top

goede service, medenken met de klant. gewoon top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super geweldige en super snelle service.

De klus moest er tussen door gedaan worden, maar toch heel goed gedaan. Super bedankt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Callcentre is het slechtste en zorgt voor irritatie

Ik was mijn telefoon donderdag vergeten in de auto en wilde om 17.45 vragen of die nog in de auto lag en door al het doorverbinden en geen bereik heb ik voor 18 uur. Ik zoek weer de menselijke maat van oa kia jelle. De overname door wensen is het slechtste wat kia Dijkstra kon overkomen. Ik voel geen enkele reden om mijn volgende auto daar weer te brengen. Wat een bagger bedrijf met callcentre. Echt zo jammer.

beurt keurig uitgevoerd!

goede behandeling en afspraak goed uitgevoerd!

nvt

nvt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk geholpen maar iets te weinig informatie over de verschillend typen kia niro

Ik weet nog niet niet alles van deze auto maar hij rijd goed.

• Service N.v.t.

Geen werkplaats bezoek

Ik kreeg deze uitnodiging om de ervaring van een werkplaats bezoek te delen. Dat bezoek heeft niet plaats gehad. Ik heb de nieuw auto afgehaald..

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Te lang wachten

Kwart over 3 een afspraak voor de bandenwissel, kwart voor 5 was het klaar. Tegen 4 uur komt een medewerken van de service balie en vraagt waar de wielbouten zijn, Geen idee dit is de eerste x dat ze over wielbouten beginnen, die wielbouten hebben ze nodig voor de zomerbanden vast te zetten. Zonder wielbouten geen zomerbanden dan zetten we de winterbanden er weer onder en bestellen we wielbouten. Nog steeds geen idee waar ze het over hebben nog nooit ter sprake geweest in al die jaren dat we de banden laten omwisselen. Naar verloop van tijd komt de mijnheer van de service balie weer en geeft aan de monteur heeft verkeerd gekeken. Er zijn geen speciale wielbouten nodig voor de wisseling. Al met al er erg lang gezeten en een ergenis.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben gister zeer goed geholpen. Zat wel iemand te wachten vanaf 11.00 tot 11.45 om zijn auto te verkopen en te kijken bij een nieuwe auto. Dat vond ik wel wat jammer.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen en me altijd te woord gestaan

Prima verkopers. Alles goed verlopen. Alleen jammer dat de verkoper die in het begin alles geregeld heeft niet tot einde het proces kon afhandelen. (ging naar een andere dealer toe). Maar ook andere verkopers goed geholpen en alles goed afgehandeld.

prima werk

Auto voor een oliebeurt, nieuwe banden en ruitenwissers. Snel en goed uitgevoerd voor een normale nette prijs

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraken maken via de helpdesk/servicedesk een ramp

Garage personeel en technische kennis is top. Maar wat mij zwaar tegenvalt is de helpdesk van de organisatie. Wensink heeft inmiddels contact met mij opgenomen en ik heb ze verteld waar het allemaal mis gaat. Zelf hebben zij deze problemen ook onderkend en zeggen dat ze er druk mee bezig zijn om het op te lossen. Ik heb het hier niet over een incident, het is een opeenstapeling van incidenten die tot dit oordeel heeft geleidt. Ik ga in mijn beoordeling niet vooruitlopen op mogelijke verbeteringen. Aanbevelen laat ik open, dat mag een ieder voor zich zelf bepalen. De onderstaande beoordeling is voor de garage en haar personeel.

Gewoon goede service.

Zeer tevreden met mijn Kia, private lease en bijbehorende service. Een aanrader.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

banden wisselen prima maar bestelde niet geleverd, niet eens besteld.

Ik had een afspraak gemaakt om banden te wisselen en een dakkoffer en beugels te laten plaatsen. Dat laatste was wel genoteerd maar was niet besteld. En dus kon niets worden geplaatst. Ik moet nu vandaag terugkomen om een bestelformulier in te vullen (had volgens mij vrijdag ook gekund maar toen was het te druk...). En dan na 14 dagen is het bestelde waarschijnlijk binnen en kan opnieuw een afspraak worden gemaakt. Voor iets wat in 1 x had gekund moet ik nu 3 x terugkomen.

Goede communicatie, vriendelijk personeel

Aardige mensen, goede service

De mensen zijn erg aardig, nemen de tijd voor je. Ingeplande afspraak werd binnen afgesproken tijd voldaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig contact met verkoper, mooie deal kunnen maken!

Het contact met Maurits was heel goed. We kregen een inruilprijs voor onze oude auto die voldeed aan onze verwachtingen. Maurits dacht goed mee over de keuze van een andere auto en uiteindelijk zijn we tot een mooie deal gekomen die voor ons goed aanvoelt. Ontzettend blij met onze nieuwe Kia Ceed.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettige medewerkers, helaas laat contact zonder toelichting

Prettige benadering; de het tijdstip en feedback is duidelijk voor verbetering vatbaar. Aan het eind van de middag pas contact zonder inhoudelijke toelichting.

Goed en netjes geholpen.

Keurig en vriendelijk geholpen ! Ook netjes contact gezocht toen de auto gereed was.

Prima garage

Uitstekende garage klant vriendelijke mensen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service zo als het hoort

Afspraak keurig ingepland. Reparatie na tevredenheid uitgevoerd

Volgens verwachting

Uitvoering werkzaamheden conform onderhoudsboekje.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto weer gekeurd en onderhouden en communicatie over meerwerk is heel netjes.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prmia service, leenfiets , grote beurt

zeer vriendelijk personeel, goede persoonlijke aandacht. reparatie en grote beurt, bandenwissel snel en vakkundig verricht.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden