Goed zover nu is

Rij momenteel niet veel dus tot zo ver nog niets opgevallen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Behulpzaam en erg vriendelijk.

Altijd erg vriendelijk en super behulpzaam.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Over de garage ben ik zeer tevreden

Ik vindt het niet handig dat ik voor een kleine meestal korte handeling telefonisch wordt doorgezet naar een afsprakenbureau en verplicht ben een garage afspraak met onderzoek af te spreken. Ik weet een zachte band kan meerdere oorzaken hebben maar meestal in no time opgelost. Iets wat de garage ook heeft gedaan en daar ben ik dan ook zeer tevreden over.

• Reden bezoek N.v.t.

Ik ben goed geholpen

Alles werd conform afspraak uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Personeel is klant gericht of zelf meer dan dat .Er wordt altijd goed voor mij gezorgd ook wat vervanging betreft ze geven mij altijd mooie auto mee dus ik mag echt niet klagen

Zeer klantvriendelijk

Prettige en vriendelijke ontvangst, de auto was na onderhoud keurig klaar gemaakt en zelfs nog even gewassen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en goed overleg over de werkzaamheden

Als klant wordt je goed geïnformeerd over zaken die tijdens het onderhoud naar boven komen, en in overleg worden die punten goed opgelost. Daarna wordt de auto weer keurig netjes afgeleverd.

Prima geholpen conform afspraak

Gewoon goed

Goede service, vriendelijk personeel, en corona proof . Fijne garage.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak voor onderhoud en kleine reparatie gemaakt via de leasemaatschappij. Meteen via mail en sms bevestiging voor de afspraak. Op de dag zelf gebeld voordat men de auto kwam halen en ook weer voordat hij terug werd gebracht. Erg vriendelijke mensen ook. Onderhoud uitgevoerd en auto ook nog netjes gewassen. Helemaal top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer goede service voor, tijdens en na de verkoop

Kreeg via Kia Wensink Lelystad aanbod voor het private lease van een nieuwe Kia. Ze konden de 2 jaar oudere lease auto eerder innemen dan de geplande datum in 2023. Ik kreeg een nieuw lease aanbod en dat heb ik gedaan. Jeroen heeft mij super goed geholpen in de keuze van de Kia rio. Diverse lease contracten laten zien via de email en zelfs een tussenweg gevonden voor de aantal kilometers per jaar. Perfect. De kleur Urban green is super mooi. Een goede keus en een aanrader. Al met al een zeer tevreden klant.

Er wordt onvoldoende geluisterd

Eerste servicebeurt, en bij auto brengen een melding gemaakt dat de navigatie het vanaf aanschaf 3x niet heeft gedaan (alle andere keren dus prima gefunctioneerd). Hij kan geen route bepalen, wat je ook doet. De eerste keer, meermalen getracht totdat ik bij eindbestemming was (dus zonder navigatie). De tweede keer gestopt en auto opnieuw 'gestart', echter zonder resultaat dat navigatie het weer deed. De derde keer opnieuw gestart, langer gewacht en toen deed hij het en kon ik een bestemming opgeven waar een route uit volgde. De 3 keren waren gespreid over een periode vanaf aanschaf tot deze onderhoudsbeurt. De receptionist heeft dit niet goed doorgegeven aan de werkplaats, waarna ik bij ophalen de melding ontving; "nou, de navigatie doet het gewoon hoor. Ik laat de monteur u nog wel even zien hoe het moet." Daarna vertelde ik hem nogmaals het hele bovenstaande verhaal, maar kennelijk luistert de goede man niet en heeft het alsnog zo aan de monteur verteld en hem op me af gestuurd. Kansloos dus als er niet goed geluisterd wordt !

Onvoldoende serieus genomen

Allereerst heb ik bij het maken van de afspraak te horen gekregen dat ik 307 euro voor grote beurt moest betalen. Met aftrek van de airco check etc zou dit netto 268 euro worden. Bij de receptionist was de grote beurt ineens 349. Er werd geschermd dat het contactcentrum dit verkeerd had doorgegeven maar dat geloof ik niet. Volgens mij was ik al doorverbonden met het filiaal. Maar dat kan ik niet meer bewijzen daarnaast had ik net als vorig jaar gevraagd of de trillende binnenspiegel kon worden opgelost. Ik had nu instellingen waarmee dit kon worden gereproduceerd. Vorig jaar had ik dat nog niet. Maar met 5 de versnelling 70 rijden moest ik maar niet meer doen. Vanuit de onderdruk kan dan je spiegel gaan trillen. Dat snap ik ook maar er is opnieuw naar gekeken en de spiegel is nu blijkbaar met schroef vaster te draaien en door vast te houden hier aan is dit eindelijk lijkt het ernaar opgelost

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettige afhandeling aan de balie en alles ging volgens afspraak.

Afspraak maken ging op een prettige manier. Alles ging volgens afspraak en tijdens het onderhoud van de auto werd er telefonisch met mij overlegd over vervolgstappen. Ik kreeg de auto keurig terug. P.S. Ik vind het niet prettig dat er velden zijn die verplicht moeten worden ingevuld.

Prima Services

Goede services

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Snel en adequaat geholpen. Werd goed met Covid rekening gehouden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en de grote beurt naar tevredenheid

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tevreden over de afhandeling.

Auto kreeg de jaarlijkse beurt en kreeg een apk.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vlotte, professionele en vriendelijke klantbeleving

Ik heb een goede ervaring gehad met de verkoper, geduldig, denkend in mogelijkheden en zakelijkheid hebben mij over de streep gehaald om in goed vertrouwen in zee te gaan met Wensink met een tevreden resultaat.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zeer tevreden over service Lelystad. Zeer ontevreden over Wensink afspraken bureau.

Dag, Ik ben zeer tevreden over de vestiging Lelystad. Ik ben echter zeer ontevreden over Wensink afsprakenbureau. Het is de afgelopen twee jaar nog niet een keer goed gegaan. Ik zou graag zelf rechtstreeks afspraken maken met de vestiging Lelystad. Maar ik moet het kennelijk via het centrale nummer doen. Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik geen KIA gekocht maar een auto bij een dealer waarbij ik niets met Wensink te maken had. Groet, Beatrix van Driel

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Zeer positief

Netjes ontvangen snel geholpen

Netjes en snel

Kon snel langskomen. Erg fijn.

Duurde redelijk lang

Nvt

tevreden

geen opmerkingen

Correct en goed geholpen

Makkelijk afspraak maken, mijn notities over lampen verwerkt en inderdaad teruggekregen via telefonische ruggespraak.

Artemisweg 191

8239 DD Lelystad