Uitstekend een hele goede en prettige behandeling ik zal dit aan iedereen aanraden.

als digibeet zijnde zeer prettig geholpen

was al bekend met de hulpvaardigheid maar eens te meer bewezen dat het zeer bekwame mensen zijn

Competente en vriendelijke service

nTerra heeft meteen de juiste oplossing voor het probleem vastgesteld en zo snel mogelijk de laptop gerepareerd. De medewerkers waren heel vriendelijk, ondanks de drukte na de vakantie. Het systeem van een SMS-bericht wanneer contact moet worden opgenomen of de laptop kan worden opgehaald, werk ook heel goed.

Goed advies gekregen, reparatie perfect uitgevoerd.

Het probleem super opgelost.

Altijd maximaal behulpzaam en professioneel

NTerra is een bedrijf dat altijd alles doet om de klant van dienst te zijn of het nu gaat om het oplossen van technische problemen of om het eenvoudig even op rekening kopen, Nterrra denkt mee.

prima geholpen

Ik ben deskundig en goed geholpen. Prima service

ruim voldoende

na de nodige misverstanden, die niet aan nTerra BV te wijten zijn, liep verder alles goed. Helaas geeft mijn computer geen geluid. Hoe dat op te lossen?

Snelle service

Ik had gebeld dat mn pc was gecrasht en dat ik hem nodig had voor mn werk,de ene dag gebracht en de volgende dag al gerepareerd, top

Klasse

Prima apparatuur, vriendelijk en snel

laptop laten checken

check van laptop laten doen, resultaat binnen gestelde tijd, fixed price. kortom precies wat je mag verwachten.

Gewoon goed; gedaan wat afgesproken is.

Zie boven. Ik heb nTerra al eens aanbevolen bij een vriendin.

Prima en snel geholpen

Aardige en vakkundige medewerker getroffen

Uitstekende ervaring. Kundig,vriendelijk en snel.

Bij nTerra BV word je goed, vakkundig en eerlijk geholpen. Niets is teveel en wat helemaal fantastisch is is de manier waarop bij problemen je via TeamViewer de problemen op afstand kunt oplossen.

Altijd geweldige, snelle service en betaalbaar.

Ik kom hier al sinds ze hun bedrijf opzetten (toen nog onder een andere naam). Er komt sindsdien niemand anders aan mijn laptop. Top!

De geconstateerde problemen zijn opgelost.

3 sterren, dus voldoende.

Klantvriendelijk. Duidelijke uitleg. Snelle service

Goede ervaring.

Correct

Klantvriendelijk, adequaat en snel

Prima!!!!!!!!!

Ik heb weinig ervaring met jullie en ook niet met de laptop want min man komt bij jullie langs als ik weer eens wat verknoeid heb! Groetjes en hartelijk dank, Jelles O.

Verstand van zaken

Gewoon goed en vriendelijk

Prettig en vriendelijk contact

Zeer klantvriendelijk en deskundig!

Je wordt in de winkel heel aardig en met aandacht te woord gestaan. De reparatie wordt snel en vakkundig uitgevoerd en je krijgt duidelijk bericht daarover na afloop.

Werk wordt goed gedaan.

Professionele Uitstraling . Goed naar de klant.

Ging uitstekend

Bracht mijn oude printer die ‘plots’ gestopt was met functioneren tijdens een printoperatie. Nagekeken, minimale reperatie en schoon laten maken tegen redelijke prijs.

Een goede service zeer vriendelijk en deskundig personeel

Zeer goed en deskundig personeel

Ik wordt bij nTerra altijd goed en snel geholpen. uitstekende kwaliteit

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag