Verandapaleis is top en professioneel!

De communicatie was vanaf het begin prima te noemen. Mooie showroom waar wij alle uitleg kregen die we nodig hadden. Yvonne was erg oplossingsgericht bezig en dat heeft geresulteerd in een hele mooie overkapping in onze achtertuin, waar wij erg blij mee zijn. Ook de monteurs waren zeer vakbekwaam en vriendelijk en gaven ons echt het gevoel van dit komt goed!! Toppers.

Goede ervaring

Goede ervaring met Verandapalies als volg: Duidelijk uitleg tijdens bestelling en heel te vreden met montage van de overkapping.

• Levertijd N.v.t.
  • Aangekocht product Veranda

ze hebben het geplaats tijdens de storm daar geef ik zoveel respect voor fantastisch

Ik geloofde me ogen niet ik had gezegd dat het ook op een andere dag kan omdat het die dag zou onweren ze zouden kijken maar ik kom van me werk en de veranda stond er al ja dat is voor mij echt toppers tijdens harde wind en regen ze werken gewooon door echte mannen big love VERANDA PALEIS

• Aangekocht product Veranda, Schuifwand

Erg deskundig en netjes gewerkt

In de winkel deskundig advies. Prijzen duidelijk en transparant.

Prima geregeld

Ervaren team. Ze denken met je mee niet allen bij de aanschaf maar ook bij montage en doen wat ze beloven. De montage is in eigen beheer (altijd fijn om maar met een partij zaken te hoeffen doen) was snel gebeurd (ca 3 uurtjes) en alles weer netjes achter gelaten.

Toppers

Hoop dat de buren dit ook gaan doen ze vinden het zeer mooi.

• Aangekocht product Veranda

Goede prijs, snelle montage. Levertijden wel aan de lange kant. Vriendelijke monteurs die zeer snel en zorgvuldig te werk gaan. Prima veranda.

Zeer slecht

Geen service niet meedenkend en pruts werk

• Aangekocht product Veranda

Blij met de aankoop en fantastische service.

Verschillende bedrijven bekeken maar de keus viel al snel op het Varandapaleis. Naar de showroom gegaan , waar we naar alle tevredenheid zijn geholpen. De vragen die wij hadden, werden beantwoordt en eventueel uitgelegd. Bij de aankoop was duidelijk waar de tuin aan moest voldoen. De werkplek moest leeg zijn. Zeker in de Corona tijd was de afspraak over afstand belangrijk. Het monteren ging georganiseerd en kundig, men had duidelijk eigen taken, waardoor het plaatsen goed verliep Wij zijn tevreden en gelukkig over de aankoop, het plaatsen en dat men zich aan de afspraken hebben gehouden. Vroeg beginnen en ja ze waren vroeg vanwege de warmte. Arie en Lucy ,Almere 07-08-2020

• Aangekocht product Veranda

Mooie tuinkamer en top service!

Sinds vorig jaar april een tuinkamer van Veranda Paleis. Na een bezoekje aan de showroom in Almere, waar we netjes werden geïnformeerd, toch besloten om een tuinkamer te laten plaatsen. Dit kon gelukkig al op korte termijn. Vader en zoon waren netjes op tijd en binnen een paar uur stond er een compleet nieuwe tuin"kamer". De heren zijn uitermate vriendelijk en niks is ze teveel. Ook toen we onlangs een vraagje hadden over het ophangen van gordijnen, werden we vriendelijk ontvangen in de showroom en werd ons uitgelegd hoe we dat moest doen. Nog bedankt voor de schroefjes! Wij zijn blij met onze veranda van Veranda Paleis en wij zouden niet meer zonder onze tuinkamer kunnen. Vrienden van ons hebben er onlangs ook 1 laten plaatsen.

