Klantvriendelijk Meedenken om een zo goed mogelijk oplossing aan te bieden

Fantastische adviezen en begeleiding

Samen met de verkoopleider gezocht naar een goede bedrijfs(personen)auto en een privé auto. Voor beide auto's is erg goed meegedacht en geadviseerd.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Heel goed. Na de zomer kom ik terug om de twee voorwielen te vervangen. Advies volg ik graag op. Mooi dat deze optie mogelijk was.

prima service en informatie

levertijd was wel veel te lang.

Zeer positief

De gehele transactie is keurig uitgevoerd door een zeer nette en rustige verkoper. De inruilprijs van onze oude auto stemde ons ook zeer tevreden. Het uiteindelijk ophalen van de nieuwe auto werd ondanks de wat moeilijke omstandigheden ivm Covid-19 op een leuke wijze gestalte gegeven. De auto hebben we nu een week in ons bezit en bevalt ons tot nu toe uitstekend.

Teleurstellend en duur

Afspraak via de site gemaakt maar daar werd niet duidelijk dat er een fabrieksfout aan de waterpomp verholpen moest worden. Daardoor werd de servicebeurt aanmerkelijk langer dan verwacht. Ruim 2 uur. Dit terwijl ik op de site had aangeven op de servicebeurt te zullen wachten. ( Kia oliebeurt).

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig zaken kunnen doen ondanks de vreemde situatie. Ongedwongen en toch professioneel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Net zoals 2 jaar geleden weer , adequaat, behulpzaam , vriendelijk en deskundig behandeld.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

klantvriendelijk en duidelijk met afspraken.

zeer klantvriendelijk ,met duidelijke uitleg top!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prima!

Maurits heeft de nieuwe Kia E-Niro prima afgeleverd, ondanks de vreemde tijden waarin we momenteel leven. Omdat ik al elektrisch reed, was het ook een stuk makkelijker :-)

Vriendelijk, behulpzaam

Na vervanging van een airco onderdeel achter het dashboard bleek het stuur scheef gemonteerd te zijn. wordt hersteld. Is excuses aangeboden

Gastvrij, zeer kundig, service

De totale beleving gaf de doorslag om voor Kia te kiezen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Meedenkend met de klant zonder opdringer te zijn

De verkoper was heel hartelijk, luisterde goed naar onze wensen en kon daar een goed advies op baseren. Als we vragen hadden werden die vriendelijk beantwoord, ook de vragen die later nog bij ons op kwmaen poppen. De aflevering van de auto was geweldig, dat was echt instappen en wegrijden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Helemaal top geholpen. Meedenken en goed luisteren. Geweldige MEDEWERKER-MEDEWERKERS!!!

• Reden bezoek N.v.t.

Door corona niet alle faciliteiten beschikbaar

Vanwege de coronacrisis waren niet alle faciliteiten beschikbaar(thuisbrengservice). Maar ik heb een leenfiets meegekregen waardoor ik niet vast zat op het bedrijf. Verder was de service prima binnen de huidige mogelijkheden

Alles verliep volgens verwachting

Alles verliep volgens verwachting

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima geholpen en ook volgens afspraak

Vriendelijke mensen en prima monteur

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen door de verkoper bij de aanschaf van de auto

Het is niet goed genoeg

Na mijn aanrijding was de bumper bescherm sticker niet aangebracht. Dat is later wel hersteld maar er zijn weer blaren en verontreinigingen er onder

Ik ben opperbest geholpen

Ik ben heel goed geholpen door het personeelgoede service

aangenaam rijden

fijne auto, comfortabel.

klantgericht

Hoewel het proces niet geheel soepel is verlopen worden de voorkomende haperingen klantgericht opgelost. Het administratieve proces is stroperig. De opvolging van afspraken door de werkplaats kan worden verbeterd.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima verzorging en verzorgde garage.

Het cijfer 8 is niet bepaald door de afhandeling door het personeel. Die is gewoon goed. (een 10) Wel heb ik een vraag over het tarief. Omgerekend kom ik uit op een werkplaatstarief van 120 euro ex btw per uur. Dat vind ik een hoog tarief.

Geweldige behandeling

Voor de vijfde keer voor onderhoud geweest met mijn KIA picanto, eerst bij Dijkstra nu via Wensink. De behandeling die ik kreeg was zoals in van hun gewoon was........uitstekend.....

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden