Wensink heeft er alles aangedaan om aan mijn wensen voor de aflevering van de auto te voldoen. Niet alles ging vlekkeloos, maar de opvolging was altijd super en dat ik heel belangrijk! Wat betreft de auto zelf zijn er een paar opmerkingen: 1. Hij is over het algemeen fantastisch en ik ben een zeer tevreden bestuurder. 2. Grootste bezwaar is toch wel de (veel) lagere laadsnelheden bij koud weer. Na veel reclames te hebben gezien over 20-80% in 18 minuten is het erg vervelend om op reis naar Wintersport vaak 30-45 minuten te moeten laden om van rond de 30 a 40% weer op die 80% te komen. Dit is bij lange na niet wat men beloofde bij de verkoop van de auto. Lage temperatuur zal zeker een rol hebben, maar laadtijden die 2 tot 3 maal zo lang zijn als beloofd is onacceptabel. 3. Gedonder met de verwarming is ook een vervelend punt als je op Wintersport gaat. Heating schedule via de app werkt niet of niet helemaal goed. Ik sta alsnog vaak te krabben ondanks dat de auto voorverwarmd zou moeten zijn en de ramen ontdooid zouden moeten zijn... Eerste uur van de heenreis hebben we zitten klappertanden in de auto voordat we erachter kwamen dat we het heating schedule in de app moesten de-activeren voor dat de heater in de auto echt wilde werken!
Auto voldoet niet aan verwachtingen en deel van het personeel kleineerde mij toen ik klaagde over de auto, zeer onprofessioneel.
Deze auto voldoet aan al onze verwachtingen. Hij is zuinig, stil en erg comfortabel. Het hybride rijden is een bijzondere ervaring: je merkt het nauwelijks. Knap gedaan!
Ben vanaf het begin goed geholpen,bij het aanschaffen van een nieuwe Kia Picanto.Alles naar tevredenheid verlopen,en zullen dus ook in de toekomst dit bedrijf/garage niet vergeten,om de volgende auto hier weer aan te schaffen.
Bedrijfsnaam | Hommema |
goed
Omdat dit al de 3e Niro is, heeft ie voor mij geen verrassingen. Probleemloos rijden dus.
Bedrijfsnaam | Riemersma |
de auto staat na 1 dag gebruik al 5 weken in de garage door een storing in het elektronische systeem
Bedrijfsnaam | BG-group |
Zie boven.
Het totale proces van aankoop/inruilen tot aflevering is als prettig en professioneel ervaren.
Bedrijfsnaam | van der Horst |
Heerlijke auto om te rijden mooi design
Bedrijfsnaam | Wiersma |
Ik heb me uitgebreid voorbereid op de aanschaf van een elektrische auto. Zo heb ik bij verschillende merken een proefrit gemaakt. De KIA EV6 sprong er uit door het ontwerp, zowel buiten als binnen, en een vooruitstrevende techniek. Bij Wensink Leeuwarden heb ik alleen maar positieve ervaringen: Tjeerd Kuiken is een geweldig klantvriendelijke verkoper, een klein foutje bij de aflevering wordt uitstekend opgelost en de service na de aflevering (Tjeerd als vraagbaak) is geweldig. De eerste maand rijden is een belevenis: de auto rijdt fantastisch. Met alle elektronica aan boord is het wel zoeken. Ik voel me KIA, koning in alles. Dank jullie wel.
Goede en vriendelijke hulp bij de keuze voor mijn nieuwe auto.
Klacht snel opgepakt en afgehandeld
Na wat aflever problemen in eerste instantie , is alles vlekkeloos verlopen. Verkoper is duidelijk en komt afspraken na
Ben deskundig geadviseerd en hebben mij een een KIA verkocht waar ik erg tevreden mee ben. Ook erg tevreden over de service.
Door Wensink werd ik via mail erop gewezen dat mijn auto voor een onderhoudsbeurt moest komen en vervolgens heeft Wensink zelf nagebeld om de afspraak ook in te plannen. Plannen ging makkelijk en ook het regelen van vervangend vervoer. Er stond op de dag van de afspraak zelfs een gelijkwaardige leenauto klaar, terwijl een kleinere auto was toegezegd. Heel fijn. Bij het ophalen duidelijke informatie ook met betrekking tot de vervolgafspraak die nodig is voor werk dat onder garantie nog verricht moet worden. Het contact met de medewerkers verloopt prettig en men is altijd heel vriendelijk aan de balie.
Bedrijfsnaam | Arbeidskundig Adviesbureau |
Accuraat en deskundig geholpen.
Prima geholpen en netjes te woord gestaan, zowel aan de balie als telefonisch. Maar…. Blijkbaar is er een software-update uitgevoerd en hier is niets over gezegd. Geen probleem, die update zelf hoor. Maar de display stond op de verkeerde tijd, een andere radiozender en ik moest ineens kiezen welke gebruiker ik was. Ook moest ik me opnieuw aanmelden bij UVO en waren andere instellingen “kwijt”. Ik kan niet meer handsfree bellen tijdens het rijden… zal wel weer ingesteld kunnen worden maar dit staat nu uitgeschakeld. Misschien had hier even wat uitleg over gegeven kunnen worden? En op zijn minst de tijd en radiozender juist ingesteld? Nu voelt het alsof je iemand anders zijn auto hebt meegekregen.
Ik had een lekke band en die is snel door jullie gerepareerd
Ja, de reparatie is eerder klaar dan men het verwachtte. Daar ben ik blij mee. De koppeling werkt nu goed. Ook vond ik fijn, dat de Kia hier thuis werd gebracht na de reparatie.
Snel klaar, goede communicatie en goede terugkoppeling en degelijke leenfiets om in de tussenliggende tijd te gebruiken.
Bedrijfsnaam | Antea Group |
Sleutel opnieuw inlezen ging goed en voor redelijke prijs.
Vlot afgehandeld met uitleg over veranderingen in navigatiesysteem na de update.
De kwaliteit van e beurt kan ik niet beoordelen. Dat zal wel goed zijn. Wel ervaar ik de garage en KIA lease als ambtelijk. Een handtekening zetten voor een opdracht voor de beurt bijvoorbeeld, "omdat het moet" terwijl het niet onze auto is. De leenfiets heeft een zadel wat niet gemakkelijk in hoogte verstelbaar is, waardoor het een "loopfiets" was en een kwelling voor de knieën. Telefonisch contact loopt via KIA centraal, met wachttijden en doorverbinden: niet lekker allemaal.
Alles naar wens.
Bedrijfsnaam | Veninga |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.