Filters

7

Oplossing gevonden

Samen hebben we een oplossing gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en professionele service

Snelle en professionele service van Jos. Scherm - en batterij reparatie voor iPhone ging binnen een half uur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Super service. Heel fijn en direct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top geregeld

Snel en goed geregeld voor eerlijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat geweldig dat je gewoon kan binnen lopen en dat je probleem gefixt wordt!!!

Heel fijn dat ik niet m'n laptop hoef op te sturen weken moet wachten en met backup's aan de gang moet. Even bellen, afspraak voor dezelfde dag en probleem gefixt! Top, heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle, betaalbare en uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
9

Accuraat

Goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Reparatie snel en goed!8

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoed!

We hebben twee schermen van een ipad mini en een iphone laten vervangen bij Mac-Flix. Ben er heel tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
5

Refund gekregen

Reparatie niet gelukt en uiteindelijk geld teruggekregen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Fantastisch en snel geholpen.

Fantastisch en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

dd

d

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht!!

Heb mijn iPhone 11 pro Max voor reparatie achterkant gebracht op de site staat dat je origineel achterkant, maar dit was niet,het geval nep achterkant gekregen en telefoon is beschadigd op de randen en op mijn flitser tijdens reparatie. Dus zeker geen aanrader.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel en onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele!) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk daarom iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel en onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele!) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk daarom iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel, onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele!) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk daarom iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel, onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele!) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk daarom iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel, onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele!) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk daarom iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel en onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel en onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onduidelijk, onprofessioneel en onredelijk

Ik bracht mijn MacBook van net een jaar oud oorspronkelijk binnen met een niet-werkend toetsenbord door waterschade. De verwachting was dat hij de volgende dag gerepareerd zou zijn. Uiteindelijk zit ik nu meer dan twee maanden later nog steeds met een kapotte laptop. De communicatie is non-existent. Verwacht niet dat je updates krijgt over de status van de reparatie; gedurende de twee maanden dat ik mijn MacBook kwijt ben geweest moest elke vorm van contact vanuit mijzelf komen. En dan was het antwoord altijd hetzelfde: de onderdelen zijn nog niet binnen, ik verwacht ze binnen een paar dagen te krijgen (niet één keer klopte dit). Hij komt ermee weg omdat hij geen harde beloftes maakt, maar ondertussen weet je als klant niet waar je aan toe bent. Hij schuift de verantwoordelijkheid van zich af en legt de schuld iedere keer bij externe partijen, waardoor hij zichzelf indekt en je als klant geen poot hebt om op te staan. De eerste keer dat mijn MacBook klaar was bleken niet alle problemen opgelost. Ik ben teruggegaan en ben de laptop opnieuw wekenlang kwijt geweest. In totaal heb ik vier keer mijn 'gerepareerde' MacBook kunnen ophalen, maar iedere keer waren er nog steeds dingen mis. Na de laatste keer besloot ik naar een andere reparateur te gaan. Een veel te klein deel van mijn betaalde bedrag heb ik toen teruggekregen, hij vond 50% niet eens redelijk. Thuis bleek het toetsenbord er schots en scheef ingezet te zijn en ontdekte ik allemaal krassen op de behuizing. Ik ben naar Apple zelf gegaan voor reparatie, maar daar werd mij verteld dat ik door de onprofessionele reparaties bij Mac-Fix en de gebruikte (niet-originele) onderdelen bijna evenveel zou moeten betalen als de prijs van een nieuwe MacBook. Al met al ben ik dus mijn MacBook meer dan twee maanden kwijt geweest en is hij zelfs honderden euro's in waarde gedaald door de uitgevoerde 'reparaties'. Ik druk iedereen die dit leest op het hart om NIET naar Mac-Fix te gaan met je waardevolle apparaten.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht!!

Heb mijn iPhone 11 pro Max voor reparatie achterkant gebracht op de site staat dat je origineel achterkant maar dit was niet het geval nep achterkant gekeregen en telefoon is beschadigd op de randen en op mijn flitser .dus zeker geen aanrader.ik wil dit graag delen .

  • Aanbevelen? Nee
9

Probleem snel en uitstekend opgelost!

Problemen gehad met de ventilator in mijn IMAC die maar bleef blazen. Afspraak gemaakt en ter plekke binnen een half uurtje gerepareerd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Direct geholpen zeer vriendelijk

Direct geholpen zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gen Dempseystraat 30

5981GA Panningen

0365 22 40 60

[email protected]

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.