Goed geholpen en geattendeerd op alle garantie onderdelen , die vervangen moesten worden, iets van een gaskabel of zo.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prachtig bedrijf!

Echt een veel mooiere winkel dan de vorige Kia dealer. Daarnaast echt superservice. Ik kreeg zelfs een rode roos mee omdat het Valentijn was. Sympathiek van de garage om ook hierin te investeren en niet alleen maar voor de omzet te gaan. Simon en Jelle Ga zo door!

vlotte bediening

hoefde niet lang te wachten

Prima service!

Prima service volgens afspraak!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne verkoper, geduldig en goede tekst en uitleg.

Zie boven

Aangenaam geheel!

Deskundig, beleefd en behulpzaam, naast mooie bolides!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Sinds mijn garage kia wensink is is het niet prettig meer

Afstandelijker, vooral bij bellen naar de receptie. Diegene heeft geen verstand van zaken. Over het algemeen is het er niet beter op geworden. Jammer .

Prima voorgelicht

Prettige behandeling

Slecht

Ik heb een zeer slechte ervaring bij kia wensink leeuwarden. Nog nooit geprobeerd iets op te lossen zelfs nog nooit sorry gehoord!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Correct zakelijk en afspraak is afspraak.

De storing in gordel bijrijdersstoel werd snel en onder garantie verholpen. Dikke pluim !

Top geen klachten

Vriendelijke en behulpzame adviseurs, die van de hoed en de rand weten.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden