Voor de 2e keer een nieuwe auto gekocht bij Wensink Lelystad..

Jeroen ervaar ik als een ervaren prettige verkoper die met je meedenkt en doet wat hij zegt.

Goede vakkundige service

De verkoper is erg betrokken en heel klantvriendelijk, hele goede service

Al12jaar klant

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bedankt Rene Heida Wensink Lelystad. Zeer goed bereikbaar snel antwoord duidelijk.

Zeer goed, vriendelijke mensen

Zeer goed, Alles wordt keurig uitgelegd. Goede koffie Goede uitleg over alle opties die er op auto zitten

Aardige mensen

2e hands auto gekoch.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettige en duidelijke uitleg van de features van de Kia en leuke eerste kennismaking

Prettig onthaal door de Kia dealer. Nadat alle papieren zaken geregeld waren een goede uitleg van enkele (meest belangrijke) functionaliteiten gekregen. Feestje om de auto in ontvangst te nemen.

lach en een traan

Trots op de auto alleen na 1 dag een beschadiging door vandalisme en na 1 week een onderdeel stuk voor het ac laden. Hier kan wensink niks aan doen en is verder goed opgelost.

ik voel mij klant

Geholpen bij het vinden van een Kia Sorento ondanks de krapte. Compliment naar Jeroen Wolters.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima garage die doet wat het belooft.

Prima service en duidelijke communicatie.

GeweldigIk ben

Ik ben heel erg blij met mijn Kia

Helemaal geweldig

Super goeie ervaring met de Kia Wensink Lelystad en vooral met de top auto adviseur/verkoper (of de officiële titel de mobiliteitsadviseur KIA) heer Rene Heida. Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop ik geadviseerd / behandeld werd en dat was uiteindelijk geleid tot een goede deal. Ik ben erg blij met de aanschaf van Kia E-Nero en elektrisch rijden is lang niet zo gek. Ik geloof dat je uiteindelijk bij een echte merk dealer de beste deal zou kunnen krijgen en de service is gewoon super goed omdat ze een bepaalde reputatie hoog moeten houden en dat deden ze bij mij, gewoon vanaf het begin tot after sales nazorg geweldig goed, ook de Wensink verzekeringen waren super behulpzaam, petje af. De auto was voor de levering erg goed rijklaar gemaakt en de hele team van Wensink Lelystad zijn professionele mensen, dat is een feit dat ik zelf heb kunnen ervaren. Eerlijk is eerlijk en dat mag gezegd worden. Ik ben in ieder geval heel erg blij en dankbaar.

service en contact

op een zeer klantvriendelijke wijze geholpen bij het ophalen van de nieuwe auto. Ruim de tijd genomen voor vragen en uitleg. Prima

auto rijdt goed

Goede begeleiding in het aankoopproces door Jeroen. Maar wat een afknapper, dat in zo'n mooie auto de elektrische spiegelinklapfunctie ontbreekt. Graag hadden wij ook een klein afsluitbaar vakje voor muntjes ed voorin gezien.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Tevreden over de service van Kia

De "gratis" pitstops worden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wat mij enigszins verbaasd is dat ik - nu mijn auto ouder dan 7 jaar is - ik geen tijdige oproepen voor de pitstops, checkups etc meer krijg via email. Desgevraagd schijn ik dat zelf een beetje in de gaten te moeten houden... Althans, zo kwam het bij mij over.

Onderhoud is prima .

Heb alleen nog niets vernomen over het zoek raken van instructie boekje. U zou mij een berichtje sturen als er wat gevonden was, of anders een ander boekje verzorgen. M.v.g. F.Reitsma

Prettig

Mijn picantotje rijdt als een zonnetje op de nieuwe banden, heel blij met de service. Ik had het fijn gevonden als mij gevraagd zou zijn of er nog punten waren waar specifiek naar gekeken moest worden en als ik een indicatie gekregen zou hebben van hoe lang ik zou moeten wachten. Maar dat zijn tips hoor. Ben heel tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne auto na goede service

Erg blij met onze nieuwe auto en met de service van Wensink. Vanaf rondkijken, praten, bestellen tot en met wegrijden (in de regen) in de nieuwe auto, altijd goede service, deskundigheid en geduld ervaren! Het is dan ook onze derde Kia alweer!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Positieve ervaring, aflevering was prettig, informeel en informatief...

Slecht

Onder de motorkap door de monteur gekeken, ruitenvloeistof zouden wij zoals afgesproken , zelf bij vullen maar door de monteur over het hoofd gezien dat er een behoorlijk stuk brood naast het motorblok lag, dit hebben wij zelf thuis geconstateerd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekende service en oprecht advies

Jeroen Wolters denkt met de klant mee en heeft de vele opties uitgelegd over onze wensen We hebben een goed en een eerlijk gevoel bij hem

Redelijk

Was zeer te spreken , echter is.mij €3,27 gefactureerd voor ruitenwisser vloeistof terwijl ik deze avond ervoor zelf heb bijgevuld. Vind überhaupt dat men eerst mag vragen of deze gevuld mag worden . Aangezien deze nog vol zat en dus ook niet bijgevuld kan zien voel ik me dan ook in de zeik genomen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en relatief snel geholpen

Betrof onderhoud van een zakelijke auto. De afspraak via een centraal nummer maken koste de nodige tijd maar uiteindelijk is alles prima en vlot geregeld.

Vriendelijk personeel.

• Deskundigheid N.v.t.