Snel, efficient, maar ook met een grote maar..........
Ik heb in sept bij jullie mijn zoveelste nieuwe laptop gekocht, met volgens mij alles erop en eraan, inclusief opslag in "the Cloud". Ik kreeg hierover vervolgens geen enkele uitleg toen ik het apparaat ophaalde; dat moest ik maar on-line doen. Daar had ik niet zoveel zin in gezien mijn beperkte vermogens op dit gebied.
Ik heb dus maar een student-aan-huis gevraagd om mij te helpen met aansluitingen op mijn printers e.d. Kosten 65,--
Binnen 6 weken na aankoop bleek echter dat er geen bescherming(Panda) meer aanwezig was, en dat Microsoft Office opnieuw moest worden aangeschaft, resp. ingesteld. Dit werd door jullie 'remote' gedaan, heel efficient dat wel, maar wel tegen een prijsje van Euro 34,00 voor een kwartiertje 'remote" assistentie en nog eens ca Euro 75,00 voor de nieuwe pakketten. Op deze manier wordt de aanschaf van een nieuwe laptop wel erg prijzig !
De afgelopen 20 jaar (of zelfs langer) heb ik altijd met veel plezier van jullie uiterst correcte, zeer persoonlijke en meestal zeer snelle services gebruik gemaakt, maar zo langzamerhand vind ik de prijs-kwaliteits verhouding niet meer in evenwicht, en de afhandeling van zaken tamelijk erg zakelijk en erg 'uurtje - factuurtje' gericht.
Met vr.gr.
Anna T. de Boer