Geheel overeenkomstig het onderhoudsschema

Exact op tijd!

Goede vriendelijk behandeling

Goede behandeling en prima service. Goede uitleg over de werkzaamheden. We zouden er op wachten en er werd goed uitgelegd wat we konden verwachten. Bij oplevering helaas iets fout gegaan maar dat werd heel snel hersteld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles naar behoren uitgevoerd en meegedacht

Super geholpen

geweldig

wordt elk jaar verwend met vriendelijke medewerkers die goed naar mij luisteren en dan samen met mij een oplossing zoeken,doordat ik in een rolstoel zit en mijn man geen rijbewijs meer heeft is het nog moeilijker geworden en dus wordt mijn auto al jarenlang gehaald en gebracht en kom ik de volgende dag keurig de rekening betalen en ook dan wordt ik onthaald als de Koningin nou een geweldig gevoel. dus daarvoor iedereen bedankt die dit elk jaar weer voor mij doet.

• Reden bezoek N.v.t.

Jammer dat niet alle onderdelen op voorraad waren

Ik had mijn afspraak voor het keuren van mijn auto ruimschoots gemaakt, het was jammer dat niet alle onderdelen op voorraad waren en dat ik doordoor door de afkeuring weer een nieuwe afspraak moest maken. Tevens vind ik het jammer, dat ik zelf moet aangeven dat er bij een onderhoudt beurt de keuring gratis is, terwijl dat natuurlijk bij jullie ook bekend is, Verder is mij auto weer in orde en hebben de mensen van de werkplaats natuurlijk weer hun best gedaan!!

Keurige onderhoudsbeurt.

Ik ben netjes teruggebracht na het brengen van de auto. Alle afgesproken zaken zijn voor zover ik dat kan zien en merken uitgevoerd. Ook het ophalen na dat de auto klaar was ging prima.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dit filiaal van Wensink verdiend een pluim

Dankzij de positieve inzet van filiaal Lelystad (en een te laat gemaakte afspraak onze zijde☺️) kon ik weer gebruik maken van mijn autootje voor de APK afliep. Heren en Dame, bedankt voor de snelle afhandeling.

Goed en duidelijk

Komen de afspraak na

perfecte service en klantgericht

we werden heel goed geholpen er werd met ons meegedacht.

Positief

Kleine servicebeurt alleen vergeten de meldingen voor de onderhoudsbeirt te resseten na de update. Dus terug komen na de vakantie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Gewoon heel goed zo als het hoort.

De afspraak en prijs van de onderhoudsbeurt zijn jullie helemaal nagekomen, en de koffie smaakte goed.

Technisch professioneel administratief amateuristisch

Het bedrijf is technisch zeer goed We hebben nooit problemen met de Kia Dit jaar 2x een bezoek gebracht aan de garage 2x klopte de factuur niet

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede voorlichting en altijd snel antwoord op vragen

We kwamen voor het eerst binnen bij Wensink en werden zeer goed geadviseerd.

Prima service, goede kwaliteit

Geen opmerkingen. Gewoon prima service en goede kwaliteit. Prijs is uitstekend en alle gewenste extra service wordt geboden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Auto werd opgehaald en afgeleverd. Super service.

Goed bereikbaar en vriendelijk

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

opvolging van afspraak is niet gedaan

beurt was goed voor auto. alles ging ok Echter onder garantie zou deur strip vervangen worden in december. tot juni niets van gehoord. aangegeven dat dit met de beurt vervangen kon worden. moest nog besteld worden. Wacht nu al 2 weken op telefoon dat ik langs kan komen met de auto

Grweldig

We ervaren het rijden als erg confortabel. Het is geen stuiterbak op keienwegdek en het zitconfort is uitstekend! Ook achterin veel beenruimte. Het opladen is soms zoeken maar gelukt! Heel wat kilometers al zuinig gereden en co2 vrij! Bijzonder om dit meetemaken!

Ben goed geholpen

Goed en kundig geholpen.

Toen de verkopen van de KIA nog druk met een andere klant was heeft de verkopen van Citroen mij goed geholpen. Met hem hebben we ook de hele verkoop afgehandeld. Goede adviezen gekregen en ze waren niet zuinig bij de onderhandeling. Keurig afgeleverd zoals afgesproken.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede service, vriendelijk en snel.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Geweldig en goede service

Alles wordt geregeld waardoor je zorgeloos kunt genieten van je nieuwe auto. De communicatie is helder, afspraken worden nagekomen en documenten komen snel en op tijd binnen.

• Reden bezoek N.v.t.

Duidelijk omschrijving van de werkzaamheden

Bijzonder tevreden!

Mijn auto zelf schoongewassen en uitgezogen teruggekregen!

Artemisweg 191

8239 DD Lelystad