• Aangekocht product Tuinkamer

Een fijn Almeers familiebedrijf. In de showroom werden wij keurig geholpen door Lorenzo, de zoon des huizes. We konden verschillende opstellingen van tuinkamers bekijken en beoordelen. De keuze was snel gemaakt en de afspraken waren helder. De tijd tot levering was wel wat aan de lange kant wat blijkbaar te maken had met de ‘Corona’ drukte. Volgens afspraak is onze tuinkamer 29 en 30 juli geplaatst door vader en zoon. De eerste dag waren ze met zijn drieën. Er werd keurig en vakkundig gewerkt. Wij hebben nu een complete afsluitbare tuinkamer compleet met zonwering en houten vloer en genieten van onze eerste avond. Wij zijn er erg blij mee.

• Service N.v.t.

Een top familie bedrijf.

We zijn zeer blij met onze tuinkamer. Vanaf onze eerste bezoek in de showroom hadden wij al een goed gevoel. Een klantvriendelijke ontvangst gehad en wij zijn goed geïnformeerd. De tuinkamer is snel en vakkundig geplaatst en daarna goed uitleg gehad over de onderhoud. Wij zullen zeker geïnteresseerden dit bedrijf aanraden. Topservice !

• Aangekocht product Tuinkamer

Goede balans tussen leveren van een kwalitatief goed product en de wensen van de klant.

Het contact met Veranda Paleis heb ik ervaren als een vriendelijke, oplossingsgerichte service. Mooie producten en de keus is reuze.

• Aangekocht product Tuinkamer

Perfect geleverd wat gevraagd werd

Aardige mensen met hart voor de zaak

Genieten met de hoofdletter G

Eind april onze tuinkamer besteld in de showroom, we kregen veel uitleg over de verschillende mogelijkheden en opties die er zijn. Op 3 juli is dan onze tuinkamer geplaatst. Een week ervoor kregen we netjes een mail met informatie. De mannen werken netjes en snel nadat ze klaar waren kregen we uitleg over het schoonmaken en behandelen van de zijwanden. Helaas toen ze weg waren deden onze lampjes het niet, volgende dag direct gebeld en een afspraak gemaakt op de service dag. Ook hier kregen we weer netjes een mail met een tijdsblok wanneer ze zouden kunnen komen. Alles is netjes opgelost, en ondanks dat de lampjes het in het begin niet deden heeft ons dat er niet van weerhouden om te genieten van de tuinkamer. Fam. Rentinck

Gewoonweg fantastisch

Vandaag is onze tuinkamer door de heren van Veranda Paleis geplaatst en wij zijn er super blij mee.De heren waren erg vakkundig en ook nog eens heel snel klaar. Ook in de winkel werden wij zeer klantvriendelijk geholpen en werd er goed meegedacht. Wij zouden zo weer gebruik maken van Veranda Paleis. Hartstikke bedankt.

Super service

Bij de aankoop wilde we ook meteen een zonnescherm omdat we een tuin op het zuiden hebben echter gaf de verkoper aan dit niet direct te doen want dat is niet nodig mochten we achteraf het toch graag willen kom dit altijd later nog

• Aangekocht product Tuinkamer

In eerste instantie heel goed, daarna niet meer

Ik heb de overkapping door jullie op laten meten. Dat vond ik een veiliger gevoel, want ik wist niet of het wel kon. Daar heb ik voor betaald. Het bleek te kunnen en de afspraak om te plaatsen was super snel. Daar was ik heel blij mee. De dag van plaatsing was het erg warm en door de hitte heb ik snel betaald, zodat de mannen snel naar huis konden gaan, want het was eigenlijk niet te doen zo warm. Toen de zon weg was zijn we eens goed gaan kijken naar de overkapping en daar waren wat foutjes. Ik heb gebeld en er werd gevraagd om foto's te maken en te mailen. Dat heb ik gedaan en dacht het komt goed. Later die avond bleek een van mijn openslaande deuren niet open te kunnen en ook dat weer gemaild met foto erbij. Een week later werden de punten opnieuw gedaan. Binnen een half uur waren de heren weg. Maar de deur kon nog niet open. Weer gebeld en de heren zijn terug gekomen. Dat was denk ik tegen het zere been van de oudste meneer, want die leek wel boos dat ik gebeld had. Hij reageerde erg gepikeerd en we moesten goed kijken of nu wel alles goed was, want anders moest hij weer terug komen. De manier waarop dit gezegd werd, vind ik absoluut niet reëel. Ik heb ze niks kwalijk genomen dat het niet goed gegaan was, heb op een nette manier gebeld en gemaild. Maar als je dan behandeld wordt alsof je zeurt, vind ik niet terecht. De jongste man was wel aardig en bleef netjes.

