Zoals altijd vriendelijk. Had door omstandigheden geen fiets gereserveerd, maar die werd toch alsnog geregeld. Na korte tijd kon ik mijn auto weer ophalen. Hij was ook nog schoongemaakt.
Prima afhandeling van de kleine beurt. Goede communicatie.
Afspraak maken voor een APK was heel makkelijk gemaakt nadat ik ruim optijd was gewaarschuwd door ABD. Ook het iets eerder brengen omdat dat beter uit kwam met werk was geen enkel probleem. 's Middags gebeld omdat de auto weer klaar stond. BIj het halen was te zien dat hij even gewassen was en het interieur gezogen en schoongemaakt was. Dat was heel fijn. Rook trouwens ook lekker naar nieuwe auto. Kortom, weer een fijne ervaring met ABD.
Ik wordt iedere keer vriendelijk ontvangen en geholpen en de jet personeel denkt mee bij problemen
Onlangs een Up online aangekocht, dacht dat ik hem nog kon herroepen maar met autos schijnt dat toch anders te zijn dan met andere aankopen via internet. De aardige adviseur verkoper Ewan Hoekstra belde mij en zei dat ik een x bedrag aan annulering zou moeten betalen, daar schrok ik natuurlijk enorm van. Het eerste contactmoment met de heer Hoekstra verliep heel goed en ook dit gesprek verliep ondanks het slechte nieuws voor mij toch ook weer prettig. De directie na overleg met de heer Ewan Hoekstra brengen mij de kosten van annulering niet in rekening en dat is meer dan coulant van dit bedrijf. Ik wil dan ook Ewan via deze review bedanken voor zijn inzet en het meedenken en voelen met de klant. Bij dit bedrijf staat de klant nog centraal en word een foutje van de klant niet met zware boetes bestraft hier word je echt nog gezien als een persoon mens die een foutje kan maken. Ik beveel ABD Renault Leeuwarden dan ook aan als een geweldige autodealer met oog voor de klant en voor mij maakte Ewan Hoekstra echt het verschil. Ewan bedankt deze review hebben jij en je bedrijf meer dan verdient.
Grote beurt voor de autobom tijd weer klaar. Vriendelijke receptie die als er wat extra moet gebeuren eerst contact met mij opnemen.
Voor mij ervaring dit was tweede keer aanschaf nieuwe auto van abd Leeuwarden Privé ook zakelijke zijn aardige medewerker helemaal top.
Ik kwam om de winterbanden te verwisselen en zag een nieuwe auto. Dat was ook al de bedoeling, en vanwege een mooie inruilprijs reed ik binnen een week in een spiksplinter nieuwe Dacia Sandero Stepway, vergelijkbaar met de vorige, maar deze is iets ge-update en rijdt nog lekkerder, soepeler, pittiger zelfs lijkt het en omdat ook dit een Eco-G (voorheen Bi-fuel) is en dus op LPG rijdt, is het ook prettig voor de beurs en een plezier aan de pomp... Ik ben heel blij met mijn nieuwe Sandero Stepway en ook met de plezierige en (terzake)kundige informatie en verkoop en afhandeling. Heel hartelijk bedankt ABD en graag tot over 3 jaar maar weer
De service beurt (klein) van onze Renault master is uitgevoerd. Er werd netjes gecommuniceerd tussentijds. De totaalprijs van 590 euro vond ik echter fors ten opzichte van eerdere beurten. De kosten op de nota zijn niet uitgesplitst bleek toen ik later thuis keek. Dit had ik natuurlijk zelf ook kunnen navragen, maar ik vind dat dit eigenlijk niet zou hoeven. De airco’s er ice bleek niet te zijn gedaan. De volle spuitbus lag op de voorstoel. Die heb ik zelf aangezet.
