

goed en prettig

Prettig geholpen in de winkel door een vriendelijke dame en de volgende dag weer opgehaald. Ben heel tevreden.

chapeau voor de service voor het oplossen van de problemen.

Met de computer kon ik geen @mails meer verzenden. ook waren diverse programma's niet meer te openen. Dat is nu allemaal weer in orde, door snelle en professionele afhandeling door Sebastiaan.

Alles perfect

Eeen onderdeel oest per post worden verzonden, hetgeen langer duurde dan voorzien. Reparatie perfect

Vakkundig en behulpzaam

Ik kom hier al jaren. Woon inmiddels niet meer in de buurt, maar rij er graag een stukje voor om. De medewerkers zijn vakkundig en behulpzaam en de service is uitstekend!

Heel vriendelijk en deskundig personeel

Bij al mijn vragen technische en niet technische vragen altijd deskundige antwoorden

Snel & betrouwbaar

Snel service, betrouwbare en vriendelijke personeel.

Prima geholpen

Mijn ervaring steekt af tegen de ervaring met Coolblue, waar Coolblue uitermate onbevredigend, slecht zelfs was, was Terra een gezonde verademing. Professioneel, to the point en eerlijk ( en aanzienlijk voordeliger)

Eerlijk en betrouwbaar

Snelle service, eerlijk en betrouwbaar.

Redelijk

Betrokkene wist niet dat mijn scherm geen speaker had

deskundig en accuraat

Alles werkte zoals afgespoken

Prima geholpen door deskundige ,vriendelijke medewerkster

Deskundig ,vriendelijk en zeer behulpzaam .

geweldig

klantvriendelijk

Duidelijke uitleg; onderhoud in overleg en met goed advies.

Het is een aanrader !

Goed, snel en niet duur !

Helemaal goed

Alles goed geregeld..met extra vragen gelijk snel geholpen..en service na de aankoop... geen cool blue of media markt.waar je na aankoop geen ondersteuning meer krijgt..

Betrouwbaar

Zeer goede en betrouwbare service

Mijn laptop was oud en op maar alles is perfect overgezet naar een nieuwe laptop binnen korte tijd

Goede duidelijke service.Mijn laptop was oud en op maar alles is perfect overgezet op nieuwe laptop en alles in dezelfde zaak top geregeld

Superblij

Goedde service en alles volgens afspraak en ga binnen kort langs voor een nieuwe printer

prettig

De medewerking van nTerra BV na het maken van een afspraak is uitstekend. Heb je plotseling hulp nodig, dan wat lastiger. Maar dan mag je naar de zaak komen en wordt je toch geholpen!

Klantvriendelijk, geven goed advies en doen wat ze beloven.

Klantvriendelijk, geven goed advies en doen wat ze beloven.

gemiddeld

Ik wil even vertellen dat wij, mijn man 69 en ik 62 niet zo prettig zijn behandeld. Onze zoon is afgelopen zaterdagochtend eerst bij de zaak langs geweest en heeft informatie ingewonnen over de printer HP 2710 deze kost 69,95. Toen hij voorstelde om er ook één voor zich zelf dan te kopen en vroeg of hij dan nog op wat korting kon rekenen, zei de verkoopster dat zij dit even na moest vragen aan de baas achter. toen ze terug kwam mocht er van het totaal van 140,00 euro 10 euro korting af.Dus voor 130 euro konden we de 2 printers komen halen.Onze zoon was op de fiets, dus wij zijn met de auto even later naar de zaak gegaan om de 2 printers op te halen. Wij hebben er nog 2 cartrige,s bij gekocht en bij het afrekenen zagen we, in de auto, dat er maar 5,00 korting was verrekend.Toen mijn man gelijk terug ging om het te melden hield de verkoopster vol dat dit de afspraak was.En als wij het er niet mee eens waren konden we ze zo terug geven.We hebben ze gehouden, maar Klantvriendelijk nee zeker niet,alsof wij stonden te liegen wat was afgesproken met onze zoon. Ik hoop op een reactie terug van u.

Wat een fantastische service. ene dag gebracht en de volgende dag kon ik de computer alweer ophalen.

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag