Zeer tevreden met de aanschaf van de nieuw Kia e-Niro. Ook qua service ed

zeer goed

Deskundig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en dito verkoper

Na aankoop van de auto steeds in goed contact met verkoper gestaan. Hij beantwoorde alle vragen naar behoren.

Geen opmerkingen

Op het afgesproken tijdstip werd ik ontvangen, kon de geregelde huurauto meekrijgen en betaalde hiervoor een heel redelijk bedrag. Ik werd gebeld toen mijn eigen auto weer klaar stond. Prettige benadering, vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekende voorlichting en bijzonder vriendelijke verkoper

Uitstekend voorgelicht en geholpen. Bijzonder vriendelijke verkoper. Auto netjes uitgelegd in deze bijzondere Corona-tijd. Verkoper kon niet in de auto, maar heeft keurig uitleg gegeven. Na een paar dagen gebeld door verkoper of er nog vragen of onduidelijkheden waren en hoe de auto beviel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer tevreden met de nieuwe Kia e-Niro!

De auto voldoet aan alle verwachtingen tot nu toe en het contact met Wensink verloopt soepel en tot volle tevredenheid.

boven verwachting

Heerlijke auto

Goede uitleg, uitstekende service.

Goed en prettig geholpen

Bij aflevering nieuwe (lease) auto goed geholpen. Uitleg gehad op alle gebruiksonderdelen. Ik heb het als erg prettig ervaren.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Al bij de eerste kennismaking met het bedrijf was onze ervaring zeer positief.

We werden vriendelijk ontvangen en door een deskundig medewerker te woord gestaan. De hele private leaseprocedure is duidelijk uitgelegd en de afhandeling van het geheel verliep zonder problemen. Wij zijn nu heel tevreden Kia rijders!

• Reden bezoek N.v.t.

Mijn ervaring met Kia Drachten is tot nu toe positief en zeer prettig.

Op een zeer correcte manier werd er toelichting gegeven op alle vragen. Het gaf ons het juiste gevoel om een beslissing te nemen om voor jaren met Kia de weg op te gaan.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijk en deskundig geholpen. Prima service.

zie hierboven.

Helemaal prima.

Goed geholpen tijdens het hele traject en alles erg goed uitgelegd bij aflevering.

Vriendelijk en proffesioneel

Afgelopen vrijdag ons nieuwe auto opgehaald. Erg vriendelijk en proffesioneel ontvangen. Ook leuk elementje dat de auto onder een doek verstopt zit en dat deze onthult wordt, doet het leuk. Wij zijn erg tevreden en raden deze Kia dealer absoluut aan.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het ophalen van een nieuwe auto is altijd leuk!

Beste, Het enige wat mij tegenviel is dat we een afspraak hadden om de auto op te halen, en dat er daarna nog 1,5 uur nodig is om e.e.a. te regelen. Nou had ik nog nooit eerder een nieuwe auto opgehaald dus daar ook geen ervaring mee maar dat viel me gewoon op.... Verder was het super geregeld en de auto is ook geweldig.

Geldklopperij

€ 311,50 voor voor een kleine beurt bij 15000 km op de teller na twee jaar vind ik verschrikkelijk veel geld. Als je dan een nog ongebruikt couponboekje hebt, blijkt dat dit niet meer geldig is. Daardoor kon de bon voor een vervangende auto niet worden ingewisseld. Vervangende auto was wel beschikbaar maar moet dan € 40 kosten voor een ritje op en neer Leeuwarden - Hurdegaryp. Betekend € 2 per km, dan kun je goedkoper een taxi bestellen. Wil je de 7 jaar KIA garantie in stand houden dan ben je dus ontzettend duur uit. Deze garantie is klantenbindend, niet de prijs/kwaliteitsverhouding.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn ervaring met jullie is goed

Het auto probleem was gelukkig garantie

geweldig

Maurits van der Wal is de beste verkoper waar we al jaren met veel plezier komen. Dit was al weer onze 10e auto en nog steeds zo blij.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Auto gehaald voor onderhoud,en ook terug gebracht auto zag er prima uit dit was een uitstekende service. Heb nog geen nota ,en lijst van uitgevoerde werkzaamheden ontvangen ben in afwachting Vriendelijke groet A,H,Smit

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Je voelt je welkom. Vriendelijke. Empathie. Duidelijk.

Uitstekend zoals vroeger bij KIA Dijkstra

Goede begeleiding bij de aankoop van een nieuwe kia niro

Slechte service

Paar dagen terug aan het oriënteren voor een auto met mijn vriendin. Je word al niet te serieus genomen (tip: beoordeel mensen nooit op eerste gezicht). Dan word beloofd offertes toe te zenden per mail, deze nog steeds niet ontvangen. Hoe graag wil je dan een auto verkopen. Slechte service!

• Deskundigheid N.v.t.

zeer tevreden

Er is serieus gekeken naar mijn wensen en mogelijkheden zonder opdringerig te zijn. Érg prettig om zaken met Wensink Leeuwarden te doen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

bij dezen ben ik op afstand zeer correct en vriendelijk ontvangen .

goed en vriendelijk en duidelijk werd mij uitgelegd de informatie , die voor mij gelde ,wat betreft de service beurt voor mijn KIA ,en alles is naar wens verlopen .

Een thuisgevoel

Wij hadden het erg naar onze zin bij onze tweede KIA. Natuurlijk viel de inruilprijs tegen door de crises en dat heb je te accepteren. Waar 't om gaat is dat wij uiterst tevreden zijn met de deal.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden