prachtig product met grote vakbekwaamheid en service

Een grote positieve verandering voor ons huis waardoor ons woongenot enorm is toegenomen. Wij zijn er heel trots en blij mee. Ook het meedenken over onze situatie heeft het tot een prachtig eindresultaat gemaakt.

• Eindresultaat
  • Aangekocht product Tuinkamer, Veranda zonwering, Zijwand(en), Schuifwand, Overige

deskundig en professioneel

na de nodige bezoeken aan de gezellige showroom, ingericht met voldoende voorbeeld-opstellingen, hebben we na deskundig advies over de mogelijkheden een aluminium overkapping met glazen dak en onderdak zonwering aangeschaft, eventueel nog uit te breiden tot tuinkamer; deze werd professioneel geplaatst en voldoet aan de verwachtingen.

• Aangekocht product Veranda, Veranda zonwering

Net werk afgeleverd

Ik vindt het jammer dat het zo veel kost om hem op maat te laten maken ik vraag om 6bij 4 en moet veel geld betalen voor een strook er af te laten hallen vindt ik het min punt maar voor de rest ben ik er blij er mee

• Aangekocht product Veranda

Goede voorlichting

Prettig contact

• Eindresultaat
  • Aangekocht product Veranda, Zijwand(en)

100% tevreden

Terrasoverkapping snel en vakkundig geplaatst, alles volgens verwachting en afspraak. Vakkundig advies. Wij zijn daarom ook 100% tevreden over de plaatsing en verdere afhandeling. Niets op aan te merken.

• Aangekocht product Veranda

geweldig

top prima service

• Aangekocht product Overige

Klantvriendelijk en doen wat ze zeggen!

In mei van dit jaar een tuinkamer aangeschaft,het plaatsen was in een halve dag gebeurt. Fijne mensen die het komen plaatsen ,ze zijn erg professioneel en weten wat ze doen! Ik ben er erg blij mee en had het 10 jaar eerder moeten doen , wat een genot om er heerlijk in te zitten.

• Aangekocht product Tuinkamer, Tuinmeubelen/ accessoires

Antennestraat 48 50

1322AS Almere

Over Veranda Paleis

Kwalitatieve veranda’s bij Verandapaleis super snelle levering binnen 1 week. Zoekt u een veranda passend bij uw woonwensen dan zult u deze bij Verandapaleis zeker vinden. Verandapaleis is de marktleider van Flevoland en dus bij uitstek het juiste adres voor uw veranda of tuinkamer. Bij Verandapaleis vindt u een royaal aanbod veranda's, maar ook tuinkamers compleet met aluminium schuifpuien, glasschuifwanden, diverse uitvoeringen zijwanden en spie kozijnen, zonwering, etc. Ook voor de complete inrichting van uw veranda of tuinkamer maar ook voor de woning bent u bij Verandapaleis aan het juiste adres. In onze sfeervolle showroom en woonwinkel heeft u een ruime keuze in tuin en woonaccessoires voor binnen en buiten.