goede service

Ik ben goed geholpen en de medewerker was behulpzaam

Deskundig, vriendelijk en snel

Al enige jaren maak ik gebruik van nTerra. Altijd goede en snelle service bij APK. Deskundig advies bij een aankoop. En bovendien voorkomend personeel.

Prima service bij NTerra

Goede adviezen

prettige sfeer en goed geholpen

prettig te woord gestaan en accuraat geholpen

Snelle service

Snel en vriendelijk geholpen!

Perfect en klantvriendelijk

Alles waar ik om gevraagd heb is gedaan met veel geduld van het personeel. Ik ben zeer klantvriendelijk behandeld en de werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden dit is en blijft mijn zaak voor al mijn problemen met mijn computer.

Prima!

Alles was in no time geregeld en perfect.

Klantvriendelijk,duidelijke uitleg en betaalbaar

Snel,duidelijke uitleg,prettige service en normaal betaalbaar

goede duidelijke uitleg en service

Heb een laptop gekocht, kreeg deskundige informatie

Snel en goed geprijst

Ik had een virus in Microsoft Edge, ondanks KPN veilig en regelmatig updaten. Deze is binnen een dag verwijderd op een manier dat de rest van mijn bestanden gehandhaafd bleven. Dus denk aan nTerra als je onverhoopt tegen malware of een virus oploopt.

Goede informatie en goede service

Goede informatie en goede service

Goed snel en deskundig geholpen.

Helaas is na de aankoop nTerra niet bereikbaar gebleken op het afgesproken moment om de aankoop te installeren via Teamviewer

Geweldige snelle service.

Kundig personeel die weten waar ze het over hebben...ik ben al jaren klant.

Prima geholpen en snelle levering.

Prima geholpen en snelle levering.

Goede voorlichting en service en heel klantvriendelijk. Super!

Ik werd goed geholpen en kon thuis meteen aan de slag met mijn nieuwe laptop, die helemaal door de medewerker voor mij is geïnstalleerd. Ben zeer tevreden.

geweldig

geweldig

Uitstekende en persoonlijke service

Ik kom hier al jaren en ben erg tevreden. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Je krijgt hier echt een uitstekende en persoonlijke service. Zeker een aanrader!

problemen met mijn printer

Ik had problemen met mijn printer. Via hulp op afstand, hebben zij binnen 15 minuten het probleem op gelost. Alles werkt weer perfect,

tevreden

hulp op afstand vind ik heel vervelend maar het werkt wel, dank voor de service en ik bewonder uw geduld gr fons

Ik ben perfect en klantvriendelijk geholpen.

De medewerker luistert goed om te bepalen hoe hij het beste kan helpen. Ook goede uitleg.

Uiteindelijk adequaat opgelost

Nieuwe Ssd schijf van 1 Tb geplaatst. Bleek 0,5 Tb ruimte te hebben, deel partitie niet toegewezen. Slordig natuurlijk, maar is via op afstand repareren wel direct opgelost.

Goede en vriendelijke dienstverlening.

Goede en vriendelijke dienstverlening, hier ben geen nummer maar een gewaardeerde klant.

Persoonlijke benadering en uitstekende service

Bij de aanschaf van mijn nieuwe laptop kreeg ik een goed advies van nTerra. De nieuwe laptop is prima geïnstalleerd afgeleverd en kon ik direct in gebruik nemen. Daarnaast een eerlijk advies om niet meer te investeren in het upgraden van mijn oude laptop. Geen verkooppraatjes. Vriendelijk en servicegericht, zoals altijd.

Eerlijk

Good and timely advice.