Zeer slecht

Bestelling wordt niet verwerkt, afspraken worden niet nagekomen, je moet continu zelf overal achteraan bellen, berichtgeving is verwarrend en tegenstrijdig, je krijgt een factuur voor iets dat niet geleverd is met een Kia-app die steeds niet werkt. De service wordt blijkbaar ieder jaar minder.

Prima!

prima job gedaan

Dichtbij, kundig en vriendelijke mensen

Netjes

Goed geïnformeerd over reparatie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik werd direct geholpen en toen het duidelijk werd dat het probleem niet snel opgelost kon worden, kreeg ik een gelijkwaardige wagen mee. Enige kleine minpunt was dat ik de PHEV voor 80% electrisch rijd en nu een hybride mee kreeg. Dus dat deed wel weer pijn bij de benzinepomp ;) Maar ik was verder zeer tevreden over hoe het allemaal is opgepakt en is opgelost.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

eerst de instructies nog beter lezen

prima, nog war onwennig.

• Reden bezoek N.v.t.

communicatie verbeteren

Afspraak met het callcenter gemaakt om de accu te vervangen en de koppeling sensor (terugkomend probleem was al eerder naar gekeken) en ik kon er op wachten. Na inleveren van de auto en een uur wachten werd mij meegedeeld dat de accu stuk was en er geen nieuwe op voorraad was ook de sensor moest worden besteld. De afspraak die ik gemaakt had was niet in de werkplaats doorgekomen, dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt graag deze service verbeteren. Kreeg gelukkig wel gratis een leenauto want ik was behoorlijk pissig.

Super sevice!

Doordat ik schade had, moest ik mijn auto een paar dagen kwijt. De schade is helemaal onzichtbaar hersteld. Ook moet ik nog even iets rechtzetten: in november heb ik een negatieve reactie geplaatst ivm een in mijn ogen te dure accu. Ook dat is zeer netjes afgehandeld. Bedankt.

zeer goed geholpen

in het fries geholpen de nieuwe man in l warden (simon) zeer geschikt gewoon heel goed

Snel

Binnen half uur was de nieuwe accu geplaatst.

Goed!!

Aangezien ik op Terschelling woonachtig ben en hierdoor tevens afhankelijk van veerboten en plaatsing van de auto, kon ik bij Wensink een afspraak voor onderhoud maken die naar aanleiding van bovenstaande gunstig was. Fijn dat dit zo geregeld kon worden !!.

Prima service prima behandeling

Slechte service

Ik werd niet gebeld toen de auto klaar was, zoals wel was afgesproken (moest er twee keer zelf achteraan bellen). Na het plaatsen van de banden bleek bij het wegrijden dat de sensor voor de bandendruk nog steeds niet goed was ingelezen. Het lampje voor de bandenspanning bleef branden. Dit betekent dat we nog een keer terug moeten naar de garage. Ook vorig jaar al gedoe bij het plaatsen van de winterbanden (bestelling was niet doorgegeven, afspraak werd verplaatst, sensor werkte toen ook niet).

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik heb de banden om laten wisselen. Dat ging prima. Verder heb ik naar de remmen laten kijken want die piepen. Volgens de monteur kon dat geen kwaad. Als het echt irritant wordt kunnen we terugkomen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

vriendelijk, volgens afspraak en aangenaam

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prima geregeld.

Jammer dat de leasemaatschappij tegenwerkte. Daardoor langere wachttijd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Heel vriendelijk en snel geholpen

Zoals altijd weer prima en vakkundig geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

wij hebben een goede band met Maurits

ik loop nu wel het cadeautje van de winter in specie mis door dat wij laat in het jaar een nieuwe auto hebben gekocht.

Klant op 1

Vriendelijk personeel met veel kennis. Vriendelijkheid en bij alles willen assisteren zonder opdringerig over te komen. Top ervaring!

Keurig en netjes super

Vriendelijk en netjes

• Reden bezoek N.v.t.

Keurige beurt gehad voor Niro

Na tweeënhalf jaar rijdt de Niro nog probleemloos. Deze beurten dragen daar ook aan bij

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto had startproblemen. Snel opgelost.

Auto had problemen met starten. In de garage hebben ze de auto aan de computer gezet. Er was een sensor kapot achter de koppeling. Onderdeel was niet op voorraad, kon de volgende dag geregeld worden. Reparatie is uitgevoerd, kon de volgende dag de auto ophalen. De kosten vielen onder de garantie van 7 jaar.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

In de garage netjes en goed geholpen

Gewoon zoals het hoort. Er wordt geluisterd naar de klanten wensen en er wordt tijd genomen met het terugkoppelen van de vragen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Keurig zonder poespas en zeer vlot verkopen onderhoud

Jupiterweg 3

8938 AE Leeuwarden