Stom dat ik opeens voor KIW Internationaal moet betalen

In 2018 Stonic gekocht met 7 jr garantie. Mij werd verteld dat zolang ik onderhoud bij de dealer doe, hij tijdens deze periode recht heeft op KIW. Alleen moet je nu opeens voor KIW internationaal bij betalen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik kon snel een afspraak maken

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ook oke dacht emmeloord naar Hoofddorp met 285 km wel te halen maar moest na ketelbrug toch stekkeren en dat viel tegen. Denk dat mijn voet te zwaar was. Rest oke gr Jos

• Reden bezoek N.v.t.

Netjes geholpen bij een optredende storing.

Optredende storing aan elektrische raambediening goed opgelost binnen de geldende garantie.

Vriendelijk en goed geholpen

Reparatie zoals besproken uitgevoerd en als service de door mij besteld vloermatten in de auto gelegd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Lange en misschien onnodige wachttijd

Kia Niro moest om 13,00 uur aanwezig zijn voor een kleine/olie beurt. De auto was om 15.30 uur klaar. Al die tijd gewacht in de showroom. Zag buiten mijn auto staan en heb na een halfuur eens gevraagd waarom ik niet naar huis kon. De Niro was volgens de receptionist aan het gps uploaden. Beetje vreemd dit was nog geen twee maanden geleden ook al gedaan. Het gaat mij niet om het wachten maar om de non communicatie. Tevens vond ik de medewerkers in de showroom niet erg vriendelijk overkomen, zeker de Citroën medewerker niet. Ook vind ik een kleine/olie beurt erg duur, 215,00 euro. De Niro heeft 7 jaar garantie als ik elk jaar onderhoud laat plegen bij een Kia dealer. Ik betwijfel of ik dit na twee jaar( wettelijke garantie) nog, onderhoud bij Kia, blijf doen. In mijn werkzame loopbaan heb ik diverse bedrijven groot zien worden en heel hard zien vallen ( Geveke Electronics b.v.) omdat men een bepaalde arrogantie had en dit zich kon permitteren in een grote commerciële vraag. Echter bij een slechtere conjunctuur viel men snel om. Dus wees vigilant, prijs u zelf niet uit de markt of laat u niet mee slepen door uw importeur KIA Nederland.

Rijd prima

Geen.

De auto is gehaald en teruggebracht door een van uw medewerkers en dat gebeurde naar wens.

Top bedrijf!

Top bedrijf!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wij zijn prima geholpen na een pech-gevalletje

Prima auto

Prima auto

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vriendelijke mensen en duidelijke uitleg.

Het is een prettige sfeer. En men legt duidelijk uit als er bijzonderheden zijn.

goede service

helemaal niets aan toe te voegen

Vriendelijk en hulpvaardig

Mijn auto bij Wensink Lelystad gebracht voor onderhoudsbeurt, Afspraak was dat ik thuis gebracht zou worden, maar door corona niemand beschikbaar. De oplossing een gratis leenauto mee naar huis gekregen. Prima oplossing top dealer.

Prima. Volgens verwachting.

Geen bijzonderheden. Niet aan de auto. Niet aan de service. Gewoon. Goed dus Adviseren aan andere mensen doe ik nooit. Mijn ervaringen delen wel.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Had ik maar eerder gekozen voor de Kia Stonic!!!

Rijdt als een zonnetje, heerlijk super.

Conform verwachting

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Schade ten gevolge van aanrijding door iemand anders op parkeerplaats

Goede ervaring en service

Ik ben bij Wensink Kia Lelystad geweest voor de bandenspanning. Ik ben daar keurig mee geholpen. Tevens werden mij wat updates verstrekt vwb service updates van Kia. Nogmaals prima bedrijf en goede service.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn probleem onder garantie verholpen.

De verdamper van mijn auto was defect, deze is onder garantie vervangen.

Adequaat en snel geholpen

Reparatie afspraak snel en correct uitgevoerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn Kia rijdt fantastisch ik ben ook erg tevreden met alles!!!

• Reden bezoek N.v.t.

ik heb geenszins het gevoel gehad dat garage Wensink blij was met mij als klant.

Ik heb een (splinternieuwe) auto gekocht voor een bedrag dat ik nog nooit eerder aan een auto heb uitgegeven. Toch heb ik op geen enkele manier het gevoel gekregen dat garage Wensink zich ook maar 1 moment gerealiseerd heeft dat dit voor mij een bijzonder iets was. Bij voortduren werd mij duidelijk gemaakt dat er voor mij 10 anderen waren die deze auto ook graag zouden willen kopen. En ondanks dat dat wel zo zal zijn, vind ik het niet sjiek dat een autoverkoper bij voortduren dat soort opmerkingen gebruikt in een prijsonderhandeling. Wat ik ook gemist heb is dat garage Wensink werkelijk helemaal niets heeft gedaan om mij als klant te informeren over het bestaan van een overheidssubsidie-regeling voor elektrische auto's (groot 3.350 euro). En had Wensink dat gedaan, dan had ik geweten dat de bovengrens van deze subsidieregeling bij 45000 euro lag, en had ik besloten om of geen warmtepomp in mijn auto te nemen, of geen metallic lak genomen, waardoor ik nu 300 euro boven deze grens uitkwam. En toen ik daar achter kwam, was er niets meer aan te doen. En ik heb meerdere malen gesproken met dhr. Heida hierover, maar hij heeft geen enkele moeite gedaan om te kijken of er nog iets mogelijk was om onder deze grens te blijven. Ik heb op de website van een aantal andere garages gekeken, en daar staat de website vol met info over deze regeling, terwijl ik daar bij Wensink helemaal niets over heb gehoord. Afijn, het moge duidelijk zijn dat ik absoluut niet tevreden ben met hoe ik als klant ben behandeld bij de aankoop van mijn nieuwe auto, (waar ik overigens heel erg tevreden over ben). Ik ben er niet op uit om dhr. Heida in een kwaad daglicht te stellen, maar ik denk dat de beste man echt een paar kernkwaliteiten mist die een autoverkoper zou moeten hebben. Ik ben hiervoor vaak door Menno geholpen, en dat was wat mij betreft het beste voorbeeld van hoe een autoverkoper met zijn klant om moet gaan. Hier wil ik het bij laten...

uitstekend

Snelle reparatie van onverwacht defect.

Artemisweg 191

8239 DD Lelystad