Super klantvriendelijk, behulpzaam en geen aanmerking op de kundigheid

Zie de opmerkingen in het vorige veld

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Er is alles aan gedaan een storing, die in eerste én tweede instantie niet te traceren was, na de 'crash' van de auto op te lossen en het ongemak voor ons zoveel mogelijk te beperken.

Goed.

Kon wachten tot service verleend was. Erg warm in gebouw. Het is mooi dat er koffie tot de beschikking staat.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed en prettig geholpen door de verkoopadviseur

Persoonlijke en prettige benadering. De auto rijdt fantastisch, het eerste weekend meteen lekker ingereden. De two-tone lak van de wit/zwarte uitvoering is nóg mooier dan we in gedachten hadden. Een zeer mooie auto, de Kia Stonic.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede ervaring miste alleen de koffie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijne ervaring en hele fijne auto

Goede uitleg over de auto gehad.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Moeizaam, maar uiteindelijk toch goed

Waar ik in het begin vroeg om een leenauto, werd mij verteld dat er alleen huurauto's beschikbaar zijn, geen leenauto's. Daarop zei ik dat ik dan wat ging regelen, na een telefoontje dat het vreemd is dat er geen leenauto was omdat ik een reparatie onder garantie moest laten doen, werd opeens verteld dat er gewoon een leenauto klaar stond, dat ik dat verkeerd begrepen had... De auto een week van tevoren al bij Wensink gehad om het probleem te constateren, op dinsdag 18/02 de auto dan uiteindelijk gebracht om te laten repareren, bleek dat het onderdeel wat nodig was, niet besteld was, waardoor de auto totaal 3 dagen bij Wensink heeft gestaan, er werd aangegeven dat het onderdeel gewoon te laat besteld was, waardoor het pas op 20/02 geleverd werd. Op 20/02 uiteindelijk de auto weer opgehaald, alles was netjes gerepareerd.

goede onderhoudsbeurt

goed geholpen, schone auto.

fantastisch

wordt heel goed geholpen en heel vriendelijk personeel

Prettig geholpen

Vlot en duidelijk geholpen met aanschaf Kia Picanto

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

De garantie afspraak perfect geregeld

Goed geregeld en reparatie snel verwerkt,ook vriendelijk geholpon.

Zeer correct geholpen

Prima Dealer

Dit is mijn 5e KIA. Na Carens 2x, 1x Sportage en nu mijn 2x NIRO, is het duidelijk dat ik over het merk niets te klagen heb. Ook de vorige dealer Dijkstra en nu Wensink ben ik zeer tevreden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super fijne auto, netjes afgeleverd. Goed contact.

Goed en netjes geholpen

Heel prettig bedrijf om te komen.

uitstekend

Service zo als je verwacht dat het overal zo zou ( moeten) zijn. zeer goed.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer prettig contact met verkoper Menno Lambrechts gedurende het gehele proces

Voor de aanschaf van onze nieuwe Kia Xceed zijn wij naar Wensink Kia Lelystad gegaan. Wij wisten al welke Xceed het moest worden, alleen nog niet waar wij deze zouden gaan aanschaffen. Het contact met de verkopers in Lelystad hebben wij als zeer prettig ervaren. Menno Lambrechts heeft ons gedurende het gehele proces op deskundige wijze geholpen. De onderhandelingen verliepen op een prettige manier waardoor de koop uiteindelijk snel kon worden gesloten. De aflevering gebeurde ook op een prettige wijze en Menno heeft na een paar dagen met ons contact opgenomen teneinde te informeren hoe de auto beviel. Wij zijn dus zeer tevreden over het gehele proces.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ze zijn vriendelijk, ze hebben de auto gewassen en gezogen, geweldig!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Heb het ervaren zoals verwacht, uitstekend.

Wij zijn al zo'n 35 jaar klant bij Dijkstra en dan nu Wensink, dat spreekt voor zich. Uitermate tevreden over verkoop en werkplaats, als er überhaupt iets mis ging werd het altijd naar alle tevredenheid opgelost. Moeten er daarom ook niet aan denken om bij een andere garage binnen te stappen. Wij zijn inmiddels verhuisd naar de provincie Drenthe maar blijven het merk Kia en de garage Wensink in Lelystad trouw, dus ook dat zegt voldoende.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mijn ervaring was zeer goed

Ik omschrijf mijn ervaring als zeer goed

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mooie prijs voor een top auto!

Goede uitleg gekregen over de auto, tevreden over de aflevering. Netjes nagebeld na een paar dagen of alles beviel, en of ik nog vragen had etc.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Netjes geholpen enkelt heb het wel even geduurd

Temperatuur sensor is vervangen gister na al 3 keer bij wensink te zijn geweest, verder is netjes verholpen nu en hoop dat dat zo blijft

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima in de garage, wat minder bij het maken van de afspraak met het callcenter.

Bij het telefonisch contact met het wensink ‘callcenter (afsprakenservice) zegt de dame dat in het systeem staat dat ik de eerste dag zelf de kosten moet dragen voor een huurauto. Ik leg uit dat ik een leasecontract heb met recht op een vervangende auto van dezelfde klasse, en die ook nodig heb voor mijn werk. Zij past het vervolgens niet in het systeem aan. Vervolgens krijg ik per mail een bevestiging van de werkplaatsafspraak, waarin staat dat er geen huurauto gereserveerd is. Daarop teruggemaild dat ik toch echt een auto nodig heb; geen reactie. Gelukkig was er wel een auto voor me toen ik bij de garage kwam. In de garage prima service.

Prettige geholpen

Ik werd keurig ontvangen en geholpen ook het probleem van het vastzetten van de houder voor telefoon en TomTom is netjes opgelost. Ik ben allen niet zo tevreden over de geur welke aan de schoonmaakmiddelen/onderhoudsmiddelen zit deze is erg indringend zodat ik de eerste weken de auto moet luchten.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service en naast reperatie meteen buurt gedaan op veroek!

Alles is netjes uitgevoerd. Het onderdeel liet wat lang op zich wachten in back order. Inmiddels was onderhoud aan de orde en dit is op verzoek gedaan ondanks drukte.

Artemisweg 191

8239 DD Lelystad