Keurig zonder poespas en zeer vlot verkopen onderhoud
Aan een bezoek aan de tandarts zie ik op maar met mn auto naar Wensink is een soort uitje
Bedrijfsnaam | BertWijbengaAdvies |
Alles was naar wens, auto schoon van binnen en buiten geeft een extra goed gevoel bij het ophalen.
Prima verkoopafdeling, heel vriendelijk en deskundig
Goede correcte service. Vriendelijke bekering.
Goede informatie, altijd de mogelijkheid om op zaken terug te komen als iets niet goed is begrepen, vriendelijk en rustig tijd om iets goed door te praten.
Ik had een lekke band en kon na bellen direct langs komen. Prima service!
Lang moeten wachter voor bandenwissel en checken te hoog oliepeil (i.e. verkoper Maurits van der Wal zei duurt lang). Uiteindelijk is vastgesteld wat we al wisten en de reden was ook eerder benoemd. Zal het regelmatiger controleren en dan een afspraak maken voor diepgaand onderzoek voor reden te hoog oliepeil. Ik heb nog steeds vertrouwen in Wensink, maar daarom deze keer een lagere score.
Bedrijfsnaam | Meijburg |
Verbeterpunt: de toelichting mbt de verrichte werkzaamheden kan uitgebreider.
Prima en klantvriendelijk
had om 13:00uur een afspraak en ben om 14:45uur weer vertrokken en dan vindt ik de wachttijd te lang . beter is om de auto op tijd af te leveren en op het telefoontje te wachten dat de auto weer gereed is. conclusie : alleen olie verversen en u kunt erop wachten ? betere planning zorgt voor minder wachttijden en zeker in deze corna tijd
Op zich goede service, alhoewel het slordig was, dat mijn winterbanden niet aanwezig waren, terwijl de afspraak al enkele weken geleden al gemaakt was. Mijn auto was nu pas tegen de avond klaar ipv rond het middaguur zoals afgesproken.
Communicatie vooraf, tijdens en na was prima. enige opmerking: instellingen op dashboard waren niet teruggezet, dit moest ik nu zelf nog doen.
Bedrijfsnaam | NIVO |
Goede service en de auto weer mooi schoon.
Over het algemeen ben ik super tevreden. Maar gister is er een nieuwe accu in mijn picanto gezet. Een accu van €229,00........... Daar komt dan nog €22,00 bij voor het inzetten en nog de BTW. Die accu kost me dus meer dan €300,00! Ik vind dat verschrikkelijk duur. Ik zag pas de prijs, toen ik thuis de factuur bekeek. Via mijn werk kan ik accu's voor inkoopprijs bestellen. Dan kom ik op €60,00 à €70,00. Dat scheelt nogal wat. Ik krijg toch een beetje het gevoel getild te zijn. Jammer, want dat schaadt toch het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Sijke Sieswerda
Alles naar tevredenheid. Alleen het afspreken van de jaarlijkse beurt kan veel beter. Ik kreeg een mail dat de auto toe is aan een beurt op een moment dat het niet nodig is, ook over APK, dat niet nodig was. De garage zou aan de leeftijd, historie en kilometerstand zelf moeten weten wat voor beurt ik nodig heb.
Snel geholpen en altijd vriendelijk
Afspraak was snel gemaakt. Goed ontvangst, lekkere koffie en was was snel weer klaar.
Wagen rijd super en de PHEV bevalt zeer goed. Ik hoop dat er in de toekomst nog een extensie accu pack erbij komt. Die je in de kofferbak er bij kan leggen als je geen bagage hebt maar wel extra stroom mee wil nemen.
Goed
Bedrijfsnaam | DV & O (leaseplan) |
Zo als altijd heb ik een prettige ervaring met Wensink Kia. Vandaar dat ik het cijfer 9 gemakkelijk kon geven.
Mijn beroep op extra garantieperiode werd naar tevredenheid gehonoreerd.
Zeer goed geholpen door dhr van de Wal
Bedrijfsnaam | Edith Camerik .nl |
Ik kon snel langskomen met een lege band, ze hebben het gelijk gemaakt terwijl ik rustig kom wachten in de showroom. Ook hier was voldoende ruimte om rustig en op afstand van elkaar te zitten.
- Geen offerte vooraf, zoals te doen gebruikelijk bij Kia Dijkstra. Is niet transparant. Argument: die mogelijkheid biedt ons systeem niet. - Tijdens afgeven van sleutel niet doornemen van het onderhoud. Is niet transparant. Argument: deze medewerker werkt hier nog maat vier weken; - Wederom geconfronteerd met het bijvullen van de ruitenwisservloeistof. Dat doe ik altijd zelf. Hoeft niet te gebeuren bij een oliebeurt. Zit niet te wachten op de kosten die daar voor worden doorgerekend. Is een verdienmodel. Mee ophouden! - Navigatie niet geupdate. Gebeurde bij Kia Dijkstra wel altijd. Argument 1: dat deden ze bij Kia Dijkstra ook nooit (m.a.w. ik sta te liegen). Argument 2: geen tijd voor bij een oliebeurt. - Kortom slechte en niet transparante communicatie, waarbij ik met allerlei slappe argumenten werd bestookt. Empatisch vermogen van de servicemedewerker is beneden alle peil. Komt op geen enkele manier, los van slappe argumenten en excuses, tegemoet aan de klant. Wat een enorme achteruitgang is de overgang van Dijhkstra naar Wensink.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.