Snelle afwikkeling van verklaring van erfrecht

Volledig on line en snelle afwikkeling, van weliswaar simpele, aanvraag van erfrecht

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Prima service en goedkoper dan een bezoek aan de notaris

Na het overlijden van mijn moeder hadden we een verklaring van erfrecht nodig. Alles online geregeld. Prima te doen en een stuk goedkoper dan een gewone notaris.

Snel geregeld

Vrijdagochtend aangevraagd en ook door snel handelen aan onze kant woensdagmiddag al ontvangen Was een makkelijke opdracht maar toch sneller en beter dan verwacht, alles via email afgehandeld

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

handig via internet maar ook weer moeilijk voor ouderen

voor de kostenbesparing en mobiliteit van een klant heb ik dit samen met een klant aangevraagd, geen rekening gehouden met het feit dat er nog zoveel stukken nagevraagd worden, ik had het emailadres van deze klant aangehouden en er kon geen extra cc mailadres toegevoegd worden, zodat wij niet wisten wat er nog opgevraagd werd, deze klant is namelijk 87, heeft wel een computer maar zijn daar zeker niet handig mee en kind woont ook niet in de buurt. Identificeren via de aangegeven mogelijkheden was ook een ding, uiteindelijk heb ik dat samen met klant via Idin kunnen doen. Oftewel handig maar niet voor oude mensen die digitaal analfabeet zijn.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Snel, overzichtelijk en duidelijk.

Ben zeer snel, goed en deskundig geholpen. Voor mij als leek was het geheel overzichtelijk en duidelijk.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Snelle (re)acties en overwegend positieve ervaringen

Telefonisch en online snel en goed ondersteund bij aanvraag erfverklaring. Het was fijn geweest als we bij aanvraag waren geïnformeerd over het mogelijk belang om zowel als afstammeling en/of als erfgenaam genoemd tot worden. Onderzoek vindt plaats naar beiden, maar vermelding in erfrechtverklaring alleen op verzoek, achteraf leidend tot extra tijd, onduidelijk en extra kosten.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Vlotte afhandeling en tussentijdse update!

Makkelijk alles online geregeld. Snelle doorlooptijd. 1/3 van de prijs ten opzichte van de lokale notaris.

viel erg tegen

Toen tenslotte eindelijk de verklaring van erfrecht kwam zat er ook nog een typefout in. Op mijn mailtje daarover heb ik na 5 dagen nog geen antwoord ontvangen. De rekening was hoger dan oorspronkelijk aangekondigd; de tariefstelling is niet transparant genoeg.

Keurige snelle afwikkeling

Vriendelijke duidelijke communicatie

Snelle en duidelijke service

Fijn dat dit tegenwoordig digitaal geregeld kan worden!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Deskundig, correct en adequaat en servicegericht.

Deskundig, correct en adequaat en servicegericht.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Prima duidelijke begeleiding in het hele proces.

Voor de tweede keer binnen een half jaar het proces van verklaring van erfrecht aangegaan met jullie. Ook nu verliep het weer prima. Dank daarvoor.

Geheel online te doen

Blij dat deze dienst online aangeboden wordt waarbij ze alles digitaal doen en naar je mailen. Duidelijk en vakkundig geholpen. Voortaan voor andere notariele zaken zal er zeker weer gebruik van maken.

Snel geregeld

Na zes werkdagen had ik de verklaring. Werd goed op de hoogte gehouden.

Zeer goed geholpen

Snel en makkelijk

Vlotte en accurate afhandeling

Voor verklaring van erfrecht voor vijf broers/zussen en additioneel 5 neven/nichten (van overleden broer en zus) aanvraag gedaan. Ging in 2 stappen, had ook in één stap gekund, was handiger en sneller geweest.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Alles was heel snel en naar volle tevredenheid geregeld.

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Helder, snel en accuraat geregeld.

Natuurlijk heb ik me georiënteerd op de prijs-prestatie verhouding. Waar het hier ‘standaardwerkzaamheden’ betrof kon ik me niets anders bedenken dan dat ik met deze online notaris in zee zou gaan. Prijstechnisch was ik ongeveer 40% goedkoper uit. Product is netjes van opgeleverd en heeft zijn diensten al bewezen. Toppers

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Verklaring erfrecht zeer eenvoudig te verkrijgen

Duidelijke mails en instructies. Stap voor stap eenvoudig te volgen. Stuk goedkoper dan langs notaris gaan.

Snel

Direct ontvangen

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Een prima, directe verwerking en afhandeling

Vanaf het eerste moment een duidelijke communicatie en respectvolle benadering en afhandeling.

Prima!

Zeer efficiënt. In vijf kalenderdagen had ik de benodigde verklaring binnen.

Fijne vlotte afhandeling.

Genoeg informatie en vlotte afhandeling.

HELDER EN EXACT

HELDER EN EXACT.

4 maand wachten op verklaring van erfrect, duurde veel te lang

4 maand wachten op een verklaring van erfrecht, duurde veel te lang

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl