vriendelijk, deskundig en adequaat geholpen

Doordat mijn oude computer 12 jaar was en nog werkte op windows 7 moet ik leren wennen aan windows 11. Het overzetten van alle bestanden op de nieuwe computer is vlekkeloos gegaan. Het leren van de bestanden en weten waar wat te vinden, daarbij heeft de medewerker mij op afstand geholpen. Dit is niet de eerste keer dat wij iets aanschaffen bij nTerra en waarschijnlijk ook niet de laatste keer.

Jammer dat het oplaadsnoer niet terug in de tas van laptop was gedaan.

Flexibel. snel en deskundig

Desktopcomputers voor onderhoud in de ochtend aangeboden na telefonische afstemming. 's Middags alweer opgehaald. Vriendelijke, resultaatgerichte medewerkers.

Geweldig bedrijf en zeer vriendelijke mensen

Wederom is mijn computer opgeschoond en voorzien van nieuwe beveiliging en andere software. Tevens een probleem welke had is verholpen. In een woord geweldig.

prima hulp bij mijn iPad probleem.

prima hulp bij mijn iPad probleem.. Hartelijk dank

Impeccable

I always get impeccable service and advice. It doesn't get better than this.

vriendelijk, klantgericht en redelijke prijzen

Altijd goed.

Ben zeer tevreden over de service

vriendelijke en vakkundige benadering.Was zeer gelukkig met de on line koppeling via Teamview met mijn HP-printer.

Perfecte kwaliteir apparatuur. Goede begeleiding en advies met vriendelijke medewerkers! Laptop compleet geïnstalleerd ontvangen. Top.

OK.

Eigenlijk had ik moeten vragen wat het mankement was dat het niet meer opstarten veroorzaakte. Ik probeer altijd iets te leren van door anderen verrichte reparaties.

zeer tevreden

De problemen met de printer van mijn vader zijn snel verholpen. Prima service.

Goed en behulpzaam

Laagdrempelig en ook makkelijk via Team Viewer meekijken en helpen! Ik heb al vrienden nTerra aanbevolen

Prima service van

Staat altijd jarenlang voor ons klaar voor het oplossen van computerproblemen. Bedankt

printcassette besteld, keurig afgehandeld

Ben al jaren klant hier. De ervaringen (tot nu toe :-)) zijn goed.

altijd tevreden met de service.

Al 20 jaar klant van Nterra, problemen worden opgelost en antwoorden op mijn vragen worden goed uitgelegd Hoop op nog 20 jaar service hahaha

Goede service vlotte bediening

Positief

goed geholpen, prijs kwaliteitsverhouding vooralsnog dik in orde!

goed geholpen, prima adviezen, snelle service, binnen een dag prijs kwaliteitsverhouding vooralsnog dik in orde!

Vakkundig, snel en plezierig geholpen

Vervanging oude laptop naar behoren geregeld.

Zie onder

Tevreden. Wat ik erg belangrijk vind is dat Hazrad heel goed luisterde naar mijn toelichting over het ontstaan van de klachten, mijn omschrijving van de klachten en de werkwijze hoe ik mijn pc en laptop gebruik. Belangrijk is dat Hazrad aan de telefoon goed verstaanbaar is, klantvriendelijk, rustig en geduldig is en gestaag zoekt naar de technische oorzaken en het vinden van de juiste technische oplossingen.

goed en snel geholpen

binnen een paar dagen was de computer gereed mooi hoor

service is uitstekend

We hebben problemen met foto's importeren komen niet bij de afbeeldingen

Alles adequaat, snel en goedkoop volgens afspraak opgelost

Zie bovenste zin.

wat concreet en zelfstandig aan het werk

Zonder veel te vragen kon er gewerkt worden via de online service, ik ging weg bij mijn computer en na 25 waren de drie problemen die er waren opgelost. binnen 30 min betaald en klaar was alles. bedankt weer.

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag