Slecht communiceren bij plannen afspraak werkplaats

Na eerst gebeld te hebben over duur onderhoudsbeurt, hierbij een verkeerde tijd doorgekregen. Vervolgens digitaal afspraak ingepland, welke zonder overleg op ander tijdstip wordt gezet op moment dat ik verhinderd ben. Daarom maar weer gebeld om afspraak te verzetten. Maar op het vervolgens overeengekomen tijdstip wordt ik vervolgens niet verwacht (wat overigens niet de eerste keer is dat telefonisch een afspraak wordt gemaakt, maar niet in de planning wordt verwerkt). Positief is dat op de laatstelijk afgesproken tijd wel het werk vervolgens werd uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Heel professioneel!

Afspraak maken was heel makkelijk, snelle en vlotte service voor mijn auto die gekeurd en voor een grote beurt moest, en ook nog netjes schoongemaakt! Klasse!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vanwege de keuring verliep dit vlot! Ga ervan uit dat alles goed gecontroleerd is!

Heb aangegeven dat de auto kleine plekjes van roest vertoond. Zou niet mogen voor een auto van 4 jaar oud. Er is afgesproken dat ik terug kom en hier foto’s van gemaakt worden. Hoop dat dit wordt opgelost binnen de garantie van 7 jaar die KIA verleent.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Is meldde mij zonder een afspraak gemaakt te hebben met een accuprobleem, dit werd direct opgepakt en opgelost.

Goed geadviseerd

Geen opmerkingen

Zie boven

service naar volle tecredenheid

zie boven

redelijk tot goed

Negen uur afspraak , kon er op wachten, 11uur klaar, beetje lange zit, maar goed... t,is weer opgelost.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Niet anders dan bij andere dealers

De prijs van de rekening was redelijk alleen vind het belachelijk dat ik voor ruitenwisser vloeistof moet betalen. Dit vind ik niet echt iets voor een kleine beurt.

Camera inbouwen

Gevraagd om deze constant op stroom te monteren bij thuiskomst verkeerd aangesloten

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede service en vriendelijk ontvangst

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Het gehele proces van afspraak onderhoud tot afhalen auto correct en vriendelijk afgehandeld.

Ik kreeg mijn KIA schoon en mooi binnen de afgesproken tijd weer terug.

zorgvuldig en correct

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tot nu toe is onze ervaring niet echt geweldig.

De auto (KIA e-Niro) is prima, maar onze ervaring tot nu toe met de aflevering en service is niet geweldig. We moesten heeeeeeel lang wachten op de levering, deze werd een aantal keren uitgesteld Toen er geleverd werd, werd er een probleem gemaakt van de eerder overeengekomen inruilwaarde van de eigen auto Toen we de auto eindelijk konden ophalen kregen we hem niet mee omdat de betaling niet binnen was, terwijl die wel bij ons was afgeschreven, uren zitten wachten..... Toen we een trekhaak wilden voor het fietsenrek, bleek daar wekenlange levertijd op te zitten en daarna nog eens veertien dagen voordat hij gemonteerd kon worden. Toen ik een vraag had over de armsteun zou ik teruggebeld worden hetgeen niet gebeurde. En het bleek onmogelijk een verstelbare armsteun te monteren.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik word altijd netjes geholpen en de service is prima.

Tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk, adequaat, overleg en meedenkend

Goede ervaring, zoiezo met merk "Kia" , maar ook met kia dealers/garage of nu in Rotterdam als Leeuwarden. Had ervoor kapotte lamp, die was gelijk gemaakt en daarna gelijk afspraak voor service beurt. Ben met/tijdens servicebeurt netjes gebeld over evt. Extra kosten. Alles netjes gedaan en afgehandeld, met zelfs gestofzuigd als service, helemaal Top!

Kapotte voorlamp.

Prima geholpen door een zeer attente medewerker!

Conform afspraak

Klantvriendelijk, begripvol en servicegericht. Top ervaring.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bij telefonisch afspraak maken heb ik aangegeven dat mijn mailadres niet klopt. Dit zou gewijzigd worden. Tot mijn verbazing komt de afspraak bevestiging binnen op het verkeerde mailadres... Dus mail ik nogmaals het juiste adres. 2 dagen voor de afspraak komt er weer een mail op het verkeerde mailadres. Er stond wel keurig een fiets klaar en de kosten werden vooraf besproken en de auto stond weer keurig klaar op het afgesproken tijdstip. Dus dat was keurig geregeld. Nu mijn mailadres nog. En heel spijtig dat er kosten berekend worden voor de leen auto.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aan de verkoopmedewerker ligt het niet

Vorige week plaatste ik een kritische beoordeling over Wensink. Ik werd gebeld door een teleurgestelde medewerker, hij had erg zijn best gedaan om ons goed te helpen. Dat klopt inderdaad. De verkoper deed enorm zijn best, echter de voorschriften waar hij zich aan moet houden en de lange levertijden, daar kan hij niets aan doen, maar de klant heeft er wel last van.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Grandioos geholpen, goede service

Bij aankomst direct geholpen en keurig te woord gestaan

Prima behandeld

Snelle afwikkeling Uitermate correct

Puur slecht

Ik wil de deskundigheid sterk betwijfelen. De auto is afgeleverd zonder dat essentiële onderdelen waren aangesloten. Afsleephulp moest worden ingeroepen.

Service

Steun kofferbak stuk. Binnen dag binnen en vervangen.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden