Is prima , en netjes .

Zie boven, ook auto halen en terug brengen is oke .

• Reden bezoek N.v.t.

Nvt

Goed gegaan

Alles ging goed.

Onderhoudsbeurt perfect verlopen

Onderhoudsbeurt Picanto: aankomst met lekkere koffie, wachtruimte in stijl met prima stoelen, krantje gelezen en tijdschriften ingezien, veel eerder dan verwacht was de onderhoudsbeurt uitgevoerd. Dus chapeau, pinnen en uitgeleide gedaan. Auto was ook nog van binnen en van buiten schoongemaakt. Heel erg goed gedaan!

Ben zeer tevreden

Goede service. Op en afhaal service zeer goed

Tip top klantvriendelijk

Top service echt super

Raar gevoel

Het verbaasde mij dat uit de beurt kwam dat de remschijven en remblokken op waren en het ijzer op ijzer zou zijn. Vorig jaar is hier geen melding van gemaakt en ik heb maar 5000 km gereden in 2020 vanwege Corona. Daarnaast laat ik de auto altijd uitrollen en rij rustig omdat t voor mij een sport is om veel km op een tank te maken. Op het Kia forum heb ik gelezen dat mensen met dezelfde rijstijl pas na 100.000 km remblokken hoeven te vervangen. € 550,- uitgeven in januari daar had ik geen rekening mee gehouden. Normaliter is de afhandeling van Wensink voldoende maar hier heb ik een beetje raar gevoel bij.

goed geholpen

aanvankelijk was storing niet te vinden, maar uiteindelijk toch gevonden en snel en adequaat verholpen wegens mijn privé omstandigheden, een zeer ernstige ziekte, is mijn auto zsm thuisgebracht

• Reden bezoek N.v.t.

Geen discussie over garantie. Reperatie werd gewoon uitgevoerd.

Slot openen/sluiten van mijn auto was defect in de garantieperiode. Zonder discussie werd dit gemaakt. Prima! Wel was de leenfiets die ik tot mijn beschikking kreeg tijdens de reperatie niet prettig. Het zadel en het stuur wipte heen en weer. Om hierop 12 km. te fietsen is biet fijn.

Vriendelijkheid personeel

Vriendelijkheid personeel; goed begeleiden na aflevering beurt

nvt

nvt

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Afspraak goed nagekomen en auto was zelfs gewassen

Alles naar wens

Alles ging naar wens volgens afspraak

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goed vies van de medewerkers

had al een goede ervaring met KIA ,. nadat we ook een goede prijs hadden gekregen voor mij KIA. en ik een nieuwe Kia had uitgezocht zijn we veder gegaan om het financieel rond te krijgen daarbij ben ik goed geholpen door Rene.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettig

Snelle afhandeling. Begrip voor je persoonlijk situatie. Prettig mensen om mee samen te werken. Open en eerlijk.

Fantastisch!

Band bleek kapot te zijn. Werd direct -ondanks dat de garage het enorm druk had- vervangen en we konden er op wachten. Wat een geweldige service!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Topservice.. niet de goedkoopste, wel heel betrouwbaar

Mijn kia is 2 jaar en ik dacht dat ik dan geen recht meer had op de 7 jaar garantie. Wel dus! Kon meteen m'n anwb opzeggen! Beurt gehad, stond keurig gewassen weer klaar. Top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vanaf het maken van een telefonische afspraak tot aan de afhandeling in de werkplaats zeer teverden.

Op zaterdag in de middag gebeld voor het maken van een afspraak voor het vervangen van een accu. Ik werd zeer attent te woord gestaan en de afspraak voor maandag ochtend was snel gemaakt. In de garage vriendelijke ontvangst en de werkplaats meteen aan de gang gegaan. Binnen no time, ik had net tijd om een kop koffie naar binnen te werken, stond mijn auto met nieuwe accu klaar. Tevreden en met een goed functioneren Kia reed ik naar huis. Ernst

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

We kregen een super auto.mee als vervanging. Onze auto had aan de achterkant een beschadiging door iemand anders.

Klantvriendelijk

Het personeel van Kia Wensink Lelystad is erg klantvriendelijk en erg behulpzaam.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na ruim een jaar problemen nu gelukkig een goede oplossing!

2 grote reparaties, meerdere controles leidden niet tot een oplossing van het probleem van het verdwijnen van de koelvloeistof. We hebben daardoor 2 maal met een oververhitte motor langs de snelweg gestaan waarvan eenmaal in Duitsland, een dag na de controle van het systeem in Lelystad. Ook in Duitsland is de auto niet afdoende gerepareerd. Gelukkig zorgde garage Wensink in Lelystad er voor dat er wel een goede oplossing kwam: in overleg met Kia-Nederland kwam er een nieuwe motor in onze nog zo nieuwe auto.

Prima dealer voor aankoop KIA

Ontvangst en gesprek met verkoper liep vriendelijk en goed. Bij aflevering ontbrak het bestelde reservewiel, dit kon lang gaan duren? (Nu na 3 weken nog steeds niet geleverd) Info over het wel of niet aanwezig zijn van een warmtepomp voor verwarming was niet duidelijk. Verder afleverproces goed verlopen.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Van afspraak maken voor onderhoudsbeurt tot ophalen aan het eind ging alles naar wens

Ik werd herinnerd dat het tijd werd voor een onderhoudsbeurt, afspraak maken ging vlot, ontving bevestiging van de afspraak en later nog een herinnering. Auto was na afloop gewassen en vanbinnen gestoft.

service is goed

Uitleg is goed