super top bedrijf

wat een ontzettende aardige mensen geven een goede uitleg en bovenal handige tips top kwaliteit afgeleverd super super blij mee en snel maar vakkundig geplaatst gr.arie heineken

Snelle levering

Goede prijs kwaliteit

• Product mogelijkheden /opties
  • Presentatie showroom N.v.t.
  • Aangekocht product Veranda

Top service en mooi product

De showroom is sfeervol en warm ingericht. Vanaf het moment dat we binnen waren was het een goed gevoel. We konden alles bespreken en kregen goede informatie. Vriendelijke mensen. Je wordt echt goed geholpen. De veranda is snel geplaats en professioneel. Ben er heel blij mee. Echt een mooi product. Ik zal het zeker aanraden.

echt professioneel

Wij zijn super blij met onze overkapping. Super goed geholpen vanaf het begin dat wij in de showroom waren. Het plaatsen van onze veranda ging zeer vloot en nauwkeurig. Ze zijn professioneel en vriendelijke! Zeker aan te raden.

• Aangekocht product Veranda, Veranda zonwering

Betrouwbaar familie bedrijf

Leuk bedrijf, goede service! Informatie die je in de showroom krijgt is uitgebreid, ze denken echt met je mee. Plaatsing van de veranda ging echt super snel en vakkundig. Goede tips en uitleg over het onderhoud gekregen.

• Eindresultaat
  • Aangekocht product N.v.t.

Vriendelijk ontvangst showroom,duidelijke prijzen door totaalpakket.

Mooie en leuke showroom en vriendelijk ontvangst. Duidelijke prijsstelling door totaalpakket en niet te hoge prijs. De mannen kwamen in de ochtend installeren en hadden de tuinkamer in 4,5 uur opgeleverd. We zijn tevreden, maar zijn wel enkele verbeterpunten. Een belangrijke is de kleine kunststof snippers, die tijdens het zagen door de tuin waren verspreid. Op het steen geen probleem, maar in het kunstgras honderden stukjes verwijderen is minder leuk. Een stofzuiger(!) haalde veel weg, maar niet alles. Heren, iets of rekening mee te houden de volgende keer/klant.

Top bedrijf!

Leuk familie bedrijf, goede service, erg vriendelijk. Goede informatie in de showroom gekregen, denken met je mee. De veranda kon ook nog eerder dan verwacht geplaatst worden. Plaatsing van de veranda ging echt super snel, goede tips en uitleg over het onderhoud gekregen. Al met al......een bedrijf om aan te bevelen!

Antennestraat 48 50

1322AS Almere

Over Veranda Paleis

Kwalitatieve veranda’s bij Verandapaleis super snelle levering binnen 1 week. Zoekt u een veranda passend bij uw woonwensen dan zult u deze bij Verandapaleis zeker vinden. Verandapaleis is de marktleider van Flevoland en dus bij uitstek het juiste adres voor uw veranda of tuinkamer. Bij Verandapaleis vindt u een royaal aanbod veranda's, maar ook tuinkamers compleet met aluminium schuifpuien, glasschuifwanden, diverse uitvoeringen zijwanden en spie kozijnen, zonwering, etc. Ook voor de complete inrichting van uw veranda of tuinkamer maar ook voor de woning bent u bij Verandapaleis aan het juiste adres. In onze sfeervolle showroom en woonwinkel heeft u een ruime keuze in tuin en woonaccessoires voor binnen en buiten.