Bijzonder correcte en behulpzame opstelling.

Bijzonder correcte en behulpzame opstelling.

Keurige aflevering

Na weken wachten op een trekhaak is de KIA keurig afgeleverd.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

na kleine beurt kreeg in rapport en rekening van een andere auto

en geen prijsopgave vooraf

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima auto met alles erop en eraan, service is uitstekend!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Jaarlijks onderhoud gehad. En APK.

Auto is verder goed afgeleverd. Kosten vind ik vrij hoog, ook omdat er altijd extra kosten berekend worden door onderdelen die vervangen moeten worden. Schijnt dan bij de beurt te horen. En alleen dan houd je het recht op de 7 jaars garantie.

Zeer slecht

Bij grote beurt en APK remmen niet gang baar en schoon gemaakt. Bij navraag hoorde dat niet bij grote beurt. Wat wel in onder houd schema staat.

• Reden bezoek N.v.t.

onderhoudservice prima

Service aan auto prima...na monteren van 2 nieuwe banden duurde vrij lang! vervangend vervoer als persoon van buiten vestigingsplaats komt iets beter afstemmen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Altijd conform afspraak en zeer klantvriendelijk

Op een zeer prettige manier ontvangen en kon op de auto wachten. Wederom een prima ervaring, koffie, krantje en diverse modellen van KIA om te bewonderen. Auto in ontvangst genomen, waarbij direct opviel dat de stoel en stuurwiel voorzien waren van beschermende hoezen die zodra ik wilde instappen werden verwijderd. Top.

Prima ervaring

Uitstekend personeel dat je met raad en daad terzijde staat.

Goed behoudens onderstaande

Bij het maken van deze afspraakbeurt (De eerste 30.000km) werd ons verteld dat de duur van deze beurt plm. 2,5u zou duren, auto was toch al na 1,5u gereed. Wachten we wel of niet of laten we ons ophalen. De duur is uitgangspunt begrijpt u. Op de nota bij eerste 15000km stond vervanging 3 ltr. Motorolie, bij de 30000km echter 3,5ltr. Beide keren toch ook oliefilter vervangen? Zou gaarne een meer gedetailleerde rekening zien v.w.b. gebruikte onderdelen/materialen en arbeidsduur. Op rekening werd updaten van navigatie vermeld terwijl deze niet in onze auto aanwezig is. Dit laatste ter plekke opgemerkt en geëxcuseerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na drie keer geweest te zijn. Is het onderdeel gerepareerd.

Heel positief.

Goede service vanaf afspraak maken tot onderhoudsbeurt. Klantvriendelijke ontvangst bij brengen van auto. Je krijgt een kop koffie aangeboden en voor aanvang van onderhoudsbeurt worden de kosten genoemd. Ben heel erg tevreden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne service met duidelijke communicatie

Ik werd netjes gebeld om aan te geven wat er gedaan zou worden en waar de kosten op uit zouden komen, met de vraag of dit akkoord was. De auto werd 's morgens gebracht en einde dag was deze weer klaar!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Een persoonlijke benadering door deskundig personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Reparatie adequaat uitgevoerd; afspraak maken moeizaam.

Controlelampje "motor management" brandde. Advies was onmiddellijk naar garage te gaan. Ik kon pas op termijn van een week terecht. In de tussentijd zo min mogelijk kilometers moeten maken. Reparatie (vervangen bobine en bougies) naar tevredenheid uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

vakinhoudelijk goed, communicatie kan en moet beter

Met mij was telefonisch onderhoud en APK afgesproken voor 28/5 jl. Dit bleek niet goed te zijn verwerkt (grote beurt ipv kleine beurt en geen APK). Ik heb hierover 23/4 jl. een email naar jullie gestuurd, geen reactie op gehad, dat is not done. Ik wil ergens inzage hebben in het afgesproken onderhoud (ik wil op de dag van onderhoud niet voor een verrassing komen te staan), dat is nu niet goed geregeld, doe hier wat aan.

Vriendelijk personeel.

