Uitstekend geholpen en service gericht

Na "aanloop" problemen veroorzaakt door mijn Leasemaatschappij (niet Kia) ben ik uitstekend geholpen door Kia Wensink in Leeuwarden ( Dhr T Kuiken) zodat ik uiteindelijk toch nog vrij snel de nieuwe Kia Niro EV heb gekregen. Ook de aflevering van de auto was uitstekend. Er werd alle tijd genomen voor vragen en uitleg over de nieuwe auto.

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer goede ervaring met zeer getalenteerd personeel

Ik heb een zeer goede ervaring, en ben zeer goed geholpen en zal zeker het zeker aanbevelen

goed!!!

goed netjes en persoonlijk

uitstekend

vriendelyke verkoper en alles goed uit gelegd

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettige samenwerking , goed duidelijk advies , correcte afhandeling zoals afgesproken, zeer tevreden

Geduldig en kundig.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima verkoper die aanvoelt wat de bedoeling is en met het juiste advies kwam

Het was een prima ervaring. Wat was beloofd is precies nagekomen. Kan niet beter.

Nieuwe eSoul

Aflevering is prima verlopen. Auto ziet er netjes uit en is conform afspraak gebracht. Kabel bleek 1 fase te zijn ipv 3 maar na contact zal deze worden omgeruild.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

prima geholpen toen duidelijk werd dat we een auto wilden kopen

best wel communicatie problemen bij het regelen van een proefrit in de zwarte Kia. Ook voel ik me enigszins bekocht door de inruilaanbieding van de verkoper. Helaas was de auto niet vol toen we deze ophaalden en moest de auto ter plekke aan de lader. Wel mooi aan de tijd om van alles uit te leggen. viel een beetje tegen dat ons niet is aangeboden de kosten voor de tussentijdse lunch door Wensink te laten betalen. Verder is het wel goed verlopen.

Verzorgd en punctueel.

Tjeerd heeft ons uitmuntend geholpen.

Great service.

Your sales advisor provided excellent service throughout the purchase process. He was very knowledgable regarding the vehicle features, and different lease/purchase options, kept us well informed regarding the delivery schedule and then provided a further excellent overview at delivery.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Het aankoopproces van onze stonic hebben wij als zeer prettig ervaren.

De heer Tjeerd Kuiken heeft ons zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede informatie, service en contact, prettige en eerlijke advisering door een deskundige, enthousiaste verkoper die al mijn vragen kon beantwoorden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Kia Niro is een perfecte auto in zijn klasse

Onze nieuwe Kia Niro rijdt perfect en is goed uitgerust met luxe en veiligheidsvoorzieningen. Bovendien, in deze tijd niet onbelangrijk, rijdt hij zuinig zonder daar zelf overdreven op te letten. Klein smetje op de levering was dat de aflevering uitgesteld was omdat de kentekenplaten niet op tijd gearriveerd waren

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Van de verkoper ontvingen wij deskundige, adequate en prettige service.

Het contact met de verkoper was altijd prettig en uitstekend: ruime informatie, deskundig advies, goede bereikbaarheid en adequate afhandeling van allerlei zaken rondom het leasecontract. En dit vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van de auto drie maanden later. Niets dan lof dus. Bij dit proces hoorde ook een shortlease met een tijdelijke auto. Ook dat verliep op zich prima. Minpuntje was wel dat de factuur daarvan, ondanks verschillende telefoontjes naar Wensink en Kia, pas na drie maanden afkwam. Kennelijk verloopt de interne communicatie (tussen Kia en Wensink) niet echt goed.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

ben tevreden over de klantvriendelijkheid

goede voorlichting en prettige behandeling als klant

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Leuke enthousiaste en kundige medewerkers

Leuke enthousiaste medewerkers nemen de tijd. Bij laatste bezoek zat er een stagiaire bij, die er wat bij zat te gapen, lijkt mij geen goede aanwinst voor jullie team.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prima auto

De auto voldoet in alle opzichten prima. Jammer is dat de telefonische bereikbaarheid slecht is. Wanneer ik denk eindelijk contact te hebben met Wensink Leeuwarden, blijkt dat ik met een algemeen inbelnummer bel. Na alle vragen van de telefoniste te hebben beantwoord, wordt ik uiteindelijk door gezet. Helaas blijkt dan vaak dat ik niet door verbonden kan worden omdat de lijnen bezet of niet opgenomen worden. Dit is me drie keer achtter elkaar op diverse data overkomen!! Erg jammer

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aflevering was goed maar aankoop traject niet.

Aflevering ok maar aankoop afhandeling slecht omdat mij een verkeerde prijs werd vermeld en bij de aankoop van de EV6 bleek ineens dat ík ongeveer 5000 euro minder kreeg voor de Lexus. Onaangenaam maar toch nog tot een soort van deal gekomen.

Rijdt fantastisch.

Ik ben zeer content met de aanschaf van de EV6. We laden thuis "gratis" op, met onze 29 zonnepanelen. De eerste jaren met de zoldering kost het dus niets extra's meer. De investering gaat voor de baat uit. En zeker met de huidige brandstofprijzen is die zeer lucratief. De auto zelf mankeert niets.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Snel geregeld en een fijne rij plezier!

Fijn om een goede auto te hebben die erg fijn rijd. En mooi zuinig is! Geniet er elke dag weer van, deze compacte auto is een ideale auto voor alle soort gebruik.

Zeer onverwachte levering.

Wij werden in de laatste week in december door Wensink uitgenodigd om op 10 januari een handtekening te zetten voor het kentekenbewijs. Van Leaseplan kregen wij in dezelfde week een brief dat de levering eind februari plaats zou vinden (week 8). Wij vonden het vreemd dat wij een handtekening op 10 januari voor het kenteken moesten zetten maar wij hadden nog nooit een auto geleased dus zou het wel een onderdeel van een procedure zijn. Toen we er kwamen stond er tot onze verbazing een mooie KIA klaar. We waren verrast maar hebben de auto meegenomen d.w.z. en van ons beiden. We zaten toen onverwacht met 2 auto's (in een blauwe zone in Leeuwarden). Gelukkig konden we een week later de Ford kwijt.

Prima informatie en afwikkeling

Prima geïnformeerd en goede afwikkeling

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zonder Tjeerd geen Kia E-Niro voor mijn deur gehad voor 31 december 2021. Een topper.

Ik ben heel blij met verkoper Tjeerd Kuiken van vestiging Leeuwarden. Mede zijn grote inzet en alertheid is het gelukt om de Kia E-Niro op 29 december 2021 af te leveren. Heel blij en opgelucht dat het allemaal gelukt is.

Prima geholpen

Wensink heeft er alles aangedaan om aan mijn wensen voor de aflevering van de auto te voldoen. Niet alles ging vlekkeloos, maar de opvolging was altijd super en dat ik heel belangrijk! Wat betreft de auto zelf zijn er een paar opmerkingen: 1. Hij is over het algemeen fantastisch en ik ben een zeer tevreden bestuurder. 2. Grootste bezwaar is toch wel de (veel) lagere laadsnelheden bij koud weer. Na veel reclames te hebben gezien over 20-80% in 18 minuten is het erg vervelend om op reis naar Wintersport vaak 30-45 minuten te moeten laden om van rond de 30 a 40% weer op die 80% te komen. Dit is bij lange na niet wat men beloofde bij de verkoop van de auto. Lage temperatuur zal zeker een rol hebben, maar laadtijden die 2 tot 3 maal zo lang zijn als beloofd is onacceptabel. 3. Gedonder met de verwarming is ook een vervelend punt als je op Wintersport gaat. Heating schedule via de app werkt niet of niet helemaal goed. Ik sta alsnog vaak te krabben ondanks dat de auto voorverwarmd zou moeten zijn en de ramen ontdooid zouden moeten zijn... Eerste uur van de heenreis hebben we zitten klappertanden in de auto voordat we erachter kwamen dat we het heating schedule in de app moesten de-activeren voor dat de heater in de auto echt wilde werken!

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden