Kun je je Macbook echt niet lang missen? Ga naar nTerra BV.

Ik kon goed afspraken maken zodat ik mijn laptop niet lang kwijt was. Goede service.

deskundig en klantvriendelijk

deskundig en klantvriendelijk

Helaas nog 2 keer terug moeten komen

Service is heel vriendelijk, maar ik heb helaas toch 2 kwesties die mij verrast hebben. De eerste keer was mijn laptop niet netjes dicht gemaakt, er zat een kleine opening aan de zijkant van mijn laptop. Na het repareren, (de tweede keer) vervangen van de accu bleef mijn cursor/muis haperen. Nu moet ik helaas weer mijn laptop inleveren. Ik neem wel aan dat ik niet voor nog een reparatie hoef te betalen, aangezien dit in orde zou moeten zijn na het vervangen van de accu?

Goed en deskundig geholpen om weer snel te kunnen werken

Zie boven.

goede service

één minpuntje: om mij ervan op de hoogte te stellen, dat mijn laptop weer oké was, kreeg ik een sms-je naar mijn 070-nummer. dit kwam niet aan, zodat ik onnodig lang wachtte. pas toen ikzelf belde na een week, kwam men achter de fout. oké, ik had mijn 06-nr moeten geven, maar één telefoontje van nTerra zou fijn geweest zijn. Verder alle lof!

Zeer tevreden!!

Ik ben heel blij met n Terra; ze staan altijd voor mijn klaar waarvoor ik ze heel dankbaar. Pa van vliet

Keurig en deskundig geholpen

Goed geadviseerd, kosten reparatie vielen mee.

Behulpzaam en vriendelijk

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Je kan er altijd snel een afspraak maken. Ze leggen alles geduldig uit als je het niet snapt. Je bent altijd welkom voor hulp.

Duidelijke afspraken en behulpzaam tot nu toe

Bestelling gedaan van best dure laptop, goed advies hierbij, levering volgens afspraak. Laptop en external USB DVD drive geleverd in dichtgeplakte doos, enige uitleg en instructie was fijn geweest. Na levering nog Microsoft implementatie op afstand ging goed.

Waarom staat het scherm vol reclame voor (ik denk) podcasts? Ik doe niet aan podcasts en wil ze graag weg hebben. Hoe doe ik dat? Groetjes en bedankt Jellys Overmeer (niets met mijn gegevens doen. ik vul het hokje in want anders kan ik niet versturen)

Goed werk geleverd!

Mijn Fujitsu computer (5 jaar oud) startte niet meer op na een poging tot systeemherstel (aanleiding een niet meer goed functionerende audio) Diagnose nTerra: een corrupte Windows 10. Na reparatie loopt de computer weer als een zonnetje, geen bestanden kwijt en geluid weer prima! Het was prettig communiceren met de nTerra-medewerkers. Enige minpuntje misschien: ik was mijn computer wel wat lang kwijt: 12 dagen, derhalve geen vijf maar vier sterren.

Snel en vakkundig geholpen met deskundig advies tegen redelijke prijs.

Verbinding tussen pc en printer was plotseling uitgevallen. Bij het herstellen van de verbinding bleek de pc vol te zitten met overbodige zaken en een verkeerd beveiligingsprogramma. Pc opgeschoond en nieuw beveiligingsprogramma geinstalleerd. Zeer betaalbare service.

Betrouwbaar

Prettige ondersteuning

erg goed

op een fijne manier geholpen

Uitstekend en klantvriendelijk!

Onze desktopcomputer werd al een tijd steeds trager en er traden in toenemende mate allerlei problemen op. Dankzij een uitgebreide onderhoudsbeurt functioneert de computer nu weer uitstekend. Het persoonlijk contact is vriendelijk, service-gericht en er wordt geduldig geluisterd en gereageerd.

Deskundige en snelle service

PC al meerdere keren voor APK gebracht. Zeer tevreden over personeel en hun service!

Goed… een 8; lukt niet de vierde ster vol te krijgen

Goede dienstverlening en vertrouwd. Daar durf ik mijn data uit handen te geven… Alleen jammer, dat mijn pc na 24 dagen nog niet klaarstond; kennelijk een misverstand…

Deskundige en snelle service

Mijn laptop was aan vervanging toe en er liep een programma vast. Afspraak gemaakt : daarna had ik binnen 1 dag een nieuwe laptop waarop de hele inhoud van mijn oude perfect was overgezet. Complimenten voor de deskundigheid en service van deze nTerra medewerker.

Goede service goede hardware

Vriendelijk geholpen en deskundig advies

Goede en snelle service, klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam personeel. goede en snelle service

vve betalingen

loopt niet soepel, nterra nam banklicentie over maar werkt niet allert onderhoud lampen in lifthallen liep niet soepel, wateroverlast in parkeerkelder grotendeels verholpen, hulde, maar niet definitief opgelost

geeft goed advies en werkt snel

Deskundig geholpen met opzetten van Linux op Laptop en pc. Ook reperatie laptop en inrichten was volgens wens. Wij blijven trouwe klanten.

prima bedrijf goede service en meedenkers

Ik rij er graag voor om, en als t niet op voorraad is wordt het voor je besteld.

Goede en snelle service

Zoals eerdere keren zeer tevreden met de service. Fijn om zo'n bedrijf in de buurt te hebben waar ik als zelfstandig ondernemer terecht kan met alles op het gebied van computers, printers, wifi en het laten werken van mijn netwerk.

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag