Ik wordt altijd netjes geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle en adequate behandeling van de klacht

Nvt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraken zijn prima te maken en worden goed opgevolgd

Goed ontvangst

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

We begonnen met een storing , dat is goed opgelost.

De verkoop verliep heel plezierig. De overdracht eveneens, alleen hadden we de dag er na gelijk een storingsmelding. Dat is goed opgepakt en verholpen. De auto rijdt fantastisch en het laden gaat goed en snel vanuit ons lichtnet.

Altijdgoed

Altijdgoed service

Goede adequate bediening

Omdat mijn vrouw de auto 's middags nodig had voor medisch handelen, werd daar rekening mee gehouden. Het personeel bij Kia/Citroën is uiterst coöperatief.

Goed en snel,geregeld

Snelle service.

Goede en snelle service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Perfecte service door klantvriendelijk personeel

Duidelijke afspraken mbt servicebeurt, antwoord op alle vragen, vriendelijke mensen achter de receptie en behulpzaam als de auto 'een nachtje moet blijven logeren' omdat 'het baasje' geen tijd heeft om hem aan het einde van de dag op te halen.

Goed geholpen.

Afspraak inplannen geen probleem,op tijd geholpen,kon wachten tot bandenwissel was gedaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goede begeleiding bij private lease kia niro

prima geholpen bij de het private lease contract van de nieuwe kia niro. Gold zeker ook voor de accessoires. Punt van attentie is dat er wel heel veel formulieren moesten worden ingevuld waarin een duidelijke overlap zat.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Geweldig, wat een fijn autootje, perfect voor ons

Geweldig, de eerste kilometers was effe wennen omdat het toch een andere zit heeft maar nu ben ik er reuze mee in mijn sas.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goede begeleiding bij het aanschaffen van de auto met private lease

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Top service en goede communicatie

Mijn auto, KIA X Ceed, werd op tijd geleverd, 1 maand eerder dan verwacht, was wel een klein foutje gemaakt. Ik kreeg een automaat ipv een handgeschakelde auto. Wil niet anders meer! Prima geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Kleine beurt + gewassen terug :)

Gebracht voor een kleine beurt. De medewerker gaf aan dat volgens voorschrift ook het interieur filter + remvloeistof vervangen moest worden, maar liet deze beslissing aan mij zonder opdringerig te zijn. Meteen een prijsopgave gekregen van het totaal. Na "sluitingstijd" van de werkplaats kon ik de auto ophalen bij de verkoopafdeling. Goed geregeld dus. Helemaal super was dat de auto door de wasstraat gehaald was! Weer een blinkend schone auto.

Goed bedrijf

Goede uitleg over de auto gehad, bij vragen achteraf ook goed geholpen.

Is perfect

Mijn ervaring is positief

• Reden bezoek N.v.t.

Kan snel een afsprask maken en prima service

Communiceren is best lastig

De service is uitstekend. Alleen toen ik belde aan het einde van de dag of ik mijn auto weer kon ophalen zei de receptioniste doodleuk: als je niet gebeld bent dan wordt het morgen. Ze had zelf ook even kunnen informeren bij de werkplaats. Ik had namelijk nog niet opgehangen of 10 minuten later werd ik door de werkplaats zelf gebeld dat mijn auto klaar stond. Beetje jammer dus van de mevrouw achter de receptie. De werkplaats krijgt van mij wel een dikke 10. De mevrouw van de receptie een onvoldoende, ze is niet echt klantgericht of heeft gewoon geen zin een beetje moeite te doen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima ervaring met een minpuntje

Jammer dat bij een afspraak voor een grote beurt er geen ruitenwisserbladen aanwezig waren. Dit kostte mij een extra rit van 2 x 40 km. Ik had eigenlijk wel een kleine compensatie verwacht.

Heelgoed

Goedte woord gestaanen alles goed verteld jeroen was heel begrip vol

Redelijk contact met verkoper

Auto gekocht en na een week bleek dat dezelfde versie in Edition uitvoering te verkrijgen was tegen dezelfde prijs. Voelxe mij een beetje ........ Teruggegaan naar de dealer en heb de aankoop kunnen wijzigen. Bij een nieuwe autoaanschaf verwachtte ik iets "meer te krijgen". Viel wat tegen.

• Service N.v.t.

Artemisweg 191