Onzorgvuldig!

Op verzoek is de navigatie ge-updated. Wat ik niet gevraagd heb is om het hele infotainment systeem te vervangen, waardoor ik alle instelling kwijt ben. En nog vervelender: ALLE adressen zijn verdwenen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Jeroen Wolters heeft ons perfect geholpen bij de aanschaf van onze Kia Niro.

Jeroen Wolters is een bijzonder fijn en eerlijk aanspreekpunt voor de aanschaf van een auto. Hij is altijd bereikbaar en geeft heel goed uitleg over de gang van zaken. Ook de aflevering van onze Kia Niro Hybrid was een bijzonder plezierige ervaring. Goede uitleg van alle techniek van de auto. Alles ging heel relaxed. Wij zijn nieuwe ambassadeurs voor Kia en Jeroen.

goede communicatie

Vanwege een schade was mijn Kia naar Wensink gebracht De afhandeling liet door aanlevering van een bumper (te) lang op zich wachten Maar de communicatie van Wensink uit naar mij toe hierover was perfect Na elke vertraging werd ik op de hoogte gesteld Dus ondanks dat het lang duurde, is mijn beoordeling een ruim voldoende

Goede Service

Het is goed.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Tevreden

Tevreden betreft de beurt en een schone auto bij ophalen Heel netjes, de mevrouw achter de balie ook heel netjes en beleefd . Alleen had ik voor dat mijn auto voor de beurt kwam aangeven dat de start stop functie niet naar behoren werkt! Daar is niks aan gedaan Vandaar mijn voldoende en niet super tevreden

Goede service, erg attent

Al 2x hele goede service mogen ontvangen en dat maakt dat ik terugkom bij deze garage.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Allereerst de verkoper:Elger Krol,vakkundig,zeer betrouwbaar. Goede afhandeling,ben zeer tevreden.

Super fijne vestiging

Deskundig, behulpzaam en super lief personeel!!! K ben zakelijke klant geweest bij andere vestigingen maar dit is de eerste keer dat ik zo tevreden ben na iedere keer dat de auto een onderhoudsbeurt, gerepareerd of nagekeken moest worden!!

Vriendelijk en rieel.

Goed geholpen, na een in 1e instantie verkeerde diagnose

Goed geholpen, na een in 1e instantie verkeerde diagnose. Kia e-niro: OBC bleek achteraf kapot. Dinsdag: eerst naar huis gestuurd met een nieuwe kabel, maar probleem bleef. Woensdag: Probleem gemeld en op jullie verzoek auto met spoed weggebracht (had toevallig tijd) en met racefiets naar huis. Leenauto was niet direct beschikbaar. Tussentijds goed op de hoogte gehouden en er bleek nog een probleem: kabelboom was een stuk isolatie af en levertijd kabelboom duurde ± een week. Zaterdag: omdat reparatie langer ging duren kon ik een leen/huurauto ophalen. Vrijdag was auto klaar en dat is naar tevredenheid, Tot op heden geen problemen meer gehad.

Gemengde gevoelens

Twee keer een dag de auto kwijt voor vervanging van twee (ABS)sensoren die niet voorradig waren en dus besteld moesten worden. Mijn klacht over het stroomonderbrekingsrielais dat moet voorkomen dat de koelkast van de caravan de accu van de auto leegtrekt werd en wordt niet begrepen en derhalve ook niet opgelost… Wél twee keer een elektrisch aangedreven auto ter vervanging meegekregen. EEN SENSATIE! Over de twee receptiemedewerkers niets dan goeds: vriendelijk, behulpzaam, klantgericht, ondanks onbegrip over relais (zie hiervoor). Overigens, stoor ik me hoge mate aan de mededeling dat velden met een sterretje ‘verplicht’ zijn. Wie kan iemand die zo vriendelijk is om een review te schrijven iets verplichten? Dat is ernstig klantONvriendelijk. En het hiernavolgende item ‘Aanbevelen’ is helemaal de limit. Of ja of nee, verplicht en geen enkele nuance mogelijk. Daarom nu een ‘nee’ van mij, dat wellicht bij een volgend contact een ‘ja’ kan zijn. Suggestie: omschrijf waarom een item van belang is voor het onderzoek naar de service en gebruik dan niet ‘verplicht’ maar bijvoorbeeld ’dringend gewenst’ o.i.d.

De Kia Niro hybride is nieuw de 19e augustus opgehaald

Een geweldige caravan trekker, door Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Istrie, we zijn zeer tevreden en het comfort is geweldig.

• Reden bezoek N.v.t.

prima service

Het afhandelen van kapotte lamp , wat viel binnen 7 jaars garantie, is vakkkundig opgelost.

Probleem helaas niet opgelost

Omdat de rechtervoorband langzaam leeg liep en de banden aan vervanging toe waren heb ik een afspraak gemaakt om er 2 vervangen. Bij de afspraak ook duidelijk gemeld dat mijn band langzaam leeg liep! Na vervanging liep de band nog steeds leeg, was misschien het ventiel niet goed ......?? Tijdens de vakantie in Italië laten verhelpen...... jammer dit.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles ging goed, geen op of aanmerkingen

Op de reparatie kon ik wachten, en duurde net aan twee koppen koffie

Zeer tevreden.

Vlotte afspraak, vriendelijk personeel, en auto weer netjes afgeleverd!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goed en snel geholpen, met inachtneming van de coronaregels

niets op aan te merken

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima afhandeling. Alles ging volgens afspraak.

Het was een terugroepactie. Afspraak gemaakt. Later is de datum verschoven (wegens ziekte van een monteur). Iedere keer een bevestiging via de mail ontvangen. Alles wat afgesproken was is ook gebeurd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

correct en duidelijk en goed

goed en wat er ook gezegd is over prijzen klop dit ook en komen ze wat tegen wat is niet doorgesproken wordt er contact gemaakt hoe verder handelen.

Prettig

Auto teruggeroepen door fabrikant inzake mogelijke storing en of gebreken geconstateerd bij andere KIA's. En dit is gecheckt en/of aangepast, keurig binnen de aangegeven tijd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Onverklaarbaar lampje. door monteur gecontroleerd snel gedaan. Werd snel geholpen

• Deskundigheid N.v.t.

Prima service!

Auto is snel voor de deur afgeleverd. Genoeg ruimte om vragen te stellen via de mail.

• Reden bezoek N.v.t.

Artemisweg 191