Filters

2

Onzorgvuldig!

Op verzoek is de navigatie ge-updated. Wat ik niet gevraagd heb is om het hele infotainment systeem te vervangen, waardoor ik alle instelling kwijt ben. En nog vervelender: ALLE adressen zijn verdwenen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Jeroen Wolters heeft ons perfect geholpen bij de aanschaf van onze Kia Niro.

Jeroen Wolters is een bijzonder fijn en eerlijk aanspreekpunt voor de aanschaf van een auto. Hij is altijd bereikbaar en geeft heel goed uitleg over de gang van zaken. Ook de aflevering van onze Kia Niro Hybrid was een bijzonder plezierige ervaring. Goede uitleg van alle techniek van de auto. Alles ging heel relaxed. Wij zijn nieuwe ambassadeurs voor Kia en Jeroen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
7

goede communicatie

Vanwege een schade was mijn Kia naar Wensink gebracht De afhandeling liet door aanlevering van een bumper (te) lang op zich wachten Maar de communicatie van Wensink uit naar mij toe hierover was perfect Na elke vertraging werd ik op de hoogte gesteld Dus ondanks dat het lang duurde, is mijn beoordeling een ruim voldoende

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Goed

Goede Service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Goed

Het is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
6

Tevreden

Tevreden betreft de beurt en een schone auto bij ophalen Heel netjes, de mevrouw achter de balie ook heel netjes en beleefd . Alleen had ik voor dat mijn auto voor de beurt kwam aangeven dat de start stop functie niet naar behoren werkt! Daar is niks aan gedaan Vandaar mijn voldoende en niet super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Goede service, erg attent

Al 2x hele goede service mogen ontvangen en dat maakt dat ik terugkom bij deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Geweldig

Allereerst de verkoper:Elger Krol,vakkundig,zeer betrouwbaar. Goede afhandeling,ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

Super fijne vestiging

Deskundig, behulpzaam en super lief personeel!!! K ben zakelijke klant geweest bij andere vestigingen maar dit is de eerste keer dat ik zo tevreden ben na iedere keer dat de auto een onderhoudsbeurt, gerepareerd of nagekeken moest worden!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

10

Vriendelijk en rieel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
8

Goed geholpen, na een in 1e instantie verkeerde diagnose

Goed geholpen, na een in 1e instantie verkeerde diagnose. Kia e-niro: OBC bleek achteraf kapot. Dinsdag: eerst naar huis gestuurd met een nieuwe kabel, maar probleem bleef. Woensdag: Probleem gemeld en op jullie verzoek auto met spoed weggebracht (had toevallig tijd) en met racefiets naar huis. Leenauto was niet direct beschikbaar. Tussentijds goed op de hoogte gehouden en er bleek nog een probleem: kabelboom was een stuk isolatie af en levertijd kabelboom duurde ± een week. Zaterdag: omdat reparatie langer ging duren kon ik een leen/huurauto ophalen. Vrijdag was auto klaar en dat is naar tevredenheid, Tot op heden geen problemen meer gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
6

Gemengde gevoelens

Twee keer een dag de auto kwijt voor vervanging van twee (ABS)sensoren die niet voorradig waren en dus besteld moesten worden. Mijn klacht over het stroomonderbrekingsrielais dat moet voorkomen dat de koelkast van de caravan de accu van de auto leegtrekt werd en wordt niet begrepen en derhalve ook niet opgelost… Wél twee keer een elektrisch aangedreven auto ter vervanging meegekregen. EEN SENSATIE! Over de twee receptiemedewerkers niets dan goeds: vriendelijk, behulpzaam, klantgericht, ondanks onbegrip over relais (zie hiervoor). Overigens, stoor ik me hoge mate aan de mededeling dat velden met een sterretje ‘verplicht’ zijn. Wie kan iemand die zo vriendelijk is om een review te schrijven iets verplichten? Dat is ernstig klantONvriendelijk. En het hiernavolgende item ‘Aanbevelen’ is helemaal de limit. Of ja of nee, verplicht en geen enkele nuance mogelijk. Daarom nu een ‘nee’ van mij, dat wellicht bij een volgend contact een ‘ja’ kan zijn. Suggestie: omschrijf waarom een item van belang is voor het onderzoek naar de service en gebruik dan niet ‘verplicht’ maar bijvoorbeeld ’dringend gewenst’ o.i.d.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

De Kia Niro hybride is nieuw de 19e augustus opgehaald

Een geweldige caravan trekker, door Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Istrie, we zijn zeer tevreden en het comfort is geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
9

prima service

Het afhandelen van kapotte lamp , wat viel binnen 7 jaars garantie, is vakkkundig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Probleem helaas niet opgelost

Omdat de rechtervoorband langzaam leeg liep en de banden aan vervanging toe waren heb ik een afspraak gemaakt om er 2 vervangen. Bij de afspraak ook duidelijk gemeld dat mijn band langzaam leeg liep! Na vervanging liep de band nog steeds leeg, was misschien het ventiel niet goed ......?? Tijdens de vakantie in Italië laten verhelpen...... jammer dit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Alles ging goed, geen op of aanmerkingen

Op de reparatie kon ik wachten, en duurde net aan twee koppen koffie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Zeer tevreden.

Vlotte afspraak, vriendelijk personeel, en auto weer netjes afgeleverd!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

prima

goed en snel geholpen, met inachtneming van de coronaregels

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

prima

niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima afhandeling. Alles ging volgens afspraak.

Het was een terugroepactie. Afspraak gemaakt. Later is de datum verschoven (wegens ziekte van een monteur). Iedere keer een bevestiging via de mail ontvangen. Alles wat afgesproken was is ook gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

correct en duidelijk en goed

goed en wat er ook gezegd is over prijzen klop dit ook en komen ze wat tegen wat is niet doorgesproken wordt er contact gemaakt hoe verder handelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prettig

Auto teruggeroepen door fabrikant inzake mogelijke storing en of gebreken geconstateerd bij andere KIA's. En dit is gecheckt en/of aangepast, keurig binnen de aangegeven tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Uitstekend

Onverklaarbaar lampje. door monteur gecontroleerd snel gedaan. Werd snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima service!

Auto is snel voor de deur afgeleverd. Genoeg ruimte om vragen te stellen via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
8

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bedrijfsgegevens

Artemisweg 191

8239 DD Lelystad

0320 237 944

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.