Slechtste ervaring op gebied van auto kopen,

Auto voldoet niet aan verwachtingen en deel van het personeel kleineerde mij toen ik klaagde over de auto, zeer onprofessioneel.

Een fijne auto

Deze auto voldoet aan al onze verwachtingen. Hij is zuinig, stil en erg comfortabel. Het hybride rijden is een bijzondere ervaring: je merkt het nauwelijks. Knap gedaan!

Heel fijn.

Ben vanaf het begin goed geholpen,bij het aanschaffen van een nieuwe Kia Picanto.Alles naar tevredenheid verlopen,en zullen dus ook in de toekomst dit bedrijf/garage niet vergeten,om de volgende auto hier weer aan te schaffen.

• Deskundigheid N.v.t.

• Reden bezoek N.v.t.

Ook deze Niro rijdt als een zonnetje

Omdat dit al de 3e Niro is, heeft ie voor mij geen verrassingen. Probleemloos rijden dus.

de auto staat na 1 dag gebruik al 5 weken in de garage

de auto staat na 1 dag gebruik al 5 weken in de garage door een storing in het elektronische systeem

• Deskundigheid N.v.t.

Tevreden.

Zie boven.

Goede ontvangst, keurige aflevering

Het totale proces van aankoop/inruilen tot aflevering is als prettig en professioneel ervaren.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Heerlijke auto om te rijden mooi design

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik voel me als klant KIA (Koning In Alles)

Ik heb me uitgebreid voorbereid op de aanschaf van een elektrische auto. Zo heb ik bij verschillende merken een proefrit gemaakt. De KIA EV6 sprong er uit door het ontwerp, zowel buiten als binnen, en een vooruitstrevende techniek. Bij Wensink Leeuwarden heb ik alleen maar positieve ervaringen: Tjeerd Kuiken is een geweldig klantvriendelijke verkoper, een klein foutje bij de aflevering wordt uitstekend opgelost en de service na de aflevering (Tjeerd als vraagbaak) is geweldig. De eerste maand rijden is een belevenis: de auto rijdt fantastisch. Met alle elektronica aan boord is het wel zoeken. Ik voel me KIA, koning in alles. Dank jullie wel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Snelle service en vriendelijke verkoper

Goede en vriendelijke hulp bij de keuze voor mijn nieuwe auto.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Klacht snel opgepakt en afgehandeld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na wat aflever problemen in eerste instantie , is alles vlekkeloos verlopen. Verkoper is duidelijk en komt afspraken na

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Sympathieke verkopers, waar je op kunt vertrouwen.

Ben deskundig geadviseerd en hebben mij een een KIA verkocht waar ik erg tevreden mee ben. Ook erg tevreden over de service.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede service en hartelijke ontvangst

Door Wensink werd ik via mail erop gewezen dat mijn auto voor een onderhoudsbeurt moest komen en vervolgens heeft Wensink zelf nagebeld om de afspraak ook in te plannen. Plannen ging makkelijk en ook het regelen van vervangend vervoer. Er stond op de dag van de afspraak zelfs een gelijkwaardige leenauto klaar, terwijl een kleinere auto was toegezegd. Heel fijn. Bij het ophalen duidelijke informatie ook met betrekking tot de vervolgafspraak die nodig is voor werk dat onder garantie nog verricht moet worden. Het contact met de medewerkers verloopt prettig en men is altijd heel vriendelijk aan de balie.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima ervaring.

Accuraat en deskundig geholpen.

Kort door de bocht

Prima geholpen en netjes te woord gestaan, zowel aan de balie als telefonisch. Maar…. Blijkbaar is er een software-update uitgevoerd en hier is niets over gezegd. Geen probleem, die update zelf hoor. Maar de display stond op de verkeerde tijd, een andere radiozender en ik moest ineens kiezen welke gebruiker ik was. Ook moest ik me opnieuw aanmelden bij UVO en waren andere instellingen “kwijt”. Ik kan niet meer handsfree bellen tijdens het rijden… zal wel weer ingesteld kunnen worden maar dit staat nu uitgeschakeld. Misschien had hier even wat uitleg over gegeven kunnen worden? En op zijn minst de tijd en radiozender juist ingesteld? Nu voelt het alsof je iemand anders zijn auto hebt meegekregen.

prima in orde

Ik had een lekke band en die is snel door jullie gerepareerd

tevreden

Ja, de reparatie is eerder klaar dan men het verwachtte. Daar ben ik blij mee. De koppeling werkt nu goed. Ook vond ik fijn, dat de Kia hier thuis werd gebracht na de reparatie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel klaar, goede communicatie en goede terugkoppeling en degelijke leenfiets om in de tussenliggende tijd te gebruiken.

goed geholpen

Sleutel opnieuw inlezen ging goed en voor redelijke prijs.

zie hierna

Vlot afgehandeld met uitleg over veranderingen in navigatiesysteem na de update.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

tevreden, maar het kan beter

De kwaliteit van e beurt kan ik niet beoordelen. Dat zal wel goed zijn. Wel ervaar ik de garage en KIA lease als ambtelijk. Een handtekening zetten voor een opdracht voor de beurt bijvoorbeeld, "omdat het moet" terwijl het niet onze auto is. De leenfiets heeft een zadel wat niet gemakkelijk in hoogte verstelbaar is, waardoor het een "loopfiets" was en een kwelling voor de knieën. Telefonisch contact loopt via KIA centraal, met wachttijden en doorverbinden: niet lekker allemaal.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede ontvangst, helder kostenplaatje en een schone auto op de koop toe, super.

Alles naar wens.

Duidelijk en zeer prettig

Zelf je afspraak kunnen maken goede service netjes alles opgeschreven. Duidelijk en vooral er een goed gevoel bij hebben.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden