Erg fijne ervaring

Wordt altijd prettig en goed geholpen

Goede snelle service

Goed geholpen door vriendelijk personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ze komen de auto ophalen en brengen hem weer en super vriendelijk.

prima service

gebeld i.v.m. lekke band. kon meteen komen en werd snel en vakkundig geholpen.

Plezierige samenwerking

Vanuit garage Wensink zijn wij benaderd om desgewenst onze leaseauto Kia Rio een half jaar eerder in te ruilen voor de hogere Kia Stonic. Dit had men bij Wensink onthouden uit een praatje met de verkoper. De afhandeling is ondanks de corona lockdown soepel en prettig verlopen. En wij zijn nu in het bezit van een mooie Kia Stonic.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima communicatie en service.

Een prima service en persoonlijke benadering maakten de aankoop van mijn e-Niro een heel prettige gebeurtenis.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en netjes

Attent en snel.

Vriendelijke ontvangst en er wordt koffie aangeboden. Reparatie was snel klaar en betrof garantie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service beurt netjes uitgevoerd.

Alleen zat er nog wel ducktape op het dak bij de reparatie van de dakrails.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede en snelle service en communicatie

Ik heb mijn auto voor een beurt gebracht en deze is prima uitgevoerd. Vriendelijke en goede communicatie en ik kreeg de auto weer mooi schoon gewassen mee terug.

Snelle adequate oplossing

Zeer vriendelijke ontvangst en hulp.

Alles klopte

Top bedrijf

Goede service en vriendelijke personeel

top bedrijf

goede service, klantvriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne service, ondanks deze tijden Top auto

teleurstellend

De Kia Ceed is in overleg met de Kia Verzekeraar afgegeven voor 2 reparaties . De achterbumper krassen , is goed gerepareerd . Sterretje in voorruit . Zat er nog in , na reparatie . Laten zien aan dealer medewerker , beweerde licht hars laagje op de plek , is om praktische , veiligheidshalve wijze verholpen en niet kosmetisch . Ik vertelde ontevreden te zijn en zou later bij Carglass second opinion vragen . Heb met Carglass contact gehad , kan pas terecht na 9 februari . Nader onderzoek op voorruit geeft mij de veronderstelling , dat er helemaal niets aangedaan is . Dit is een auto, die 3 maanden geleden bij de dealer gekocht is . Drie ervaringen bij Carglass in de afgelopen 20 jaar , sterretjes waren na behandeling niet meer te zien . Ook nog geen ter info rekening gezien . Geen aanbeveling wat betreft ruit schade voor uw schadebedrijf .

Vriendelijk en snel geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd en boven verwachting.

Bij het maken van de afspraak waren afspraken gemaakt qua uiterlijke tijd i.v.m. aansluitende afspraken. Hier hebben ze heel goed rekening gehouden. Bij het ophalen van de auto stond deze er glimmend bij en dat had ik niet verwacht, boven verwachting dus. In mijn aanwezigheid met ontsmettingsmiddel de sleutel, stuur en dashboard schoon gemaakt. Dank jullie wel voor de professionaliteit.

Uitmuntende service

Zeer beleefd en vriendelijk te woord gestaan, duidelijke afspraken en een goede service. Keurig gebeld dat de auto klaar was.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De verkoper bij de Kia in Lelystad was in een woord Geweldig. Hij heeft na lang rekenen een goede prijs voor mijn inruil Kia gegeven, ik was daar erg tevreden mee. Bij aflevering heeft hij nog eens alles duidelijk uitgelegd en na een aantal dagen nagebeld hoe de nieuwe Kia mij beviel. Kia gaat voor een tien, die krijgt hij van mij dus, een dikke tien.

Alles keurig opgelost

Bij het onderhoud had ik gevraagd of de navigatie geüpdate kon worden, en dat kon. Echter ging de update fout, waardoor het geluid van alle media niet meer werkte. In overleg met KIA Nederland heeft men uiteindelijk de unit gewisseld, en dit geheel kostenloos, al was de auto al 6 jaar oud. Voor audio apparatuur staat normaal gesproken 3 jaar garantie. Kortom: mijn verwachtingen die ik van een garage heb dat men correct dient te zijn, zijn hierbij bevestigd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto met veel kosten gerepareerd en de dag erna alweer naar de garage

De auto is gerepareerd omdat er ene sensor stuk zou zijn (na 2 jaar??). De volgende ochtend wederom een storing en een andere sensor die niet meer werkt....

Prima. Als altijd

Zoals verwacht.