Tot op heden is alles perfect verlopen, de communicatie aan de telefoon. Pakket is op gehaald door DHL alles op tijd. En qua berichtgeving alles heel erg duidelijk beschreven. Vriendelijke groet Edward van Dijk

uitstekend geholpen

Altijd een zeer vriendelijk en zakelijk goed advies.

Vriendelijk, geduldig en met humor

Met de nodige huiver overgegaan tot het opruimen van de desktop, kapot scherm, printer en een geruïneerde laptop om een stevige laptop en nieuwe printer aan te schaffen. Met geduld en begrip ben ik geadviseerd, vervolgens een snelle levering met een gebruiksklare laptop. De humor maakte het geheel luchtiger.

Vriendelijke hulp.

Vriendelijke deskundige hulp.

Vriendelijke hulp.

Vriendelijke deskundige hulp.

In ben min of meer tevreden

Niet alle opdrachten zijn volgens mij door nTerra uitgevoerd.

Niet alle problemen zijn volgens mij opgelost

Even moeilijk in contact komen maar daarna moeiteloos

Bijna jaarlijkse update van harde schijven vlekkeloos verlopen na in de winkel een afspraak te hebben gemaakt.

MIJN ERVARI8NG IS HEEL GOED

MIJN ERVARING IS HEEL GOED SNELLE REPARATIE

Mijn computerprobleem werd in no time opgelost.

Het probleem was een defecte monitor. Jeroen van nTerra bracht dezelfde dag een nieuwe bij mij thuis en sloot hem aan. Prima service waarvoor veel dank.

vriendelijke en professionele service

De ontvangst is vriendelijk en de inspanning om snel klachten te verhelpen en reparaties te verrichten ook. Goed advies bij de aanschaf van de best passende randapparatuur. Een fijn adres om klant te zijn.

goed en deskundig geholpen

Binnen een dag voerde NTerra een onderhoudsbeurt uit aan mijn computer en verlengde belangrijke abonnementen

Kundige en vriendelijke hulp !!!!!!!!!!!!

Al jaren heb ik heel veel plezier van de kundige en vriendelijke hulp.

Snel, efficient, maar ook met een grote maar..........

Ik heb in sept bij jullie mijn zoveelste nieuwe laptop gekocht, met volgens mij alles erop en eraan, inclusief opslag in "the Cloud". Ik kreeg hierover vervolgens geen enkele uitleg toen ik het apparaat ophaalde; dat moest ik maar on-line doen. Daar had ik niet zoveel zin in gezien mijn beperkte vermogens op dit gebied. Ik heb dus maar een student-aan-huis gevraagd om mij te helpen met aansluitingen op mijn printers e.d. Kosten 65,-- Binnen 6 weken na aankoop bleek echter dat er geen bescherming(Panda) meer aanwezig was, en dat Microsoft Office opnieuw moest worden aangeschaft, resp. ingesteld. Dit werd door jullie 'remote' gedaan, heel efficient dat wel, maar wel tegen een prijsje van Euro 34,00 voor een kwartiertje 'remote" assistentie en nog eens ca Euro 75,00 voor de nieuwe pakketten. Op deze manier wordt de aanschaf van een nieuwe laptop wel erg prijzig ! De afgelopen 20 jaar (of zelfs langer) heb ik altijd met veel plezier van jullie uiterst correcte, zeer persoonlijke en meestal zeer snelle services gebruik gemaakt, maar zo langzamerhand vind ik de prijs-kwaliteits verhouding niet meer in evenwicht, en de afhandeling van zaken tamelijk erg zakelijk en erg 'uurtje - factuurtje' gericht. Met vr.gr. Anna T. de Boer

Tweede PC laten maken. Snel en goed.

Prettige zaak,vakkundig en zeer vriendelijk

Afspraak is afspraak in deze zaak. Onze laptop is gereviseerd en werkt weer als een zonnetje.Inmiddels ook onze desktop daar gebracht voor onderhoud.

professioneel

bereikbaar, vriendelijk