Zegt genoeg

Prima service.

Probleempje meteen verholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak volgens tijd en plaats. Vriendelijke ontvangst. Reparatie keurig gedaan. Wachtruimte waar koffie, thee of chocola is uitstekend!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede garage maar dramatisch slechte telefonische bereikbaarheid

Over de telefonische bereikbaarheid van mijn eigen Kia dealer heb ik eerder gereclameerd maar daar nooit een afdoende antwoord op gehad. Hieronder kopieer ik mijn eerdere klacht die ik destijds aan een van uw medewerkers schreef: Dank voor je antwoord. Op deze manier heb ik er alleen niets aan. Ik ga dus zelf naar mijn Kia dealer van jullie organisatie om een nieuwe afspraak te maken. Telefonisch blijkt dat namelijk niet mogelijk te zijn. Wanneer ik met jullie chat of mail krijg ik standaard ook de vraag of ik nog tevreden ben over mijn auto. Daarover hoeven jullie niet in te zitten, ik ben erg blij met mijn Kia maar ik vind de telefonische bereikbaarheid van jullie dealer organisatie wel dramatisch. Wanneer ik bel om een afspraak te maken dan lukt dat in negen van de tien gevallen niet en krijg ik te maken met een algemeen callcenter die dan een afspraak in gaan plannen. Dat speelde nu dus ook weer. Mijn vorige dealer was Autoland van den Brug in Heerenveen en daar was ik heel erg tevreden over. Alleen verkopen ze daar geen Kia maar uitsluitend Volkswagen gerelateerde producten. Audi, Skoda, VW etc.. De telefonische bereikbaarheid van de individuele afdelingen was daar alleen wel duizend keer beter geregeld dan bij jullie. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Mercedes Benz klanten met een dergelijke onbereikbaarheid genoegen nemen. Ik weet niet of dit jullie algemene beleid is maar ik zou het op prijs stellen wanneer jullie hier wat aan doen. Met vriendelijke groet,

Uitstekende service en ze

Goed geholpen en prettig gesprekken gehad

• Reden bezoek N.v.t.

Rommelig

Ik heb zelf achter de rekening aan gemoeten. Anders had ik hem nu nog niet gehad. Voor de rest heb ik ernstige problemen met mijn nieuwe auto. Hij is al een keer terug geweest. Na twee drie stops gaan de deuren niet meer open. En de bestuurders deur niet meer op slot. In het weekend natuurlijk. De service diens wilde niet komen, omdat de auto wel starte. Terwijl de boodschappen achterin de auto stonden en ik er niet bij kon. Tot nu toe niet zo’n goeie ervaring dus. Al rijdt de auto heerlijk en is hij erg mooi.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Top geregeld, de deur uit met een big Smilde!

KIA Stonic besteld via private lease ANWB. Verwachte leverdatum 8-12 weken. Tussendoor contact gezocht door Wensink en alvast wat kennis gemaakt... De levering was eerder en op de afgesproken datum de Kia Stonic opgehaald. Hartelijk ontvangen en de Stonic was onder een mooi doek afgedekt als verrassing effect. Superleuk ! Vervolgens is de werking van alle knopjes en gadgets rustig uitgelegd door Tjeerd Kuiken.. Aardige medewerker en nam de tijd voor de aflevering. Van begin tot eind dus zeer tevreden. Voor de komende jaren verwacht ik dezelfde service en klantvriendelijkheid van Wensink Leeuwarden. Daar heb ik geen twijfels over. Gr. Patrick B

Prima geholpen

Het bestellen van de dakkoffer duurde onnodig lang (had het bij afspraak maken bandenwissel al aangegeven maar was niet besteld). Maar toen de koffer er was is hij deskundig gemonteerd.

Prima begeleiding en service

We hebben ervaren dat Paul de Vries van de KIA bedrijfs lease afdeling je goed en eerlijk begeleidt gedurende het gehele proces. Een aanrader voor elke organisatie die op zoek is naar een leverancier voor een nieuw wagenpark.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Jupiterweg 3