Netjes accuraat en snel geleverd

hdquywequywved

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Goed en zeer snel geregeld

Wij hadden een verklaring van erfrecht nodig en deze is binnen een week geregeld. Dit is zeer snel en efficiënt gedaan.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Duidelijk, snel en heldere communicatie

Zie kopregel

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Goede communicatie via de e mail. Snelle afhandeling

Super snel

Snelle reacties op de mail en heel snel afgewerkt.

Fijn en snel resultaat

Duidelijk en goede uitleg bij het aanvragen, ook de communicatie was helder. En zeer snelle afhandeling.

Perfect !

Verklaring van Erfrecht nodig, was eenvoudig en supersnel geregeld voor een fijne prijs. Hartelijk dank !

• Communicatie N.v.t.

Alles perfect geregeld

Perfect,meer kan ik er niks van zeggen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Super snel en goed geregeld.

Makkelijk, laagdrempelig en super snel de gevraagde documenten binnen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Snelle reactie en heel hulpvaardig

Omdat ik dit document nodig had voor de bank, heb ik gekozen dit online te doen. Ik was verrast door de snelle service en heb het document snel kunnen ontvangen.

Keurig geregeld

Prettige samenwerking om de verklaring van erfrecht rond te krijgen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

duidelijke communicatie en snelle afhandeling

Mijn ervaring met Notariële Diensten is positief: duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Twee opmerkingen: 1) De factuur klopte in eerste instantie niet, is na mailtje direct aangepast. 2) Aanvaarden erfenis door alle erfgenamen kon allemaal online; tekenen volmacht moest d.m.v. printen volmacht, ondertekenen, scannen en terugsturen. Dit moet makkelijker kunnen, lijkt mij.

Snelle accurate afhandeling van Verklaring van Erfrecht

Duidelijke vragen om documenten Snelle reactie op mails Je wordt echt ontzorgt

Een woord gebruiksgemak

Het is eenvoudig om digitaal documenten aan te vragen, je wordt ook goed geholpen als je vragen hebt. Het hele proces van aanvragen tot ontvangst documenten verloopt vlot.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Te trage afhandeling door onjuiste juridische aanname.

De verklaring van erfrecht liep flinke vertraging op omdat mijn ex man niet in de BRP stond ingeschreven. Volgens de notaris was dit volgens de wet noodzakelijk. Het ingeschreven staan als briefadres was volgens de notaris niet mogelijk voor de verklaring. Na contact opgenomen te hebben met een jurist was dit wel volgens de wet mogelijk als de reden ervan opgenomen zou worden in de verklaring van erfrecht. Na de notaris een email van het wetsartikel gestuurd te hebben is alsnog de verklaring opgesteld. Het gevolg is dat de verklaring niet op tijd kwam bij de sociale dienst waar mijn zoon in de reservering van ca. € 900 nog te goed had. Gevolg is dat ik als erfgenaam dit bedrag mis liep omdat de deadline was verstreken.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Verklaring van Erfrecht zeer snel en goed geregeld

Verklaring van Erfrecht geheel online geregeld, niet nog een keer naar een notaris hoeven te gaan. Met 15 dagen hadden wij deze verklaring in huis. Ook het telefonisch contact was heel goed! Aanrader.

Alles perfect gelopen

Ik was een beetje bang voor het online gebeuren, maar deze notarissen zijn erg te vertrouwen en hebben ons continu op de hoogte gesteld van alle zaken! Echt super tevreden !!!!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Prima, helder en to the point

Goed recht toe recht aan geleverd. Slimme online dienstverlening en daardoor goed betaalbaar.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Echt heel erg efficiënt met uitstekende communicatie

Notariele diensten werkt zeer efficiënt en de communicatie is uitstekend. Je wordt continue op de hoogte gehouden mbt voortgang en status en aanleveren van benodigde informatie is heel efficiënt. Al eerder diensten van hun afgenomen en ook deze keer was het weer uitstekend.

Hele goede service

De service is helemaal top!! De aanvraag voor de verklaring van erfrecht was binnen 2 weken binnen. En alles ging online en de kosten vielen enorm mee.

Super snel geregeld!

Mijn was in 2011 overleden, en niet geweten dat ik niks met mijn huis kon doen (kwam er achter via schade bouw) mijn buurvrouw haar man ook in 2011 overleden en doe had het ook bij jullie gedaan, goedkoop en makkelijk!

Top geregeld.

Ze doen wat ze beloven. Het duurde allemaal soms wat langer omdat familie niet direct reageerde. Ook daarin weet Notariële Diensten online hun weg te vinden. Top!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Prima service en snel geregeld.

Ik raad het iedereen aan.

Zeer accuraat en vlot

Communicatie is zeer volledig. Zeer efficiënt en gedegen diensten voor een nette vergoeding.

Fast and efficient

Easy application process and fast service.

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl