Betere communicatie

Had probleem met auto .bali gaf aan of ik auto een dag kon missen .dan konden ze proefrit maken om klacht te horen . Dit nav dat andere dealer niets kon doen . Bij ophalen auto werd er een rekening gepresenteerd. Na overleg kosten gedeeld maar was netjes geweest als vooraf medegedeeld zou worden dat er kosten uit voort kunnen vloeien

• Deskundigheid N.v.t.

Wisselend

Na onze negatieve beoordeling zijn wij benaderd door Dennis van de KIA in Lelystad en hebben wij in een goed gesprek de punten besproken welke voor ons reden waren om een lage beoordeling te geven aan de garage. We hebben het gevoel dat het gesprek nut heeft gehad en dat de geconstateerde punten duidelijk zijn begrepen en opgepakt gaan worden. Wel blijven we van mening dat er een cultuur omslag is geweest sinds het Wensink is geworden welke wij als minder prettig ervaren dan in de tijd dat het KIA Dijkstra was, zeker in de klant benadering bij de servicebalie welke wij sinds de overgang en verandering van personeel als kil ervaren.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Opdracht goed uitgevoerd maar geen enkele toelichting en verklaring

Ik had problemen met mijn navigatie, gemeld bij de dealer en deze heeft het opgelost: maar geen uitleg aan mij. Naar nu blijkt is het nodige vervangen en ik zie nu ook dat mijn kilometerstand weer op 0 staat; ware het een nieuwe auto, terwijl ik rond de 28.000 op de teller had staan. Ik weet nu niet hoe ik verder moet met het periodiek onderhoud. Moet ik nu zelf elke keer bij de stand 28k optellen om toch het onderhoudsschema actueel te houden of doen jullie dat? Geen idee.

Service prima

Centrale unit navigatiesysteem werkte niet ok. Na diverse pogingen is een nieuwe besteld en vervangen. Geen gezeur. Natuurlijk wel in de garantietijd. ;-)

prettige ontvangst, goed geholpen

prettige ontvangst, goed geholpen

• Service N.v.t.

Keurig en snel geholpen

Bandenwissel, snel en goed uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen uitleg nieuw navigatie update

Zie boven

Perfect verholpen!

De mankement aan mijn auto is perfect verholpen. Het oplossen hiervan zou een uurtje in beslag nemen, dus bleef ik er op wachten. Ik moet zeggen dat ook het wachten, goed geregeld is. Kortom, ik heb geen klachten of opmerkingen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De service was zoals gebruikelijk goed.

De bandenwisseling was goed; alleen voor mijn overzicht vind ik het makkelijker als ik direct kan betalen. Nu heb ik na drie weken nog steeds niets gehoord en vanwege mijn vakantie kan ik op deze maniet een betalingsachterstand oplopen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goede service kia/Wensink, vriendelijk personeel

Heerlijke Wagen

We zijn vanmiddag richting Wensink gereden met onze Kia Niro om hem om te ruilen voor een Kia Sportage GT Line maar er zit wel veel ruimte in en een PIT onder de kap dus nu maar eens kijken wat hij in het najaar richting Miramar Valencia Spanje doet want daar zijn we met de Kia Niro ook geweest en hij heeft het daar ook prima gedaan.

Altijd tevreden met Wensink

Vriendelijk en snel geholpen

Goed en leuk!

Kia e-Niro gekocht en afgehaald bij Jeroen Wolters. Vriendelijke ontvangst en uitstekende afhandeling. Prachtige auto, eerste kilometers voelden goed. Zeer tevreden dus.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

met de kundigheid van de monteur geweldig.

Een monteur die wist waar ik het over had

niet helemaal tevreden

Ik was bij de garage om een nieuwe trekhaak te laten monteren. Ik heb er volledig vertrouwen in dat de montage naar behoren is uitgevoerd, maar dat kan ik verder moeilijk checken. Aanvankelijk vond ik de trekhaak bij het ophalen van de auto achterin mijn laadbak met een instruktie erbij hoe het in z'n werk gaat. Het gaat dus om een afneembare trekhaak (wist ik niet en was mij ook niet vooraf verteld) en was ik verbaast dat niemand van de garage hierover had geinformeerd of geinstrueerd. Maar inmiddels hebben ze al contact opgenomen met me om nog even te regelen dat er een keertje uitleg gegeven wordt over hoe het allemaal werkt. Ben ik blij mee, garage Wensink bedankt! Zo hoort het ;-)

Goed en dnel

Ging snel en goede uitleg op onze vraag

• Reden bezoek N.v.t.

teleurstellend

De goede ervaringen van de afgelopen jaren werden met dit bezoek (voor een olie beurt) beschadigd. We hadden interesse in een andere auto. Verkoper ging onze auto bekijken om de inruilwaarde te bepalen. vervolgens werden wij genegeerd. wij hebben dit nog gemeld aan de receptie met de mededeling dat ons e-mail adres bekend was ivm een eventueel bod. De wasbeurt kon niet doorgaan ivm pauze!!!!! en de ruitenwissers die vernieuwd moesten worden waren vergeten!!! Inmiddels is dit door de Wensink vestiging in Almere in orde gemaakt. met als verrassing een tegoedbon voor een wasbeurt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Snelle services

Prettig en snel geholpen

Fijn geholpen

Vervroegde apk gehad ivm verhuizing en auto was weer netjes en schoon en fijn geholpen, nogmaals bedankt

• Reden bezoek N.v.t.

Het was goed te merken dat er onderhoud was gepleegd.

Afspraak was snel gemaakt. Leenfiets stond klaar. Na de kleine beurt en de APK-keuring werd ik gebeld met de mededeling dat er2 nieuwe banden nodig waren. Ik werd op een vriendelijke manier geadviseerd over de aanschaf van de banden; zowel qua prijs als kwaliteit. Nadat ik de auto had opgehaald, merkte ik al meteen bij het remmen als bij het optrekken dat er duidelijk wat aan de auto was gedaan. Als de auto nou ook was gewassen, was het helemaal af geweest, dan was het een 10 geworden.

efficient en kundig

Prima zaken doen met kundige mensen! showroom zou wat mij betreft wat sfeervoller aangekleed mogen zijn (iets teveel witte tegel gevoel... :-) ) Wel zou ik de verkopers wat minder abonnementen en verzekeringen proberen te laten verkopen, was bijna tegen het randje van irritant aan. Wel vind ik de aandacht teveel op bedrijven liggen, heb als particulier het gevoel niet echt aansluiting te vinden.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Praktijk goed financieel matig

Mijn ervaring met Wensink Lelystad is over het algemeen goed echter heb ik nu een hoge irritatie over het terugbetalen van het te veel betaalde bedrag

Artemisweg 191

8239 DD Lelystad