zeer vriendelijk personeel, goede persoonlijke aandacht. reparatie en grote beurt, bandenwissel snel en vakkundig verricht.
Volgens afspraak alles gedaan Kosten vielen ook nog mee
Bedrijfsnaam | van der Starre |
Prettig geholpen , goede service.
Prima service, vriendelijk personeel, ruimte genoeg om ruimte te kunnen houden. Al met al, net als bij de verkoop, een goed gevoel bij Wensink
Prettige service wanneer het gaat om plannen en aanpassen afspraak, halen en brengen van de auto. Wanneer we de auto naar Profile brengen voor onderhoud krijgen we hem gewassen en gezogen retour. Erg fijn, tip voor jullie?!
Bedrijfsnaam | Déhora |
Goed contact met verkoper Maurits van der Wal. Afspraken worden na gekomen
koplamp en beide ruitenwissers vervangen. Snel en correct geholpen en de rekening viel mee!!!
Ik bracht mijn auto voor een beurt. Omdat mijn leasecontract bijna afloopt en ik interesse had in een Niro Hybrid werd ter plekke een proefrit-auto geregeld die ik bijna de hele dag mee heb gehad. Een mooie manier om uitgebreid kennis te maken met onze potentiële opvolg leaseauto!
Prima geholpen
Bedrijfsnaam | Jumbo |
Afspraak verliep zoals gepland. Onderhoudsbeurt netjes uitgevoerd en zelfs heeft men de auto nog schoon gemaakt. Prima
Goed
Nieuwe reserve sleutel bij laten maken.
Bedrijfsnaam | G. Scheenstra |
Goed, behulpzaam en denken mee. Je word als klant ook herkend. Zeer gastvrije benadering.
Voor een oliebeurt naar Leeuwarden geweest en dit lijkt allemaal in orde. Tijdens dit onderhoud heeft de navigatie, en wat daar aan vast hangt, een update gekregen naar type 2. Vervolgens heb ik niet meer de mogelijkheid om op adres te zoeken, hoewel dit wel in de handleiding voor type 2 staat aangegeven. Ik heb hierover twee maal contact gehad met de garage en heb niet een bevredigend antwoord gekregen. Wel werd er gezegd, dat er meer klachten over zijn geweest. Ik verwacht dan, dat men op zoek gaat naar een bevredigend antwoord voor mij en andere klanten. Het lijkt er echter op, dat het personeel erin berust. Er is mij verteld, dat er in maart een nieuwe update komt en dat de problemen met de navigatie dan "waarschijnlijk" zijn opgelost. Maar zeker is dat niet, want het is nog niet bekend wat de nieuwe update gaat inhouden. Is het probleem dan opgelost? Is er bij KIA niet een specialist op het gebied van multimedia en navigatiesystemen, die zich daarover buigt? Je mag dit toch wel verwachten, denk ik, bij een bedrijf als Wensink. Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van de voortgang met betrekking tot het navigatiesysteem en de nieuwe update.
Had een offerte ontvangen en toen kwam er ineens iets bij wat “ men altijd doet “ dus werd het duurder, maar dat weet je dan vantevoren ook wel lijkt mij
A/ Via telefoon aangemeld voor een beurt, goeie vragen zijn mij gesteld vooral wat ik nodig heb. B/ Auto ingeleverd, fiets meegekregen, keurig gebeld toen de auto gereed was en alles met in acht neming van de corona regels. C/ auto opgehaald met weer een nieuwe overzichtskaart wanneer weer een controle plus belangrijke telefoonnummers.
Prettige garage. Verbeterpunten: meer parkeermogelijkheid, meer modellen in de showroom. Verkoopsignalen worden slecht opgepakt
Bedrijfsnaam | Bert Wijbenga |
ik vind dat de reperatie snel en kundig is opgelost.
Prima geholpen
Na twee keer gebeld te hebben voor een offerte en niet zijn teruggebeld ondanks de toezeggingen daartoe, maar contact opgenomen middels de chatbox van uw site. A.g.daarvan de vlgende dag wel contact gehad met dhr.Dijkstra die mij voortreffelijk heeft geholpen en het hertel aan de buitenspiegel conform prijs-en afspraak prime heeft geregeld. Al metal toch tevreden client.
Bedrijfsnaam | Topma |
Mijn eerste kennismaking met het merk Kia niks zeer goed bevallen. Bij de aankoop zeer goed en deskundig advies. Bij aflevering thuis ook zeer goede service an alle tijd om gebruik van de auto uit te leggen.
Technisch ben ik onkundig. Service is mijn pré. Dan is het verwonderlijk, dat ik een afspraak heb gemaakt om 11.00 uur, met vraag hoe lang duurt deze "olie-beurt", met antwoord een uurtje. Geheel ingepland in mijn agenda(later nog andere afspraken). Tevens een paar dagen later een fiets gevraagd in wachttijd, want kon dan het geheel combineren met aan andere afspraak kn de tijd van onderhoud. Auto om 11.00 uur gebracht en dan zegt baliemedewerker "zullen wij u informeren wanneer de auto in de loop van de dag gereed is" Effe verbazing, want het zou eenuurtje duren en dat gepland in mijn agenda. "Oeps", zegt balieman. Heb hem verteld, wat ik telefonisch aan een dame had gezegd i.v.m. afspraken. Dit stond niet op zijn papieren. (beetje slordig) Balieman heeft "rode map" gepakt met aantekening 12.00 uur en zegt "komt goed" Fiets gekregen -op naar andere afspraak. Kom om 12.00 uur terug en monteur kwam met auto uit werkplaats. Rekening opgemaakt, betaald en ik verder. Prima medewerkers in Leeuwarden, die mij goed geholpen hebben. Advies - de afspraak dame wel effe alles zo optimaal laten noteren. (PS-kwaliteit prijs geen idee - zeer tevreden met onze auto)
Geweldige begeleiding bij de keuze van de nieuwe auto
Prima geholpen, goede service en vriendelijke medewerkers
Goede service vriendelijke personeel Prijs redelijk
Bedrijfsnaam | Smit |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.