Prettige sfeer en behandeling

Aan een bezoek aan de tandarts zie ik op maar met mn auto naar Wensink is een soort uitje

Prima !

Alles was naar wens, auto schoon van binnen en buiten geeft een extra goed gevoel bij het ophalen.

Prima verkoopafdeling, heel vriendelijk en deskundig

Prima verkoopafdeling, heel vriendelijk en deskundig

Goede correcte service.

Goede correcte service. Vriendelijke bekering.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk, adequaat, afspraak is afspraak

Goede informatie, altijd de mogelijkheid om op zaken terug te komen als iets niet goed is begrepen, vriendelijk en rustig tijd om iets goed door te praten.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik had een lekke band en kon na bellen direct langs komen. Prima service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Lang gewacht en niet volledige diagnose

Lang moeten wachter voor bandenwissel en checken te hoog oliepeil (i.e. verkoper Maurits van der Wal zei duurt lang). Uiteindelijk is vastgesteld wat we al wisten en de reden was ook eerder benoemd. Zal het regelmatiger controleren en dan een afspraak maken voor diepgaand onderzoek voor reden te hoog oliepeil. Ik heb nog steeds vertrouwen in Wensink, maar daarom deze keer een lagere score.

Klantgericht en klantvriendelijk

Verbeterpunt: de toelichting mbt de verrichte werkzaamheden kan uitgebreider.

Prima en klantvriendelijk

Prima en klantvriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

wachttijd is te lang voor een oliebeurt

had om 13:00uur een afspraak en ben om 14:45uur weer vertrokken en dan vindt ik de wachttijd te lang . beter is om de auto op tijd af te leveren en op het telefoontje te wachten dat de auto weer gereed is. conclusie : alleen olie verversen en u kunt erop wachten ? betere planning zorgt voor minder wachttijden en zeker in deze corna tijd

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijk geholpen, alhoewel het jammer was, dat de winterbanden niet aanwezig waren.

Op zich goede service, alhoewel het slordig was, dat mijn winterbanden niet aanwezig waren, terwijl de afspraak al enkele weken geleden al gemaakt was. Mijn auto was nu pas tegen de avond klaar ipv rond het middaguur zoals afgesproken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Communicatie vooraf, tijdens en na was prima. enige opmerking: instellingen op dashboard waren niet teruggezet, dit moest ik nu zelf nog doen.

Goede service.

Goede service en de auto weer mooi schoon.

• Reden bezoek N.v.t.

Duur!!!

Over het algemeen ben ik super tevreden. Maar gister is er een nieuwe accu in mijn picanto gezet. Een accu van €229,00........... Daar komt dan nog €22,00 bij voor het inzetten en nog de BTW. Die accu kost me dus meer dan €300,00! Ik vind dat verschrikkelijk duur. Ik zag pas de prijs, toen ik thuis de factuur bekeek. Via mijn werk kan ik accu's voor inkoopprijs bestellen. Dan kom ik op €60,00 à €70,00. Dat scheelt nogal wat. Ik krijg toch een beetje het gevoel getild te zijn. Jammer, want dat schaadt toch het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sijke Sieswerda

Perfect geregeld.

Alles naar tevredenheid. Alleen het afspreken van de jaarlijkse beurt kan veel beter. Ik kreeg een mail dat de auto toe is aan een beurt op een moment dat het niet nodig is, ook over APK, dat niet nodig was. De garage zou aan de leeftijd, historie en kilometerstand zelf moeten weten wat voor beurt ik nodig heb.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel geholpen en altijd vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak was snel gemaakt. Goed ontvangst, lekkere koffie en was was snel weer klaar.

Geweldig rijden

Wagen rijd super en de PHEV bevalt zeer goed. Ik hoop dat er in de toekomst nog een extensie accu pack erbij komt. Die je in de kofferbak er bij kan leggen als je geen bagage hebt maar wel extra stroom mee wil nemen.

Onderhoud conform afspraak

zie onderstaande tekst

Zo als altijd heb ik een prettige ervaring met Wensink Kia. Vandaar dat ik het cijfer 9 gemakkelijk kon geven.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn beroep op extra garantieperiode werd naar tevredenheid gehonoreerd

Mijn beroep op extra garantieperiode werd naar tevredenheid gehonoreerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goed geholpen door dhr van de Wal

Fijne en snelle service

Ik kon snel langskomen met een lege band, ze hebben het gelijk gemaakt terwijl ik rustig kom wachten in de showroom. Ook hier was voldoende ruimte om rustig en op afstand van elkaar te zitten.

Teleurstellend

- Geen offerte vooraf, zoals te doen gebruikelijk bij Kia Dijkstra. Is niet transparant. Argument: die mogelijkheid biedt ons systeem niet. - Tijdens afgeven van sleutel niet doornemen van het onderhoud. Is niet transparant. Argument: deze medewerker werkt hier nog maat vier weken; - Wederom geconfronteerd met het bijvullen van de ruitenwisservloeistof. Dat doe ik altijd zelf. Hoeft niet te gebeuren bij een oliebeurt. Zit niet te wachten op de kosten die daar voor worden doorgerekend. Is een verdienmodel. Mee ophouden! - Navigatie niet geupdate. Gebeurde bij Kia Dijkstra wel altijd. Argument 1: dat deden ze bij Kia Dijkstra ook nooit (m.a.w. ik sta te liegen). Argument 2: geen tijd voor bij een oliebeurt. - Kortom slechte en niet transparante communicatie, waarbij ik met allerlei slappe argumenten werd bestookt. Empatisch vermogen van de servicemedewerker is beneden alle peil. Komt op geen enkele manier, los van slappe argumenten en excuses, tegemoet aan de klant. Wat een enorme achteruitgang is de overgang van Dijhkstra naar Wensink.

Top geregeld

Goed en snel geholpen.