Snel en vakkundige hulp na lekke band auto.

Zie boven.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldige service in deze moeilijke corona tijd.

Wij zijn zeer tevreden, maandag 25 januari 2021 is de nieuwe Kia Stonic voor de deur afgeleverd. Wat een mooie auto, geweldig. Met name zijn wij enthousiast over de verkoper Thomas Nauta van Kia Wensink in Leeuwarden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima snelle service en lekkere koffie bij het wachten.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekende service en vriendelijk personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

We zijn heel hartelijk ontvangen voor de auto van mijn vrouw super goed

Net wat ik hier boven omschrijf, we zijn zeer tevreden met de ontvangst en de afhandeling en dat we konden wachten met een bakje koffie netjes.

Super service

Duidelijk wat gebeuren moest. Kosten duidelijk uitgelegd. Fiets gratis mogen gebruiken tijdens servicebeurt. Super service.

Wat je er van verwacht

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige mensen. Nemen de tijd voor je

Ben voor software update gegaan. De volgende dag stond ik wel stil. Kia service gebeld. Monteur constateerde dat de 12 V accu leeg was. Binnenverlichting was niet aan. Kan het met update te maken hebben?? Of heeft het te maken dat ik de stuurverwarming veel gebruik icm telefoonopladen??? Graag reactie.

Rijdt prima

De week dat ik hem heb is naar alle tevredenheid.

Goed geholpen.

Ik vertrouw op de professionaliteit van de monteur (s) en ben prettig geholpen.

De service is prima.

Mijn auto is voor een onderhoudsbeurt geweest. Daarna is de auto naar de 'buurman' in Leeuwarden gebracht voor schadeherstel conform afspraak. Dat is prima gegaan. Ik heb echter geen terugkoppeling gehad over wat er aan de auto is gedaan en of aan mijn verzoek tegemoet gekomen is (inbouwen automatische telefoonoplader hetgeen eigenlijk al zou meteen na de levering een half jaar geleden; ik ben niet zo 'slim' dat ik zelf kan ontdekken of dat het geval is of niet en heb daarbij uitleg nodig). Ook is er een update op alle instellingen uitgevoerd, waar je dan eerst ook wel erg aan moet wennen zonder enige uitleg. Kenteken is J-297-FR

Heel slecht

De winterbanden zijn bij Wensink in de opslag en toen De winterbanden onder mijn auto gezet werden waren ze de moeren van de wieldoppen kwijt. Die kunnen er dus niet ongeplaatst worden. Zeggen ze dat die in de auto moeten liggen maar bij Kia werd dat niet gedaan dus de moeren zijn zoek. Hoop maar dat ze ze vinden zodat de wieldoppen er een deze dagen op geplaatst kunnen worden.

• Reden bezoek N.v.t.

Snel en goed geholpen. Altijd klasse bij Wensink.

meedenkend, flexibel, afpraken nakomen

goed ontvangen, konden snel proefrit maken en na proefrit met auto concurrent ook weer langs kunnen komen om nogmaals te vergelijken (en dat model KIA van paar jaar oud, glansrijk vergelijking aan kan met zijn nr 1 rivaal ID3) vervolgens was het wat passen en meten met de leasemaatschappij en daarin was Wensink ook weer meedenkend en flexibel

Heel erg goed.

Prima ontvangst. Koffie was lekker.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ja ik ben dik tevreden .

Accu direct geplaatst tijdens eerste bezoek

• Service N.v.t.

Prima afspraken nagekomen

Zoals boven staat geschreven

Auto gebracht 1 dag terwijl onderdeel er niet was

Auto gebracht op donderdag morgen vrijdag namiddag gebeld dat onderdeel er niet was Afspraak was al twee weken voor de datum gemaakt

Goede ervaring

Slecht

Niet zo geweldig. Winterbanden moesten erom. Konden we op wachten. We hadden eerst al andere boodschappen gedaan. Kwamen drie kwartier later in de garage terug. Dachten dat het niet meer zo lang zou duren. Toch nog wel anderhalf uur moeten wachten. Pas nadat mijn man eens ging informeren was het vrij snel klaar. Men dacht dat er nog iets aan de auto moest gebeuren! Slechte beurt dus. Wat ik ook nog even kwimt wil dat we nu 25 euro moeten betalen voor de opslag van de banden. Wij kunnen er niets aan doen dat de banden opgeslagen worden in Zwolle! Het samengaan van Kia met Wensink heeft voor ons geen voordelen.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Altijd netjes en duidelijk over wat er moet gebeuren. Ik kan weer kilometers maken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De opmerking dat ik in een lease auto zou rijden.

Gastvrij.

Zeer te Vreden

super

Storing van de auto. Weer keurig opgelost

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles prima geregeld. Top.

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden