Uitstekend geholpen en duidelijke communicatie.

Ondanks de wat langere levertijden voor een bepaald onderdeel, waardoor het geheel wat langer duurde dan verwacht, werd er tussentijds duidelijk over gecommuniceerd, waardoor ook volledig begrip voor de ontstane situatie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldige verkoper,Elger Krol,aflevering,begleiding zeer goed.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Netjes verzorgde onderhoudsbeurt met tips over veiligheid

Op zich een prima ervaring. Waar ik echter moeite mee heb is dat de auto, zonder overleg, van binnen en buiten schoon gemaakt wordt. Daarvoor wordt zelfs naar de wasstraat gereden, dat maakt het mijns inziens onnodig duur. Al met al zal de hele schoonmaak al snel 3 kwartier tot een uur in beslag nemen en het zal service genoemd worden maar ik betaal het ongetwijfeld zelf. Als mij dit gevraagd wordt kan (en zal) ik “nee” zeggen, dat kan ik zelf wel en het scheelt een aardige kostenpost op de rekening voor de onderhoudsbeurt. Deze vond ik ook nogal duur overigens.

Waardeloos sinds het Wensink is

Ik heb een elektrische fiets gereserveerd. Deze bleek diezelfde ochtend meegegeven te zijn aan een ander. Er bleek een gewone fiets beschikbaar te zijn. Dit was voor mij geen optie omdat ik erg ver moest fietsen. Tevens bleek er op papier te staan dat ik op de auto zou wachten. Hetgeen niet afgesproken was. Het is opgelost doordat ik een auto te leen kreeg. Ik heb gevraagd een instelling te wijzigen van mijn benzineverbruik. Bij het ophalen van de auto werd gezegd dat dit gewijzigd was. Dit bleek niet het geval, ik moest het zelf wijzigen. Mijn achterruitenwisser moet binnenkort vervangen worden. Hierover werd ik keurig gebeld. De ruitenwisser bleek 26 euro te kosten. Ik vind precies dezelfde voor de helft minder op internet.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Let op de vragen die gesteld worden.

Als je een vraag stelt dan mag je verwachten dat er aandacht aan besteed wordt. Ik doel hier op het olie pijl. Het olie pijl is niet verandert na meting. Dit heb ik thuis uit gevoerd na een paar uur. En wat nu.

deskundigheid en prettige behandeling

Zo lang ik KIA rij en dat zijn al diverse jaren, ben ik altijd tevreden geweest betreft de wijze van behandeling en niet te vergeten het onderhoud aan de auto. Lekker door gaan op deze wijze.

Zoals altijd. Prima

Zoals gewend. Prima service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima, alles duidelijk, goede koffie, en ik kon er op wachten. Aardig personeel, nette ruimte.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Te groot geworden je bent geen klant meer maar een nummer helaas!

Lange wachttijd omdat men mijns inziens niet meedenkt. Een band met een heel klein lekje wat niet te repareren zou zijn. En daar door 2 banden moeten vervangen voor nieuwe. Bij navraag bij een banden specialist grote vraag of dat wen nodig was.

Top.

Vriendelijke benadering en correcte afhandeling na onderhoudsbeurt van de auto.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dienstverlening conform verwachtingen en uitvoering.

Zoals is aangegeven: “dienstverlening conform afspraak en verwachtingen”.

Banden

Nadat ik de kia 2 maanden geleden aangeschaft heb kregen we problemen met de banden. Droog scheuren in de banden. Bij dealer geweest en overeen gekomen ieders een nieuwe banden voor achter worden met de beurt gedaan in oktober of november. Zijn verder tevreden over afhandelen. Met vriendelijke groet Bram Steensma Franeker.

Niets op aan te merken.

Afspraak is afspraak

Prima service en klantvriendelijk

Er was prima te onderhandelen over mijn wensen en de prijs.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Na drie keer garagebezoek pas een oplossing bedacht

Negatief omdat men niet bij machte is om de storing op de juiste wijze uit te lezen, pas na drie bezoeken werd de oplossing gevonden door een unit uit een andere wagen te monteren. Daarna moest deze nog besteld en geplaatst worden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wensink Leeuwarden is top!!!

De ontvangst was zeer klantvriendelijk met heel goede en professionele behandeling door de verkopers. Er werd ruimschoots de tijd genomen om onze keus te kunnen bepalen.

lang geacht op bestelling

In mei matten besteld in webshop, verschillende malen gebeld(niet terug gebeld). Enkele weken geleden naar weer een telefoontje, iemand aan de lijn gehad die het in een paar dagen had geregeld.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

kort, krachtig en accuraat

kort, krachtig en accuraat

Vriendelijk personeel

Vriendelijk ontvangst bij aflevering en ze maken “het moment” (aflevering) speciaal.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Elger Krol is een serieuze verkoper met verstand van zaken!

Met het uitzoeken van een nieuwe auto is ons oog gevallen op de Kia E-Niro. Bij Wensink zijn wij prima geholpen door de verkoper en kwamen ook snel tot een besluit.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettige omgeving om zaken te doen

De Kia Niro was één van de mogelijke auto's die ik wilde aanschaffen. Door de vriendelijke, deskundige manier waarop de verkoper mij te woord stond, en door de proefrit in de auto heb ik mij laten overhalen om de Niro PHEV te kopen. Wat een geweldige auto!!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

erg onaangename verrassing in tweedehands KIA

erg hoge kosten moeten maken n.a.v. een defect aan een later in het voertuig aangebracht alarmsysteem, auto week weg, beperkt vervangend vervoer

• Reden bezoek N.v.t.

Keurig

Auto ook nog gewassen Jammer dat de ruitensproeistof niet gevuld was

goede begeleiding en aflevering

Afspraak maken voor een proefrit was geen probleem, itt de vestiging bij mijn woonplaats. Verkoper vriendelijk en meewerkend en uiteindelijk de aflevering ook volgens wens. Enige minpuntje was een fout in de papieren; 2 auto's waren verwisseld waardoor ik een onderhoudskaart kreeg van een andere auto. Gelukkig werd ook dit vlot opgelost.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden