dit klopt niet

Geachte , Ik ben zeer ontevreden over de verkoop van Kia Nederland en Wensink Leeuwarden . Ik heb daar 0p 24 september jl . een nieuwe Picanto gekocht , althans dat dacht ik . Na enige contacten met Wensink Leeuwarden , die niet goed verliepen , ben ik overgegaan naar een nieuwe Picanto van het voorlaatste model . Hiermee wordt geadverteerd dat ze nieuw zijn . Als je het kopje geschiedenis aanvinkt dat verschijnt de mededeling "nieuw". De verkoper in Leeuwarden heeft mij de auto ook als nieuw verkocht . Toen ik in de namiddag weer thuis kwam , heb ik de koopovereenkomst nog even nagelezen . Tot mijn verbazing was de auto al gekentekend op 29 febr. 2024. Ik heb dus een ongebruikte occaision van 7 maanden oud gekocht met 0 op de teller . Het kenteken van de Picato stond er met de pen bijgeschreven . Toen ik de overeenkomst ondertekende was alles uitsluitend met de computer ingevuld . Het mg u duidelijk zijn dat ik me misleid voel . Ik heb de auto te duur gekocht omdat hij al 7 maanden oud is . Het kenteken van de aangeschafte auto is X 351 PT

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Geweldig, zowel de uitleg van de voordelen van een hybride Kia.

De heer T. Kuiken in Leeuwarden heeft ons duidelijk overtuigd over Kia Niro die we hebben verkocht. Geweldig en de service en de tijd die aan ons besteed werd was in 1 woord geweldig

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

het was een leuke ervaring !

zie boven

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Er was wat gedoe met mijn oude lease auto en de verkoper Tjeerd Kuiken heeft mij daar prima mee geholpen. Bovendien was het ophalen van de auto een feestje waar Tjeerd voor heeft gezorgd.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima begeleiding en nazorg.

Alle medewerkers hebben mij geholpen om een juiste keuze te maken.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Top service, goede communicatie, zeer prettige overdracht.

Ruim een week geleden had ik en mijn vrouw een afspraak met Erik Movsesian voor de overdracht van onze nieuwe Kia Niro. Na een hartelijk ontvangst en wat administratieve handelingen mochten wij de auto onthullen en in ontvangst nemen, vervolgens een uitgebreide uitleg gekregen. Bedankt voor de service en heldere communicatie, het was een prettige belevenis.

Meedenkende en creatieve hulp

We zijn zeer goed door Tjeerd geholpen en heeft ons een grotere stap laten maken dan we in gedachte hadden. Zeer tevreden over alle hulp en aflevering

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer tevreden over de professionele wijze waarop wij hier werden geadviseerd!

Blij weer terug te zijn bij Kia!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Erg fijne ervaring gehad in het proces voor een andere auto.

Kwam ter oriëntatie en voor een proefrit met een EV binnen na het maken van een afspraak wat erg vlot verliep. De interesse ging uit naar een mid Suv maar uiteindelijk toch gekozen voor een grotere EV6. Erg goed geholpen door de verkoper en deze was erg flexibel ivm inruil vreemd merk. Nu de eerste kilometers gemaakt en de eerste laadsessie gemaakt bij een snellaadstation. Ik ben erg tevreden tot nu toe.

Vriendelijk en deskundig

Daniel Plantinga is een vriendelijke en deskundige verkoper, waarmee je goed kunt onderhandelen. De entourage van de showroom doet prettig en klantvriendelijk aan.

Prima!

De auto rijdt uitstekend. Bij het afleveren ging er door een storing bij de RDW iets niet goed. Maar dat is prima opgelost.

Zoals het hoort!

Gewoon prima!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Als zeer prettig ervaren , prima geholpen en afgehandeld

Prima Persoonlijke hulp en afwikkeling !! Je bent er geen nummer Fijn gevoel aan over gehouden Oude auto er ingeruild op een nieuwe auto

Zeer plezierig en vakkundig,accuraat

Ik zit nog in het voortraject dwz a.s maandag 27 november 2023 auto ophalen,Kia Sorento, alles doorgesproken op een afstand van ruim 200 km,bij vragen ; goede reacties,foto,s uitgewisseld van mijn huidige Sportage GT PLUS LINE1.6, plezierige telefoon gesprekken gehad want tja ,ruim 200 km ,dan rijdt je niet ff langs. Fijn om te horen dat we dezelfde geloofs achtergrond hebben van huis uit ,maakt toch verschil in positieve zin, niet dat dit het zakelijke deel tekort doet, edoch. Ik zie uitnaar 27 november 2023.

vriendelijk en behulpzaam

Voornamelijk contact gehad met de Hr Tjeerd. Dat liep bijzonder vriendelijk en op alle vragen werd snel antwoord gegeven. Een bijzonder positieve ervaring.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Fantastische auto na veel gewaardeerde inspanningen van Wensink

Bedankt voor de levering van mijn Kia Sportage HEV GT+ line. Met wat hobbels onderweg hebben jullie mij een geweldige start gegeven met mijn nieuwe wagen.

Persoonlijke benadering verkoper

Na een fijn telefonisch gesprek op bezoek in de showroom waar dé Kia stond die we heel graag wilden zien. Na een uitgebreid persoonlijk gesprek met Dhr Tjeerd Kuiken en uitleg/proefrit in een waanzinnig mooie Kia Sportage meteen een reservering gemaakt. De levering duurde wel even zoals voorspelt maar na 2 belletjes van Tjeerd (dat t nog even duurde) was onze Kia er toch nog eerder dan wij hadden verwacht. Op 31/10 hebben we de auto opgehaald wederom na een fijne uitleg en persoonlijk gesprek. De Kia bevalt ons tot nu toe zeer goed!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Ben heel tevreden over de garage in Leeuwarden

De verkoper was kundig en attent. Het eerste contact via de telefoon was ook prima.

De Verkoper verdient een dikke 10

Vanaf het eerste contact over de aankoop van een nieuwe Kia was de informatie en mogelijkheden van grote kwaliteit. Ook bij de aflevering van de auto kwam nadrukkelijk naar voren dat de verkoper en de stagiaire uitgebreid kennis van de auto hebben.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Uitstekend geholpen en een fijne auto

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima, goed geholpen en staan altijd klaar en te woord

Zeer goed geholpen en houden zich aan afspraken en goede service

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

prettig zaken gedaan met verkoper tjeerd kuiken

vertrouwen in dit bedrijf

Goede service en hulp

Zeer deskundige verkoper, vriendelijk, meedenken en zeer goede uitleg

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wie Kia rijd is voorlopig van alle zorgen bevrijd

Auto rijd prima thuis ontdekten we nog enige lakschade (krasjes op kunstof kap boven de achterklep en een klein krasje van 4 mm tot op het metaal op de motorkap. Dat is wel jammer gezien de prijs.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden