Behulpzaam

Service was goed , alleen mag er meer contact zijn omtrent wacht tijd bestelde onderdelen. Nu heb ik zelf moeten bellen over de status

Helemaal top

Ik ben netjes geholpen en alles is prima uitgevoerd. Ik heb 1 puntje van aandacht en daar heb ik vandaag informatie bij [email protected] opgevraagd. Bij de beurt is de software van de navigatie geüpdatet. Op zich prima alleen ziet er ineens heel anders uit. Wellicht dit de volgende keer even melden. Mijn vragen aan kia zijn: 1) klopt het dat de bosatlas opmaak niet meer kan worden gekozen 2) Zijn de kaarten ook up to date, want rond Almere en Amsterdam snapte de oude software en kaarten er niks meer van. 3) Heeft u een beschrijving van wat er na deze update allemaal kan want ik zie nieuwe functies volgens mij.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Beurt was bij aanschaf occasion

zoals altijd: prima

zie hierboven

Fijne auto

Rijdt geruisloos . Comfortabel en overzichtelijk Dashboard. Ruime bagageruimte . Auto mooie stroomlijn.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Professionele, vriendelijke service.

De gratis haal- en breng service is zo'n geweldige geste naar de klant toe. De auto is weer klaar voor een komend jaar.

Ankie Bijker

Prima contact en service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Al mijn verwachtingen zijn uitgekomen.

Met de Kia ceed heb ik een auto die aan al mijn verwachtingen voldoet. Motorisch heeft de Kia voldoende power. Daarnaast heeft de Kia heel veel extra's, zoals o.a.: rijbaan assistentie, grootlicht assistentie, de mogelijkheid om via het navigatiesysteem in de buurt gelegen restaurants, parkeergelegenheden en tankstations op te zoeken. Ook wat design betreft is het een mooie auto. Kortom: Ik ben erg tevreden.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mooie service, auto op laten halen en wordt weer netjes thuis afgeleverd. Blinkend schoon en alles weer nagekeken en aangevuld. Top!

heel goed geholpen

Zeer tevreden met deze garage

Zeer Klantvriendelijk ontvangen en behandeld

Als zeer prettig & deskundig ervaren

Prima service en meedenken

Wij hadden een andere auto bij Wensink gekocht en nu bleek dat de remmen versleten waren. Hier werd niet moeilijk overgedaan en worden gewoon kosteloos vervangen. Wat wel jammer is dat je geen leen auto mee kan krijgen, wel een mooie fiets.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed vriendelijk alleen dat mijn garantie ineens van 7jaar naar 3gaat vind ik zeer slecht van Kia

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Prettig kontakt aan de balie

probleem is naar tevredenheid opgelost

Bevredigend.

De pitstop - waarvoor ik mij meldde - is uitstekend gedaan. Ik had ook een (gratis.!) nieuwe sleutel ontvangen omdat de 'behuizing' van mijn sleutel ernstig versleten was. Echter, bij het 'inlezen' is er iets mis gegaan waardoor ik een de auto ruim een uur moest achterlaten, weliswaar kreeg ik een "lener" aangeboden. Het inlezen had m.i. zorgvuldiger gekund wat mij het extra heen-en-weer reizen had bespaard. Ik heb daardoor een (niet belangrijke) afspraak moeten verzetten. Al met al tevreden over Kia.!

Vriendelijk, en tevreden

het probleem is nog niet opgelost maar heb daar wel vertrouwen in

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service en altijd vriendelijk

Zoals hierboven omschreven

Altijd bijzonder tevreden

Vriendelijke behandeling, er wordt meegedacht. Ook wordt er suggesties gedaan waar ik niet aan denk. Altijd duidelijke adviezen en niemand is te beroerd om tussen door te helpen.

Grote beurt

Ik werd gebeld dat de remvloeistof vervangen moest worden + advies aircobeurt. Duidelijk afgesproken wel remvloeistof geen aircobeurt. Telefoniste heeft dit nota bene herhaald. Einde van de dag was de auto klaar maar bij thuiskomst zag ik op de bon dat de remvloeistof niet vervangen was! Ook onder de motorkap stond nog een oude km stand van verversen. Dit was dus niet gedaan.

Prima , zeer vriendelijk

Wij zouden afgelopen week onze Kia ophalen, maar er was wat mis mee, dus hebben nog geen gebruik van kunnen maken. Wel stond er meteen een andere auto voor ons klaar, dus is prima opgelost. Wachten nu op die van ons :)

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel maar helaas ook deze vestiging van wensink heeft problemen met hun telefonische communicatie. Verder tevreden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Op een hele fijne manier kregen wij uitleg op onze vragen.

Deskundig geholpen

Deskundig, niet opdringerig.