De afspraak voor een kleine beurt was om 9.00 uur en ik zou dan even naar huis gebracht worden en s'middags weer opgehaald. 'Werd geïnformeerd dat de werkzaamheden dadelijk zouden worden uitgevoerd en dat ik erop kon wachten, mocht ik 45 minuten de tijd daarvoor hebben. Het aanbod geaccepteerd en voor tienen was mijn auto weer beschikbaar. Goed geregeld.
Altijd vervelend als er iets kapot gaat. Maar fijn als je dan snel bij je garage terrecht kunt. Geholpen door vriendelijk personeel en de eindprijs ook nog eens lager dan vooraf ingeschat!
Positief. Keuring uitgevoerd in het afgesproken tijdsbestek. Keurig thuis gebracht en weer opgehaald. Coulante behandeling.
Ik heb 24 januari een gebruikte auto gekocht voor €19.500,00 ik heb geen korting bedongen maar auto zou goed zijn. Na betaling bleek slechts 1 sleutelkaart aanwezig, ben akkoord gegaan, maar wist niet dat nwe. kaart €330,00 kost. Paar dagen later in garage blijkt motorkapisolatie deel te zijn weggevreten. Op achteras zitten 2 verschillende banden waarvan 1 vervangen moet worden. Verder raamlijst rechtsvoor ontbreekt en de gemelde kleine beurt blijkt grote beurt te zijn. Bij bellen om gevonden gebreken te melden ontstaat een bizar gesprek.
In aug 2023 kochten wij hier voor onze zoon zijn 1e auto bij Anne Peter, na paar maanden bleek er een probleem te zijn. Dit werd meteen goed opgepakt en tot in de puntjes + nog extra's opgelost. Hier ben je als klant nog echt klant met services en klantvriendelijkheid op nummer 1. Echt een aanrader. wij zullen in de toekomst zeker nog is kijken of ze een mooi een Renault clio rs trofy hebben.
Onderhoudsbeurt is volgens afspraak uitgevoerd.
Een vlotte, accurate afhandeling met oog voor de klant
Duidelijke uitleg, goede afspraken
Onderhoud en service zoals afgesproken. En op tijd klaar. Weer top geregeld door Dennis zoals altijd!!
Klantgericht, to the point. Afspraken worden nagekomen! Ontzorgd door haal- en brengservice!
Vanaf het eerste moment dat we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Met 2 auto's een proefrit gemaakt en na enige bedenktijd een auto gekocht. Bij aflevering van de auto was deze prachtig gepoetst en gecontroleerd. Alles prima in orde en zonder gebreken.
De werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd en voor de afgesproken prijs. Daarnaast is de auto door de wasstraat gehaald en uitgezogen.
Klantvriendelijk
Helaas tot nu toe niet tevreden. Door het invoeren van een verkeerde km stand bij RDW is de kilometerstand nu onlogisch bij het RDW, Hier over contact gehad met de werkplaats van ABD Leeuwarden. Die zou contact opnemen met RDW om de fout te herstellen. Afwachten hoe dit afloopt
We hebben meerdere nieuwe bussen gekocht bij ABD Leeuwarden, hier waren verder nooit problemen mee, echter de laatste bus heeft vanaf het begin al storingsmeldingen gegeven, na een bezoekje aan de werkplaats waren de problemen hooguit 4 dagen voorbij, voordat we weer meldingen kregen, een paar keer is de bus teruggeweest, en de laatste keer kregen we een factuur in de handen gedrukt, hier heb ik bezwaar opgemaakt, en de factuur is gecrediteerd, echter binnen een week hadden we weer de zelfde storing, en binnen 14 dagen hadden we een herrinering op de mat liggen van een openstaande factuur, echter deze zou gecrediteerd worden. dit gaat over het laatste bezoek aan Leeuwarden, andere bezoeken waren goed.
Goed geholpen vriendelijk, neemt alle tijd voor je voelt goed en vertrouwd
Hortensiastraat 2
8922 HD Leeuwarden
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.