Filters

9

Prima levering en service naar verwachting van KIA

Ontvangst, proefrit, levering en service waren naar wens. Was wel verrast toen er een afneembare trekhaak op de auto zat terwijl dit niet was overeengekomen. Verder is dit geen enkel probleem omdat ik hem er nu altijd op laat zitten ivm parkeren van medeweggebruikers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
1

Slechte klantwnservice

Onderhoud/apk niet naar behoren uitgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zeer vriendelijk personeel

Deskundig en vriendelijk personeel vooral de receptioniste

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

mijn ervaring was prima

Kwam voor onderhoud en bleef wachten. Alles prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

was prima, niets bijzonders

beurt is netjes uitgevoerd en alle andere punten zijn prima opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Top

Helemaal tevreden zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Bijzonder prettige persoonlijke service

Ik heb in mei 2022 een nieuwe Kia Sportage Hybrid besteld. Heb voor mijn ingeruilde auto een goede prijs gekregen. Ben tijdig telefonisch op de hoogte gesteld van de prijsverhoging per juli 2022. De aflevering van de Kia in september is erg prettig en op deskundige wijze verlopen. Ik ben na een week door de verkoper gebeld met de vraag hoe de auto bevalt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Prima service en vriendelijke mensen.

...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

service tot in de details

Auto opgehaald na schade reparatie. Had een nachtje buiten gestaan met vogelpoep op zijruit; dit werd speciaal nog even verwijderd. Reparatie uitstekend hersteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Bevredigend

De verkoper deed zijn best om tot een vergelijk te komen, en wij kwamen er dan ook uit met wat kunst-en vliegwerk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Prettige en duidelijke communicatie

Vaste contactpersoon, die gelijk je naam weet en op de hoogte is van het leveringstraject (maart besteld en 16 september geleverd), goede tussentijdse communicatie. Hulp bij instellingen en gebruik, even langskomen is prima. Kortom, goede contacten. Al eerder ooit auto bij Wensink Mercedes Harderwijk. Conclusie: Wensink-dna is goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
9

zeer goed

Kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
1

Leuk de auto optijd te ontvangen met trekhaak alleen geen automaat zoals besteld maar schakel wagen

Verder voldoet hij wel aan verwachting maar ga er van uit dat schakel probleem word opgelost moet automaat zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Netjes geholpen

Kleine beurt + apk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Uitvoering terugroepaktie was snel geregeld

Daar waar mijn Wensink thuisgarage in Almere het niet snel kon regelen kon dit wel in Lelystad. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
9

Prima ervaring mbt de service afspraak en verdere ontvangst.

Makkelijk een afspraak te maken en bijzonder aardig, ontspannen personeel die zich volledig inzet. Geen klachten garage!! Ik had wel een klacht dat de auto een keer niet startte en dat hij kort na een start opeens scherp remde. Echter, men heeft niets kunnen vinden. Afgelopen zondag werd een lang rit onderbroken doordat het dashboard een oranje drie hoekje liet zien. Volgens de KIA-service iets om de volgende dag langs de dealer te gaan. Echter, na nog ongeveer 20 minuten rijden stopte de auto met als eerste melding: vermindert vermogen wat resulteerde in het steeds langzamer rijden van de auto. Na de stop kon de auto niet meer worden gestart. Opgepikt door de sleep service, auto naar van Mossel gesleepte die aangaf weinig tot geen tijd te hebben deze week. Dat dan het gratis vervangende vervoer vervalt vond iedereen niet redelijk, maar niemand pakte het op. De reparatie vangt niet aan door te weinig kennis en mankracht en ik als klant blijft met het probleem: zonder vervoer te zitten. Kortom, heel vervelend en onredelijk; zelfs geen tegemoetkoming in kosten zoals huur en brandstof. Ik reed 12 jaar een Picanto, 310,000 kilopmeter zonder één probleem. Dus was de keuze van een KIA voor de hand liggend. Maar ik ben wel een stuk vertrouwen kwijtgeraakt. Extra irritatie is dat ik 'mijn' vestiging niet te spreken kreeg omdat de telefoniste dat niet nodig vond, zij was de spreekbuis van 'mijn' vestiging. Kortom, ernstig teleurgesteld en ik dit gaat niet vanzelf voor bij. Ik voel mij nu genoodzaakt hier werk van te maken. Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet. Aanbevelen vind ik lastig....zoals u zult begrijpen. Ik zou dat in het midden willen laten. Vooralsnog nee voor een EV. Voor mij als kenner van elektronisch gestuurde processen is er duidelijk een gebrek aan kennis. Als mij heel wordt gemeld dat de 12 volt batterij is gecontroleerd en dat de spanning 11.96 volt is, dus goed, dan ontbreekt het aan kennis. Kortom, teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Slecht! Geen service!

Er werd met een arrogantie door de receptiemedewerkers op mij neer gekeken. Als ik normale vragen stelde krijg ik een chagrijnig antwoordt terug. Op deze manier wil ik geen klant zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Top, vriendelijk en boven verwachting

Ik heb mijn Niro voor een APK naar Wensink gebracht die vlot werd afgehandeld. Tot mijn verbazing werd deze ook nog gratis uitgevoerd. Ik had daar geen recht meer op, maar omdat ik de auto een half jaartje geleden las aangeschaft had werd dit toch zo gedaan. Meer dan prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

top

top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
8

Prima uitleg en ondersteuning bij het kopen van de auto, communicatie soms wat kil

Bij beide proefritten was er goede uitleg, het geregeld verliep soepel. Het aanbod voor de inruilauto was OK, hoewel elders het aanbod hoger was! Daarbij was de communicatie soms wat kil, op afstand. Dat verschilde per persoon. Zou best wat hartelijker mogen. De aangeschafte auto rijdt naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Mijn ervaringen waren zeer goed

Mijn ervaring is zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
7

Goeie auto, goeie prijs.

Relaxte verkopers en een goede deal kunnen maken. Er mag wel wat creatiever worden meegedacht, zeker als het gaat om afleverbeurt , apk en dat soort zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
8

Best wel tevreden. Weinig inspanning voor het maandelijkse bedrag.

Tijdens het wachten zag ik dat (in mijn E-NIRO) alleen wat ruitenwisservloeistof werd aangevuld en een mogelijke update van de systemen. Auto gewassen en globaal uitgezogen. Wél meer (vuil)spetters op de auto dan voor die tijd. Jonge monteur moet nog legen auto te wassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

als gewenst. dus goed

ik wordt altijd goed geholpen. Ik ben echter nog steeds geen mijnheer geworden

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bedrijfsgegevens

Artemisweg 191

8239 DD Lelystad

0320 237 944

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.