Filters

5

Ik ben min of meer tevreden

Niet alle problemen zijn volgens mij opgelost

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik ben min of meer tevreden

Niet alle problemen zijn volgens mij opgelost

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik ben min of meer tevreden

Niet alle problemen zijn volgens mij opgelost

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik ben min of meer tevreden

Niet alle problemen zijn volgens mij opgelost

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik ben min of meer tevreden

Niet alle problemen zijn volgens mij opgelost

  • Aanbevelen? Ja
9

Even moeilijk in contact komen maar daarna moeiteloos

Bijna jaarlijkse update van harde schijven vlekkeloos verlopen na in de winkel een afspraak te hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

MIJN ERVARI8NG IS HEEL GOED

MIJN ERVARING IS HEEL GOED SNELLE REPARATIE

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn computerprobleem werd in no time opgelost.

Het probleem was een defecte monitor. Jeroen van nTerra bracht dezelfde dag een nieuwe bij mij thuis en sloot hem aan. Prima service waarvoor veel dank.

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijke en professionele service

De ontvangst is vriendelijk en de inspanning om snel klachten te verhelpen en reparaties te verrichten ook. Goed advies bij de aanschaf van de best passende randapparatuur. Een fijn adres om klant te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en deskundig geholpen

Binnen een dag voerde NTerra een onderhoudsbeurt uit aan mijn computer en verlengde belangrijke abonnementen

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundige en vriendelijke hulp !!!!!!!!!!!!

Al jaren heb ik heel veel plezier van de kundige en vriendelijke hulp.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel, efficient, maar ook met een grote maar..........

Ik heb in sept bij jullie mijn zoveelste nieuwe laptop gekocht, met volgens mij alles erop en eraan, inclusief opslag in "the Cloud". Ik kreeg hierover vervolgens geen enkele uitleg toen ik het apparaat ophaalde; dat moest ik maar on-line doen. Daar had ik niet zoveel zin in gezien mijn beperkte vermogens op dit gebied. Ik heb dus maar een student-aan-huis gevraagd om mij te helpen met aansluitingen op mijn printers e.d. Kosten 65,-- Binnen 6 weken na aankoop bleek echter dat er geen bescherming(Panda) meer aanwezig was, en dat Microsoft Office opnieuw moest worden aangeschaft, resp. ingesteld. Dit werd door jullie 'remote' gedaan, heel efficient dat wel, maar wel tegen een prijsje van Euro 34,00 voor een kwartiertje 'remote" assistentie en nog eens ca Euro 75,00 voor de nieuwe pakketten. Op deze manier wordt de aanschaf van een nieuwe laptop wel erg prijzig ! De afgelopen 20 jaar (of zelfs langer) heb ik altijd met veel plezier van jullie uiterst correcte, zeer persoonlijke en meestal zeer snelle services gebruik gemaakt, maar zo langzamerhand vind ik de prijs-kwaliteits verhouding niet meer in evenwicht, en de afhandeling van zaken tamelijk erg zakelijk en erg 'uurtje - factuurtje' gericht. Met vr.gr. Anna T. de Boer

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Tweede PC laten maken. Snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige zaak,vakkundig en zeer vriendelijk

Afspraak is afspraak in deze zaak. Onze laptop is gereviseerd en werkt weer als een zonnetje.Inmiddels ook onze desktop daar gebracht voor onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
10

professioneel

bereikbaar, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Kun je je Macbook echt niet lang missen? Ga naar nTerra BV.

Ik kon goed afspraken maken zodat ik mijn laptop niet lang kwijt was. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

deskundig en klantvriendelijk

deskundig en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

Helaas nog 2 keer terug moeten komen

Service is heel vriendelijk, maar ik heb helaas toch 2 kwesties die mij verrast hebben. De eerste keer was mijn laptop niet netjes dicht gemaakt, er zat een kleine opening aan de zijkant van mijn laptop. Na het repareren, (de tweede keer) vervangen van de accu bleef mijn cursor/muis haperen. Nu moet ik helaas weer mijn laptop inleveren. Ik neem wel aan dat ik niet voor nog een reparatie hoef te betalen, aangezien dit in orde zou moeten zijn na het vervangen van de accu?

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en deskundig geholpen om weer snel te kunnen werken

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

één minpuntje: om mij ervan op de hoogte te stellen, dat mijn laptop weer oké was, kreeg ik een sms-je naar mijn 070-nummer. dit kwam niet aan, zodat ik onnodig lang wachtte. pas toen ikzelf belde na een week, kwam men achter de fout. oké, ik had mijn 06-nr moeten geven, maar één telefoontje van nTerra zou fijn geweest zijn. Verder alle lof!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!!

Ik ben heel blij met n Terra; ze staan altijd voor mijn klaar waarvoor ik ze heel dankbaar. Pa van vliet

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig en deskundig geholpen

Goed geadviseerd, kosten reparatie vielen mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en vriendelijk

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Je kan er altijd snel een afspraak maken. Ze leggen alles geduldig uit als je het niet snapt. Je bent altijd welkom voor hulp.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke afspraken en behulpzaam tot nu toe

Bestelling gedaan van best dure laptop, goed advies hierbij, levering volgens afspraak. Laptop en external USB DVD drive geleverd in dichtgeplakte doos, enige uitleg en instructie was fijn geweest. Na levering nog Microsoft implementatie op afstand ging goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

Waarom staat het scherm vol reclame voor (ik denk) podcasts? Ik doe niet aan podcasts en wil ze graag weg hebben. Hoe doe ik dat? Groetjes en bedankt Jellys Overmeer (niets met mijn gegevens doen. ik vul het hokje in want anders kan ik niet versturen)

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Valeriusstraat 35

2517 HN Den haag

703388438

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.