Volgens afspraak alles gedaan Kosten vielen ook nog mee

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op tijd volgens afspraak geholpen

Prettig geholpen , goede service.

Prima service, snelle afhandeling

Prima service, vriendelijk personeel, ruimte genoeg om ruimte te kunnen houden. Al met al, net als bij de verkoop, een goed gevoel bij Wensink

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Flexibel plannen van een afspraak, prettige haal en breng service.

Prettige service wanneer het gaat om plannen en aanpassen afspraak, halen en brengen van de auto. Wanneer we de auto naar Profile brengen voor onderhoud krijgen we hem gewassen en gezogen retour. Erg fijn, tip voor jullie?!

was geweldig

Goed contact met verkoper Maurits van der Wal. Afspraken worden na gekomen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed en correct geholpen

koplamp en beide ruitenwissers vervangen. Snel en correct geholpen en de rekening viel mee!!!

Prima service, vriendelijk personeel

Ik bracht mijn auto voor een beurt. Omdat mijn leasecontract bijna afloopt en ik interesse had in een Niro Hybrid werd ter plekke een proefrit-auto geregeld die ik bijna de hele dag mee heb gehad. Een mooie manier om uitgebreid kennis te maken met onze potentiële opvolg leaseauto!

Prima geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak verliep zoals gepland. Onderhoudsbeurt netjes uitgevoerd en zelfs heeft men de auto nog schoon gemaakt. Prima

correct geholpen.

Nieuwe reserve sleutel bij laten maken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed, behulpzaam en denken mee. Je word als klant ook herkend. Zeer gastvrije benadering.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Men lijkt zijn best te doen.

Voor een oliebeurt naar Leeuwarden geweest en dit lijkt allemaal in orde. Tijdens dit onderhoud heeft de navigatie, en wat daar aan vast hangt, een update gekregen naar type 2. Vervolgens heb ik niet meer de mogelijkheid om op adres te zoeken, hoewel dit wel in de handleiding voor type 2 staat aangegeven. Ik heb hierover twee maal contact gehad met de garage en heb niet een bevredigend antwoord gekregen. Wel werd er gezegd, dat er meer klachten over zijn geweest. Ik verwacht dan, dat men op zoek gaat naar een bevredigend antwoord voor mij en andere klanten. Het lijkt er echter op, dat het personeel erin berust. Er is mij verteld, dat er in maart een nieuwe update komt en dat de problemen met de navigatie dan "waarschijnlijk" zijn opgelost. Maar zeker is dat niet, want het is nog niet bekend wat de nieuwe update gaat inhouden. Is het probleem dan opgelost? Is er bij KIA niet een specialist op het gebied van multimedia en navigatiesystemen, die zich daarover buigt? Je mag dit toch wel verwachten, denk ik, bij een bedrijf als Wensink. Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van de voortgang met betrekking tot het navigatiesysteem en de nieuwe update.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Houdt zich niet aan de offerte

Had een offerte ontvangen en toen kwam er ineens iets bij wat “ men altijd doet “ dus werd het duurder, maar dat weet je dan vantevoren ook wel lijkt mij

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

A/ Via telefoon aangemeld voor een beurt, goeie vragen zijn mij gesteld vooral wat ik nodig heb. B/ Auto ingeleverd, fiets meegekregen, keurig gebeld toen de auto gereed was en alles met in acht neming van de corona regels. C/ auto opgehaald met weer een nieuwe overzichtskaart wanneer weer een controle plus belangrijke telefoonnummers.

Prettige garage

Prettige garage. Verbeterpunten: meer parkeermogelijkheid, meer modellen in de showroom. Verkoopsignalen worden slecht opgepakt

prima opgelost.

ik vind dat de reperatie snel en kundig is opgelost.

Prima geholpen,.

Prima geholpen

Herstelbeurt spiegel prima.

Na twee keer gebeld te hebben voor een offerte en niet zijn teruggebeld ondanks de toezeggingen daartoe, maar contact opgenomen middels de chatbox van uw site. A.g.daarvan de vlgende dag wel contact gehad met dhr.Dijkstra die mij voortreffelijk heeft geholpen en het hertel aan de buitenspiegel conform prijs-en afspraak prime heeft geregeld. Al metal toch tevreden client.

uitstekend

Mijn eerste kennismaking met het merk Kia niks zeer goed bevallen. Bij de aankoop zeer goed en deskundig advies. Bij aflevering thuis ook zeer goede service an alle tijd om gebruik van de auto uit te leggen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Aardige medewerkers.

Technisch ben ik onkundig. Service is mijn pré. Dan is het verwonderlijk, dat ik een afspraak heb gemaakt om 11.00 uur, met vraag hoe lang duurt deze "olie-beurt", met antwoord een uurtje. Geheel ingepland in mijn agenda(later nog andere afspraken). Tevens een paar dagen later een fiets gevraagd in wachttijd, want kon dan het geheel combineren met aan andere afspraak kn de tijd van onderhoud. Auto om 11.00 uur gebracht en dan zegt baliemedewerker "zullen wij u informeren wanneer de auto in de loop van de dag gereed is" Effe verbazing, want het zou eenuurtje duren en dat gepland in mijn agenda. "Oeps", zegt balieman. Heb hem verteld, wat ik telefonisch aan een dame had gezegd i.v.m. afspraken. Dit stond niet op zijn papieren. (beetje slordig) Balieman heeft "rode map" gepakt met aantekening 12.00 uur en zegt "komt goed" Fiets gekregen -op naar andere afspraak. Kom om 12.00 uur terug en monteur kwam met auto uit werkplaats. Rekening opgemaakt, betaald en ik verder. Prima medewerkers in Leeuwarden, die mij goed geholpen hebben. Advies - de afspraak dame wel effe alles zo optimaal laten noteren. (PS-kwaliteit prijs geen idee - zeer tevreden met onze auto)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldige begeleiding bij de keuze van de nieuwe auto

• Reden bezoek N.v.t.

Prima, en netjes geholpen zoals altijd

Prima geholpen, goede service en vriendelijke medewerkers

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service vriendelijke personeel Prijs redelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De nieuwe accu is prima. Maar het lampje van de airbag nr twee brand nog steeds. Dus moet weer terug

Het euvel van het lampje is nog steeds niet verholpen. Hopelijk deze week.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden