Klantvriendelijk ten top

Bij optiek Verhoeven werken ervaren, vriendelijke een klantgerichte medewerkers. Ze staan altijd voor ons klaar. Onze zoon (5) draagt ook een bril. Hem behandelen ze altijd fantastisch. Ze maken altijd een praatje met hem en vragen de dingen ook aan hem, in plaats van mij.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Kundig en vriendelijk

Mijn ogen waar ik al jaren nachtlenzen voor draag worden elk half jaar kundig, vriendelijk en goed gecontroleerd. Netjes een brief die meld dat het weer tijd is om een afspraak te maken. Personeel is vriendelijk en zeer kundig.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Veel problemen gehad met andere opticien. Hier in 1x juiste bril, juiste glazen en super advies👍🏻

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Kapelstraat-Zuid 6

5503 CW Veldhoven

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!