Zeer goed en deskundig personeel

Ik wordt bij nTerra altijd goed en snel geholpen. uitstekende kwaliteit

het zijn vriendelijke en geduldige mensen die er verstand van hebben

ik weet niet zo heel veel van computers en zo. ik ben in ieder geval vriendelijk en geduldig geholpen . ik kreeg goede uitleg over de lap top. en die heb ik vervolgens ook gekocht.. eind van de middag was hij helemaal gebruiksklaar gemaakt. dat was erg fijn.

Ideaal zo'n bedrijf in de buurt

Vervanging 10 jaar oude laptop door nieuwe Lenovo. Ideaal zo'n bedrijf in de buurt. Duidelijke uitleg, snelle en correcte service bij overzetten gegevens. Zeker aan te bevelen.

uitstekend.

goede service en vriendelijke vaklui!

Excellente service.

Vriendelijke en uitstekende service door vaklui. weten gelijk wat je wilt en bedoelt, zo doorgaan aub. All the best. Vr.gr. Jan H.

fijn geholpen

Had telefonisch een vraag ,kon beantwoordt worden

Prima hulp op afstand

Correct geholpen

Vriendelijk en betrouwbaar

Betrouwbaar en vriendelijk

Heel prettig geholpen.

Ik kwam met een haperende muis en voor een onderhoudsbeurt van de computer. Dat is goed gebeurd en ik werd ook heel prettig te woord gestaan. Ook toen ik plm.5 jaar geleden mijn computer kocht, werd ik heel goed geholpen.

één grote ramp!

bestanden raken meteen zoek of verdwijnen later. vandaag is mijn agenda verdwenen!!!

zeer behulpzaam en vriendelijk

Een leek op computergebied geduldig te woord gestaan!

Gewoon goed en snel geregeld

Contact gehad voor het installeren van Office om een stand alone cmputer, Snel en goed geregeld!

Deskundig, snel en prettig.

Drie jaar na aankoop een vervelende storing op de laptop. Snel verholpen via een kleine onderhoudsbeurt tegen geringe kostprijs.

Razend snelle reparatie en prettige service

Op dezelfde dag was het defect ontdekt ,werd ik gebeld en kon de computer ophalen. Geweldig

Goed.

Snel en vakkundig gerepareerd. Je wordt als vaste klant herkend en gewaardeerd.

Deskundig, resultaatgericht en betrouwbaar

De techniek werkt niet altijd zoals het hoort. In die gevallen is nTerra de steun en toeverlaat om de techniek weer als een zonnetje te laten werken. De combinatie van deskundigheid, resultaatgericht en betrouwbaarheid maakt nTerra een top ondersteuner. Zo ook in dit geval werd een falende schijf snel geïdentificeerd en vervangen met minimale stress.

Vakkundig en vriendelijk

Vakkundig en vriendelijk

Goede service, snelle reparatie

I

goede service en goed advies

Bij problemen gaf men een goed antwoord. De keuze voor een nieuw apparaat die is voorgesteld was goed.evenals de service.

Top service, betrouwbaar en alles onder één dak.

Zie hieronder

Vriendelijk, goed luisteren naar mijn vragen en wensen, vakkundig en geduldig.

Efficient

Helpful advice

goede service

goede service

Vriendelijk en behulpzaam

Op mails wordt begripvol grreageerd. Telefonisch contact verloopt soepel en prettig.

Zeer behulpzaam

Geweldig behulpzaam, meedenkend en snel. Een aanrader! Ook toen ik knorrig belde omdat eea niet werkte (zonder Microsoft office, wist ik veel), snelle hulp en oplossing.

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag