Het euvel van het lampje is nog steeds niet verholpen. Hopelijk deze week.
hij rijdt fantastisch geen problemen mee
Bedrijfsnaam | Voetverzorging Daisy |
Foutieve informatie op de website, is een verkeerd startpunt in het aankoop traject. Wij hebben een offerte opgevraagd voor een auto van de site met een bepaalt kenteken. Deze is ook aangeboden, maar na overeenstemming omtrent de aanschafprijs, blijken we ineens een ander kenteken te krijgen. Dit komt volgens verkoper omdat de importeur, Kia Nederland dit bepaald. Vreemd verhaal. Neemt niet weg dat we uitermate tevreden zijn over de auto zelf. De service is prima, auto is netjes thuis afgeleverd op het afgesproken tijdstip.
Ik mis de klantvrienlijkheid voorheen waren de lontjes korter. Men jelle Postma jammer dat hij er niet meer is. Ik voel het nu of ben ik maar een nummer. Af spraken gaat ook niet meer rechtstreeks jammer.
Bedrijfsnaam | nvt |
Uitermate correcte behandeling.
Het is fijn om er te komen, je word meteen gewezen op het feit dat er een ruime zitruimte is, met gebruik van WIFI, en diverse soorten drinken. Het wachten tot de auto klaar is is geen probleem!
De auto rijdt perfect.
Bedrijfsnaam | Nieuwsma |
Een behandeling aan auto en van de klant zoals je van een professionele garage mag verwachten, "gewoon" netjes.
De onderhouds-beurt is naar tevredenheid. Heb moeite met het feit dat de achterruitenwisser het raam aan de onderkant uitsluitend schoonmaakt. Het bovenste deel maait eroverheen. Ben niet van plan hier opnieuw een 2e ruitenwisser te vervangen voor helaas eigen kosten. Dit behoort tot de garantie lijkt mij. Als je een Kia onderdeel wilt vervangen omdat het niet deugdelijk is dan moet men bij Kia de oplossing zoeken en niet de klant laten aanmodderen en de klant de kosten laten maken. Waar is de garantie van 7 jaar dan voor?
Op zich goed geholpen in de garage, waar ik mij enorm aan stoor is dat ik niet rechtstreeks met de garage kan bellen . En wat. Oh veel vervelender is is dat de telefoniste die mij doorschakelde geen verbinding kon krijgen. Daar sta je dan met je goede gedrag om door te geven dat je door autopech de afspraak tijd niet zult halen.
Zag er goed uit, auto rijdt weer prima, remmen goed, brandstof filter vervangen zodat de auto niet meer inhoudt en eerlijk geholpen. Ik was al bij een andere garage geweest en die zei achterremmen vervangen à 600 euro. Toen naar de dealer en die zei, kan niet is 2 jaar geleden al vervangen, dus zij hebben ze gangbaar gemaakt en klaar. Kijk dat scheelt veel geld. Van binnen ook schoon gemaakt, maar niet gewassen, dat deed Dijkstra wel altijd. ;-) Nee hoor heel blij.
Onderhoudsbeurt van Kia E-Niro zou ongeveer 1 uur duren, maar duurde ruim 2 uur. Auto werd voorheen nog wel eens gewassen...
Bedrijfsnaam | Centraal Beheer |
Brandend lampje, bellen, zelfde dag nog terecht, probleem zoeken, probleem oplossen (was in dit geval mogelijk), bakje koffie gedronken, na een uurtje met gesloten beurs weer naar huis, lampje uit! Klein detail, toen ik vroeg waar het onderdeel dat vervangen was voor diende kon mij dat niet verteld worden. Dit was overigens niet de monteur hoor ;-)
je krijgt vroegtijdig mail over het brengen van de auto. deze breng je dan netjes om 8:15 voor een kleine beurt en controle. vervolgens bel je rond 14:00 of de auto al klaar is krijg je eerst een ander aan de lijn en niet het desbetreffende bedrijf. en word je om 15:30 opgebeld dat je auto klaar is. volgens mij was deze service beurt ook binnen een uur te fixen.
In januari 2021 hebben we bij Wensink een prachtige Kia ceed sportwagen gekocht. De service was prima! Vriendelijke medewerkers, goede uitleg en de aflevering van de auto was super. De transparante houding en de eerlijke, toegankelijke communicatie sprak ons aan. We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid!
Verder geen aanvullingen.
Zie hier boven
Bedrijfsnaam | Geomaat |
Alles was prima geregeld. Vriendelijke medewerkers die alles goed uitleggen en klaar staan om vragen te beantwoorden.
Bedrijfsnaam | n.v.t. |
Prima!
Bedrijfsnaam | Geen |
Voor de deur afgeleverd en onze inruil auto keurig meegenomen.
Goede ervaring, goede hulp bij instellen van Android auto
De routeplanner is ge-update, ziet er heel anders uit dan de vorige. Er werd geen uitleg gegeven, zoek het maar uit via een QR code via de planner Dit kan beter!! Ook geen info over de onderhoudsbeurt
Mijn Kia Sorento ter reparatie aangeboden met gedachte dat dit binnen garantie zou vallen.Kia Nederland had echter nog ergens hele kleine lettertjes opgenomen in hun voorwaarden. Neem dit Wensink Leeuwarden niet kwalijk,na contact met importeur bleek dat men het aldaar nodig vond om Kia dealers die op dit moment nog Kia bedrijfswagens te koop hebben per direct te moeten waarschuwen. Nog algemeen aangenomen dat ook voor bedrijfswagens 7 jaar garantie van toepassing is.
Bedrijfsnaam | zzper |
Ik had startproblemen met mijn Kia Niro; 12 volt accu 4 jaar oud functioneerde niet goed; lekkage of corrosie; dit komt waarschijnlijk omdat wij wegens corrona veel minder kilometers rijden, dan staat de auto soms meer dan 14 dagen stil. Bij de eerste keer storing adviseerde de hulpdienst de auto te laten doormeten bij de Kia Dealer, dat heb ik toen gedaan. Dezelfde dag nog is o.a. de accu toen - overigens zonder kosten maar wel met 1,5 uur wachttijd in de showroom - doorgemeten vlak na aankomst bij de Kia dealer en heeft de werkplaats geen storing kunnen vinden. Na 14 dagen dezelfde storing weer. Dezelfde hulpdienst vroeg toen: hebben ze de accu doorgemeten vlak na aankomst, want toe was die uiteraard na een rit van 13 kilometer eerst weer opgeladen; dan heeft doormeten op dat moment geen zin en kunnen ze u beter eerst een auto lenen en de meting later op de dag in de week doen met een koude motor; nu moet u twee keer komen en moet er toch een nieuwe accu in.
Heel goed, snel en adequaat
Bedrijfsnaam | De Huismeesters |
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.