Had probleem met auto .bali gaf aan of ik auto een dag kon missen .dan konden ze proefrit maken om klacht te horen . Dit nav dat andere dealer niets kon doen . Bij ophalen auto werd er een rekening gepresenteerd. Na overleg kosten gedeeld maar was netjes geweest als vooraf medegedeeld zou worden dat er kosten uit voort kunnen vloeien
Na onze negatieve beoordeling zijn wij benaderd door Dennis van de KIA in Lelystad en hebben wij in een goed gesprek de punten besproken welke voor ons reden waren om een lage beoordeling te geven aan de garage. We hebben het gevoel dat het gesprek nut heeft gehad en dat de geconstateerde punten duidelijk zijn begrepen en opgepakt gaan worden. Wel blijven we van mening dat er een cultuur omslag is geweest sinds het Wensink is geworden welke wij als minder prettig ervaren dan in de tijd dat het KIA Dijkstra was, zeker in de klant benadering bij de servicebalie welke wij sinds de overgang en verandering van personeel als kil ervaren.
Originele beoordeling
Dame achter de balie is alles behalve klant vriendelijk, verder wordt er geen nieuwe sticker geplakt dat de remolie vervangen is maar laten ze de oude wel zitten waardoor je denkt dat de beurt niet goed is uitgevoerd. Rij je weg na de beurt ratelt je ventilatie als een gek, kun je weer terug omdat er iets in de ventilator unit is gevallen. Vond het voordat het Wensink werd veel beter, als we voor een nieuwe auto gaan kijken wordt het zeker geen KIA meer vanwege de garage want daar hebben we geen vertrouwen meer in.
Ik had problemen met mijn navigatie, gemeld bij de dealer en deze heeft het opgelost: maar geen uitleg aan mij. Naar nu blijkt is het nodige vervangen en ik zie nu ook dat mijn kilometerstand weer op 0 staat; ware het een nieuwe auto, terwijl ik rond de 28.000 op de teller had staan. Ik weet nu niet hoe ik verder moet met het periodiek onderhoud. Moet ik nu zelf elke keer bij de stand 28k optellen om toch het onderhoudsschema actueel te houden of doen jullie dat? Geen idee.
Bedrijfsnaam | Groenewold |
Centrale unit navigatiesysteem werkte niet ok. Na diverse pogingen is een nieuwe besteld en vervangen. Geen gezeur. Natuurlijk wel in de garantietijd. ;-)
prettige ontvangst, goed geholpen
Bandenwissel, snel en goed uitgevoerd.
Zie boven
De mankement aan mijn auto is perfect verholpen. Het oplossen hiervan zou een uurtje in beslag nemen, dus bleef ik er op wachten. Ik moet zeggen dat ook het wachten, goed geregeld is. Kortom, ik heb geen klachten of opmerkingen!
De bandenwisseling was goed; alleen voor mijn overzicht vind ik het makkelijker als ik direct kan betalen. Nu heb ik na drie weken nog steeds niets gehoord en vanwege mijn vakantie kan ik op deze maniet een betalingsachterstand oplopen.
goede service kia/Wensink, vriendelijk personeel
We zijn vanmiddag richting Wensink gereden met onze Kia Niro om hem om te ruilen voor een Kia Sportage GT Line maar er zit wel veel ruimte in en een PIT onder de kap dus nu maar eens kijken wat hij in het najaar richting Miramar Valencia Spanje doet want daar zijn we met de Kia Niro ook geweest en hij heeft het daar ook prima gedaan.
Bedrijfsnaam | Prive |
Vriendelijk en snel geholpen
Kia e-Niro gekocht en afgehaald bij Jeroen Wolters. Vriendelijke ontvangst en uitstekende afhandeling. Prachtige auto, eerste kilometers voelden goed. Zeer tevreden dus.
Een monteur die wist waar ik het over had
Bedrijfsnaam | Flevo o.g. taxaties bv |
Ik was bij de garage om een nieuwe trekhaak te laten monteren. Ik heb er volledig vertrouwen in dat de montage naar behoren is uitgevoerd, maar dat kan ik verder moeilijk checken. Aanvankelijk vond ik de trekhaak bij het ophalen van de auto achterin mijn laadbak met een instruktie erbij hoe het in z'n werk gaat. Het gaat dus om een afneembare trekhaak (wist ik niet en was mij ook niet vooraf verteld) en was ik verbaast dat niemand van de garage hierover had geinformeerd of geinstrueerd. Maar inmiddels hebben ze al contact opgenomen met me om nog even te regelen dat er een keertje uitleg gegeven wordt over hoe het allemaal werkt. Ben ik blij mee, garage Wensink bedankt! Zo hoort het ;-)
Originele beoordeling
Ik was bij de garage om een nieuwe trekhaak te laten monteren. Ik heb er volledig vertrouwen in dat de montage naar behoren is uitgevoerd, maar dat kan ik verder moeilijk checken. Wat me wel in negatieve zin is opgevallen, is dat ik de trekhaak bij het ophalen van de auto achterin mijn laadbak vond met een instruktie erbij hoe het in z'n werk gaat. Het gaat dus om een afneembare trekhaak (wist ik niet en was mij ook niet vooraf verteld). Maar wat me dan verbaast is dat niemand van de garage ook maar de moeite neemt om je als klant hierover de informeren en instrueren. Je mag het allemaal zelf ontdekken en uitvinden, op zich vind ik dat geen probleem en wel leuk, maar dit is natuurlijk niet hoe het hoort... Dat wilde ik nog even kwijt.
Ging snel en goede uitleg op onze vraag
Bedrijfsnaam | Kia lelystad |
De goede ervaringen van de afgelopen jaren werden met dit bezoek (voor een olie beurt) beschadigd. We hadden interesse in een andere auto. Verkoper ging onze auto bekijken om de inruilwaarde te bepalen. vervolgens werden wij genegeerd. wij hebben dit nog gemeld aan de receptie met de mededeling dat ons e-mail adres bekend was ivm een eventueel bod. De wasbeurt kon niet doorgaan ivm pauze!!!!! en de ruitenwissers die vernieuwd moesten worden waren vergeten!!! Inmiddels is dit door de Wensink vestiging in Almere in orde gemaakt. met als verrassing een tegoedbon voor een wasbeurt.
Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.
Prettig en snel geholpen
Vervroegde apk gehad ivm verhuizing en auto was weer netjes en schoon en fijn geholpen, nogmaals bedankt
Afspraak was snel gemaakt. Leenfiets stond klaar. Na de kleine beurt en de APK-keuring werd ik gebeld met de mededeling dat er2 nieuwe banden nodig waren. Ik werd op een vriendelijke manier geadviseerd over de aanschaf van de banden; zowel qua prijs als kwaliteit. Nadat ik de auto had opgehaald, merkte ik al meteen bij het remmen als bij het optrekken dat er duidelijk wat aan de auto was gedaan. Als de auto nou ook was gewassen, was het helemaal af geweest, dan was het een 10 geworden.
Bedrijfsnaam | De heer |
Prima
Prima zaken doen met kundige mensen! showroom zou wat mij betreft wat sfeervoller aangekleed mogen zijn (iets teveel witte tegel gevoel... :-) ) Wel zou ik de verkopers wat minder abonnementen en verzekeringen proberen te laten verkopen, was bijna tegen het randje van irritant aan. Wel vind ik de aandacht teveel op bedrijven liggen, heb als particulier het gevoel niet echt aansluiting te vinden.
.
Mijn ervaring met Wensink Lelystad is over het algemeen goed echter heb ik nu een hoge irritatie over het terugbetalen van het te veel betaalde bedrag
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.